立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 972
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 09:41 發表 早呀.....又要返工啦 好眼瞓添~~ 我好叻啦,星期六去左cotton candy 一樣野都冇買到 尋日去埋千色店同吉之島都冇買野!!! 哈哈.......突然間咁叻! 不過其實係因為冇樣岩,同我想買既野差太多了! 所以我呢幾日又要去返 ...
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 09:42 發表 早呀 妳個幾間,我都有買過bor~ d野都唔平,名牌子來架哦 都咁刻薄? 得個8折,咁平仲唔抵過我地街外人去買野
公爵府
積分: 25694
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 09:45 發表 戒奶係咪會扭計架...... 我b女....自動戒! 我妹成日都話,第一次見到一個bb自動戒奶 仲唔扭計既 其實冇計....因為我一早已經停產了。
男爵府
積分: 8804
積分: 7626
原文章由 chingching123 於 08-12-8 09:40 發表 早呀各位 frender仲有無泵奶呀? 我已經停左公司泵, 只係一早一晚......不過今朝泵得半安......我諗阿仔就快要戒媽媽奶lu
積分: 6150
禁止訪問
積分: 3528
大宅
積分: 4706
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 10:04 發表 妳地公司個冷氣機又自動調節=.= 妳自己d奶水又自動調節........ 你儲冰奶呀? 起碼妳之前都有呀~ 但係妳係諗住餵佢到幾大呀? 我覺得飲奶粉d bb就感覺大隻d,可能白d"嘟" d 但係食人奶就比較健康啦~ 我b女 ...
原文章由 BBEAR 於 08-12-8 10:13 發表 cherry 你又去disney呀? 你真係忠心fans. 係呀, 而家放假仲辛苦過返工加ot!
原文章由 ccleung 於 08-12-8 10:14 發表 好消息, 齊訂日本奶粉 你地咁多個mami, 有冇人要訂, 森永和雪印細b.. 因我叫左朋友係日本幫我買, 你地要既快d order 雪印: $1338 8罐 森永: $1580 8罐
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy