立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 190256
原帖由 靚寶 於 15-12-13 發表 好多阿,車,利迷都勁唔like曼聯,在英國投票,球迷討厭第一位係曼聯,利物浦唔弱,討厭第二位:happ ...
原帖由 felixthemom 於 15-12-13 發表 所以李太地位好穩固
水晶宮
積分: 63751
原帖由 ccdccl 於 15-12-13 發表 侖侖放篤屁李太都話香架
原帖由 靚寶 於 15-12-13 發表 估唔到呢度個個都變左咸虫及核突婆,乜舖主咁緊要既咩,呢度大解放,真性情盡出 ...
原帖由 ccdccl 於 15-12-13 發表 舖主緊要架,真係估唔到希澂都咁咸架
原帖由 靚寶 於 15-12-13 發表 我都估唔到你講放督屁,唔襯你,其實呢個先係你真性情
珍珠宮
積分: 46706
kcm 發表於 15-12-13 10:10 佢唱歌真係好難聽 所以好服李太可以話好聽
積分: 61445
原帖由 ccdccl 於 15-12-13 發表 你講屎,我講屁,其實未夠班架
禁止發言
積分: 70805
積分: 68772
原帖由 janjan28 於 15-12-13 發表 被靚寶同化左
原帖由 希澂 於 15-12-13 發表 本帖最後由 希澂 於 15-12-13 13:21 編輯
原帖由 felixthemom 於 15-12-13 發表 你窒人叻咗,定係呢個先係真實嘅你
原帖由 kcm 於 15-12-13 發表 跟得靓寶樓主多,你多左好多佳句
原帖由 kcm 於 15-12-13 發表 我咪就係五音不全囉 我想聼下蘇蘇唱歌
ccdccl 發表於 15-12-13 14:31 蘇蘇唱過雪之花架
原帖由 kcm 於 15-12-13 發表 你個個星都好熟 咁蘇蘇唱得OK嗎? 我未聽過
felixthemom 發表於 15-12-13 15:03 蘇蘇rap好d
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy