立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4180
原文章由 bebe0123 於 08-7-9 11:10 發表 我由一開始就係夜晚7:30比糊仔佢食~都好似無咩問題~ 宜家我用60ml奶開米糊加果蓉當一餐....
男爵府
積分: 8233
積分: 3485
原文章由 bonnie1013 於 08-7-9 11:18 發表 今日好開心, 因為今日返工著嘅衫同裙係生細佬之前嘅, 可以著得落啦~~當然未有之前咁啱身, 有少少窄, 不過著得落都好開心啦~~~
原文章由 YYZ 於 08-7-9 10:31 發表 我都唔知咁多野係好定唔好 ... 我比60ML到已經代左1餐奶, 其實就唔係好夠, 我會慢慢加 ... 我用人奶開healthy times, 不過愈食愈稀囉! 見COCO買得咁HAPPY, 我又想今日去baby outlet ... 不過要$300先有10% OFF ... ...
原文章由 YYZ 於 08-7-9 11:26 發表 弓起弓起 ! 係咪D自信返晒黎 ! 我今日都要剪個發, 冬菇頭好唔好呢?
原文章由 bonnie1013 於 08-7-9 11:32 發表 返咁d啦~起碼似返d返工樣(因為著左西裙)!! 你d頭髮有d厚, 冬菇會唔會好大舊呀? 我一定唔得, 前額果d會痴住額頭, 好核突~
別墅
積分: 981
原文章由 YYZ 於 08-7-9 11:15 發表 果蓉 ... 自己整定買1樽樽呀?
原文章由 cankenbb 於 08-7-9 11:20 發表 你呢餐糊仔係晚餐?有冇食粥仔呀 我就仲未轉成餐係糊仔
原文章由 cankenbb 於 08-7-9 11:34 發表 果容又食幾多呢?
原文章由 bebe0123 於 08-7-9 11:44 發表 咪食粥仔呀~ 不過都想比亞女食~ 但要等我放假得成先試下煲比佢食...
原文章由 bebe0123 於 08-7-9 11:49 發表 都幾多加~如果細細個個d蘋果、啤梨都差不多成個
原文章由 cankenbb 於 08-7-9 11:55 發表 未食得粥咩? 仲想快D谷肥佢TIM~~KAKA
原文章由 cankenbb 於 08-7-9 11:50 發表 我都想剪頭髮,淨係想剪前面D蔭都講左十世都未去剪. 而家又成日甩髮,所以想剪短D
原文章由 bebe0123 於 08-7-9 11:59 發表 講起冬菇頭就諗起亞女~話說星期一婆婆諗住同佢收下前面d頭髮~點知佢一玉就剪短左~較到宜家好玉酸~哎.....720點溝仔呀
原文章由 bebe0123 於 08-7-9 12:03 發表 我都甩好多呀~唔知甩到幾時啦~
原文章由 YYZ 於 08-7-9 11:37 發表 係好好好厚呀, 呀靚仔發型C話"點解剪整都仲有咁多" 冬菇會好大舊嫁,大D大D大D,最好好似MCDONALD叔叔咁,我睇落就唔會咁細粒啦 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy