懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0
lokyee129 該用戶已被刪除

2081#
發表於 08-12-8 09:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2082#
發表於 08-12-8 09:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2083#
發表於 08-12-8 09:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2084#
發表於 08-12-8 09:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

lokyee129 該用戶已被刪除

2085#
發表於 08-12-8 09:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 972


2086#
發表於 08-12-8 09:49 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 09:41 發表
早呀.....又要返工啦
好眼瞓添~~

我好叻啦,星期六去左cotton candy 一樣野都冇買到
尋日去埋千色店同吉之島都冇買野!!!
哈哈.......突然間咁叻!
不過其實係因為冇樣岩,同我想買既野差太多了!
所以我呢幾日又要去返 ...

好叻


別墅

積分: 972


2087#
發表於 08-12-8 09:52 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 09:42 發表




早呀


妳個幾間,我都有買過bor~
d野都唔平,名牌子來架哦
都咁刻薄?
得個8折,咁平仲唔抵過我地街外人去買野



早...
我公司個價錢無店舖咁貴架...係平過出面, 再8折囉
lokyee129 該用戶已被刪除

2088#
發表於 08-12-8 09:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2089#
發表於 08-12-8 09:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2090#
發表於 08-12-8 09:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25694


2091#
發表於 08-12-8 09:57 |只看該作者
咁佢一早就無靠阿媽好耐......本身產量少, 仲要埋身就喊到9彩.....
我諗住就黎停產所以已經一個月前開始一日儲一包, 諗住到時keep住一日有兩啖都好丫, 琴日發現個冰箱已經爆左, 仲諗緊點算...今日開始就自動調節到差唔多無奶.......

原文章由 lokyee129 於 08-12-8 09:45 發表



戒奶係咪會扭計架......
我b女....自動戒!

我妹成日都話,第一次見到一個bb自動戒奶
仲唔扭計既
其實冇計....因為我一早已經停產了。
lokyee129 該用戶已被刪除

2092#
發表於 08-12-8 10:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8804


2093#
發表於 08-12-8 10:09 |只看該作者
早晨呀 !!!!
放完4日假,仲累過返工........

sorsor,
阿仔昨日唔飲奶,2餐都係飲半支,八卦仔同日講野,周圍望,食果時又扭晒身,玩晒野,差d想係廸廸尼同佢"開片" !!

apple,
咪咁啦 !
我累c左.......
抱阿仔排隊影聖誕米奇老鼠,腰都斷,好彩有表妹幫下手,夜晚又阿妹都嚟埋,有人幫手抱咋 !!

lokyee,
咁叻女,去cotton candy都忍到手 !!
過左party後才去買啦 ,cotton candy係我o也其中一位sponsor,位位都有coupon架 !! 到時去買抵d呀 !!


男爵府

積分: 7626


2094#
發表於 08-12-8 10:12 |只看該作者
我重有泵呀..都係一早一晚..有時眼訓得制都係泵一次..以家阿仔都係一日食得一餐人奶~~不過我都會泵到最少6個月架~~

原文章由 chingching123 於 08-12-8 09:40 發表
早呀各位

frender仲有無泵奶呀? 我已經停左公司泵, 只係一早一晚......不過今朝泵得半安......我諗阿仔就快要戒媽媽奶lu


男爵府

積分: 6150


2095#
發表於 08-12-8 10:13 |只看該作者
cherry
你又去disney呀? 你真係忠心fans.
係呀, 而家放假仲辛苦過返工加ot!

mama: bb熊
仔仔:     mr cool 史葛仔


禁止訪問

積分: 3528


2096#
發表於 08-12-8 10:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4706

畀面勳章


2097#
發表於 08-12-8 10:17 |只看該作者
我個女呢幾日唔知係唔係食左藥既關係, 唔係好肯食奶, 餐餐都只係食2-3安, 只係中間一餐食5安,見佢尋日咳都好辛苦,但都好,咳左d痰出黎(但又嘔埋奶)
媽媽: Irene    囡囡: 穎穎, 悠悠


公爵府

積分: 25694


2098#
發表於 08-12-8 10:17 |只看該作者
係呀, 好勁呀, 咩都有得自動調節@@"

我個b之前一直就1/3人奶, 2/3奶粉, 依家當然愈來愈少啦, 仲要講緊依家係飲緊3安半至4安一餐, 3至4個鐘一餐.....呢個食量由1個月開始無轉變過!!!
不過唔知點解, 佢都幾好肉, 結實,大脾都幾肥美....可能人奶有d幫助啦
不過完全無辦法戒夜奶, 因為佢主要靠飲夜奶......

原文章由 lokyee129 於 08-12-8 10:04 發表




妳地公司個冷氣機又自動調節=.=
妳自己d奶水又自動調節........

你儲冰奶呀?
起碼妳之前都有呀~ 但係妳係諗住餵佢到幾大呀?
我覺得飲奶粉d bb就感覺大隻d,可能白d"嘟" d
但係食人奶就比較健康啦~
我b女 ...


男爵府

積分: 8804


2099#
發表於 08-12-8 10:18 |只看該作者
原文章由 BBEAR 於 08-12-8 10:13 發表
cherry
你又去disney呀? 你真係忠心fans.
係呀, 而家放假仲辛苦過返工加ot!


買左AP唔去咪好蝕 !!!
我昨晚計過由07年9月到昨日,我去左十幾次喇 !!
今年既AP去到明年9月,唔知最後會去左幾多次呢 !!!!

我自己衰囉 ! 一放假就同阿仔去街,所以攪到自己累C........


男爵府

積分: 7626


2100#
發表於 08-12-8 10:19 |只看該作者
點解森永咁貴既~~呢排加得好勁咩..我之前買一罐都係175 JA WO

原文章由 ccleung 於 08-12-8 10:14 發表
好消息, 齊訂日本奶粉
你地咁多個mami, 有冇人要訂, 森永和雪印細b.. 因我叫左朋友係日本幫我買, 你地要既快d order

雪印: $1338 8罐
森永: $1580 8罐

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo