跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4180


2081#
發表於 08-7-9 11:15 |只看該作者
果蓉 ... 自己整定買1樽樽呀?

原文章由 bebe0123 於 08-7-9 11:10 發表

我由一開始就係夜晚7:30比糊仔佢食~都好似無咩問題~
宜家我用60ml奶開米糊加果蓉當一餐....
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 8233


2082#
發表於 08-7-9 11:18 |只看該作者
今日好開心, 因為今日返工著嘅衫同裙係生細佬之前嘅, 可以著得落啦~~當然未有之前咁啱身, 有少少窄, 不過著得落都好開心啦~~~


大宅

積分: 3485


2083#
發表於 08-7-9 11:20 |只看該作者
原文章由 bebe0123 於 08-7-9 11:10 發表

我由一開始就係夜晚7:30比糊仔佢食~都好似無咩問題~
宜家我用60ml奶開米糊加果蓉當一餐....


你呢餐糊仔係晚餐?有冇食粥仔呀
我就仲未轉成餐係糊仔


大宅

積分: 4180


2084#
發表於 08-7-9 11:26 |只看該作者
弓起弓起 ! 係咪D自信返晒黎 ! 我今日都要剪個發, 冬菇頭好唔好呢?

原文章由 bonnie1013 於 08-7-9 11:18 發表
今日好開心, 因為今日返工著嘅衫同裙係生細佬之前嘅, 可以著得落啦~~當然未有之前咁啱身, 有少少窄, 不過著得落都好開心啦~~~

做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 3485


2085#
發表於 08-7-9 11:30 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-7-9 10:31 發表
我都唔知咁多野係好定唔好 ...
我比60ML到已經代左1餐奶, 其實就唔係好夠, 我會慢慢加 ...
我用人奶開healthy times, 不過愈食愈稀囉!
見COCO買得咁HAPPY, 我又想今日去baby outlet ... 不過要$300先有10% OFF ...
...


咁我等佢肚痾好返,都轉一餐食糊仔試下


男爵府

積分: 8233


2086#
發表於 08-7-9 11:32 |只看該作者
返咁d啦~起碼似返d返工樣(因為著左西裙)!!
你d頭髮有d厚, 冬菇會唔會好大舊呀?
我一定唔得, 前額果d會痴住額頭, 好核突~

原文章由 YYZ 於 08-7-9 11:26 發表
弓起弓起 ! 係咪D自信返晒黎 ! 我今日都要剪個發, 冬菇頭好唔好呢?


大宅

積分: 3485


2087#
發表於 08-7-9 11:34 |只看該作者
原文章由 bebe0123 於 08-7-9 11:10 發表

我由一開始就係夜晚7:30比糊仔佢食~都好似無咩問題~
宜家我用60ml奶開米糊加果蓉當一餐....


果容又食幾多呢?


大宅

積分: 4180


2088#
發表於 08-7-9 11:37 |只看該作者
係好好好厚呀, 呀靚仔發型C話"點解剪整都仲有咁多"
冬菇會好大舊嫁,大D大D大D,最好好似MCDONALD叔叔咁,我睇落就唔會咁細粒啦 

原文章由 bonnie1013 於 08-7-9 11:32 發表
返咁d啦~起碼似返d返工樣(因為著左西裙)!!
你d頭髮有d厚, 冬菇會唔會好大舊呀?
我一定唔得, 前額果d會痴住額頭, 好核突~
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


別墅

積分: 981


2089#
發表於 08-7-9 11:39 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-7-9 11:15 發表
果蓉 ... 自己整定買1樽樽呀?

多數自已整~不過間唔時都會比一樽樽


別墅

積分: 981


2090#
發表於 08-7-9 11:44 |只看該作者
原文章由 cankenbb 於 08-7-9 11:20 發表


你呢餐糊仔係晚餐?有冇食粥仔呀
我就仲未轉成餐係糊仔

咪食粥仔呀~
不過都想比亞女食~
但要等我放假得成先試下煲比佢食...


別墅

積分: 981


2091#
發表於 08-7-9 11:49 |只看該作者
原文章由 cankenbb 於 08-7-9 11:34 發表


果容又食幾多呢?

都幾多加~如果細細個個d蘋果、啤梨都差不多成個


大宅

積分: 3485


2092#
發表於 08-7-9 11:50 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-7-9 11:26 發表
弓起弓起 ! 係咪D自信返晒黎 ! 我今日都要剪個發, 冬菇頭好唔好呢?


我都想剪頭髮,淨係想剪前面D蔭都講左十世都未去剪.
而家又成日甩髮,所以想剪短D


大宅

積分: 3485


2093#
發表於 08-7-9 11:55 |只看該作者
原文章由 bebe0123 於 08-7-9 11:44 發表

咪食粥仔呀~
不過都想比亞女食~
但要等我放假得成先試下煲比佢食...


未食得粥咩?
仲想快D谷肥佢TIM~~KAKA


別墅

積分: 981


2094#
發表於 08-7-9 11:59 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-7-9 11:26 發表
弓起弓起 ! 係咪D自信返晒黎 ! 我今日都要剪個發, 冬菇頭好唔好呢?

講起冬菇頭就諗起亞女~話說星期一婆婆諗住同佢收下前面d頭髮~點知佢一玉就剪短左~較到宜家好玉酸~哎.....720點溝仔呀


大宅

積分: 3485


2095#
發表於 08-7-9 11:59 |只看該作者
原文章由 bebe0123 於 08-7-9 11:49 發表

都幾多加~如果細細個個d蘋果、啤梨都差不多成個


我有時係如果佩ying食唔晒d奶,咁就再將剩既1,2安整米糊俾佢食咋..
食晒成個又幾勁喎~~


別墅

積分: 981


2096#
發表於 08-7-9 12:01 |只看該作者
原文章由 cankenbb 於 08-7-9 11:55 發表


未食得粥咩?
仲想快D谷肥佢TIM~~KAKA

應該食得~不過我懶嗎


別墅

積分: 981


2097#
發表於 08-7-9 12:03 |只看該作者
原文章由 cankenbb 於 08-7-9 11:50 發表


我都想剪頭髮,淨係想剪前面D蔭都講左十世都未去剪.
而家又成日甩髮,所以想剪短D

我都甩好多呀~唔知甩到幾時啦~


大宅

積分: 3485


2098#
發表於 08-7-9 12:12 |只看該作者
原文章由 bebe0123 於 08-7-9 11:59 發表

講起冬菇頭就諗起亞女~話說星期一婆婆諗住同佢收下前面d頭髮~點知佢一玉就剪短左~較到宜家好玉酸~哎.....720點溝仔呀


放心喎,
咁我個女咪更加溝唔到
佢冇乜頭髮,成個男仔


大宅

積分: 3485


2099#
發表於 08-7-9 12:16 |只看該作者
原文章由 bebe0123 於 08-7-9 12:03 發表

我都甩好多呀~唔知甩到幾時啦~


係呀~我本來都多髮架麻,而家前額甩到光光地
洗完頭吹頭仲驚嚇


男爵府

積分: 8233


2100#
發表於 08-7-9 12:27 |只看該作者
咁咪得返個頭!!!
不如染紅埋佢吖~~

原文章由 YYZ 於 08-7-9 11:37 發表
係好好好厚呀, 呀靚仔發型C話"點解剪整都仲有咁多"
冬菇會好大舊嫁,大D大D大D,最好好似MCDONALD叔叔咁,我睇落就唔會咁細粒啦 

...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo