在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17810


2081#
發表於 09-1-6 14:29 |只看該作者
原帖由 Ivy-Cheung 於 09-1-6 14:12 發表
想問一下:大菜是什麽來的?在什麽地方能買到?煮到企身即系點?唔雪凍得唔得,因爲我個仔氣管敏感唔可以食凍野。
可能太多問題了,因爲我真一曉不通。




...


大菜 -- 你可以響惠康買,叫做大菜絲,家下接近10蚊包;用途係張d野整實/硬 (好似整紅豆糕,整到可以切一件件,咁就要用呢d野,細個食過大菜糕未 ?)

企身--因為用左栗粉,佢遇熱就會傑傑地,只要拌/攪,佢就會企身架喇(即係傑傑地)

我諗呢個都可以吾雪既,整完等一陣食都得

[ 本帖最後由 Snoopywy 於 09-1-6 14:30 編輯 ]


別墅

積分: 732


2082#
發表於 09-1-6 14:31 |只看該作者
哦,明曬啦,多謝指教。



原帖由 Snoopywy 於 09-1-6 14:29 發表


大菜 -- 你可以響惠康買,叫做大菜絲,家下接近10蚊包;用途係張d野整實/硬 (好似整紅豆糕,整到可以切一件件,咁就要用呢d野,細個食過大菜糕未 ?)

企身--因為用左栗粉,佢遇熱就會傑傑地,只要拌/攪,佢就會企身架喇(即 ...


伯爵府

積分: 17810


2083#
發表於 09-1-6 14:37 |只看該作者
今日整下都好...


禁止訪問

積分: 33575


2084#
發表於 09-1-6 14:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


2085#
發表於 09-1-6 14:44 |只看該作者
貓姐 :
大家講下笑之嘛
我煮飯都吾識,起碼佢識喇,係咪 !

ivy :
我講笑架咋....

[ 本帖最後由 Snoopywy 於 09-1-6 14:45 編輯 ]


禁止訪問

積分: 33575


2086#
發表於 09-1-6 14:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 33575


2087#
發表於 09-1-6 14:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 33575


2088#
發表於 09-1-6 14:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14086

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2089#
發表於 09-1-6 16:26 |只看該作者
等我試下整先 !!

我好 like 整野食架 !

原帖由 貓姐 於 09-1-6 12:26 發表
粟米椰汁糕
材料 :

粟米粒(罐裝) 2/3 杯, 粟粉 1/2 杯, 大菜 1/2 安士, 椰汁 2 杯 ,
淡奶 1/2 杯, 白糖 1 杯, 清水 5 杯


做法 :

大菜用清水洗淨浸軟身, 隔水備用.
將清水煮沸, 加入白糖及大菜煮沸.
將 ...


大宅

積分: 1972


2090#
發表於 09-1-6 17:17 |只看該作者
今日好忙...忙c啦...收工前同大家say hi


禁止訪問

積分: 33575


2091#
發表於 09-1-7 09:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2387


2092#
發表於 09-1-7 09:55 |只看該作者
原帖由 貓姐 於 09-1-7 09:21 發表
早晨!!老闆今日出左trip, 我又free喇

早晨, 你就好啦.


大宅

積分: 1972


2093#
發表於 09-1-7 10:07 |只看該作者
今朝見到個bun送個3歲既小朋友返學,手推住一個一歲度既,佢一個人根本搞唔掂兩個小朋友,手推車果個隻手fing來fing去,佢顧得住佢隻手仔,大個果又行得慢,差d俾lift門夾親

我見個bun都好緊張(唔係不負責果d attitude)但係都鄧個小朋友牙烟...


大宅

積分: 1972


2094#
發表於 09-1-7 10:12 |只看該作者
其實一個帶兩個甘細既真係好辛苦. 我都試過差d俾個lift門夾親阿仔隻手仔...我真係好想話俾果個媽咪聽,不如揾多個人送大仔返學啦


男爵府

積分: 7268


2095#
發表於 09-1-7 10:21 |只看該作者
Good morning!
貓姐,好羨慕妳呀!今日,我老板心情一般,唔知幾時會發癲.....
原帖由 貓姐 於 09-1-7 09:21 發表
早晨!!老闆今日出左trip, 我又free喇


大宅

積分: 2387


2096#
發表於 09-1-7 10:35 |只看該作者
原帖由 ookiinome 於 09-1-7 10:12 發表
其實一個帶兩個甘細既真係好辛苦. 我都試過差d俾個lift門夾親阿仔隻手仔...我真係好想話俾果個媽咪聽,不如揾多個人送大仔返學啦


系啦. 一個人帶兩個咁細的出街真系好煩, 同埋要一眼關 7.


禁止訪問

積分: 33575


2097#
發表於 09-1-7 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 33575


2098#
發表於 09-1-7 10:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


2099#
發表於 09-1-7 10:51 |只看該作者
早呀各位


大宅

積分: 2387


2100#
發表於 09-1-7 11:10 |只看該作者
原帖由 貓姐 於 09-1-7 10:47 發表
近排都叫ok, 因為老闆會放好多假


你就好啦, 可以好多好多自由了.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo