跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 7207


2081#
發表於 09-1-23 00:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


2082#
發表於 09-1-23 00:32 |只看該作者
今日返左99度食團年飯, 之後一齊係屯門行左陣花市就返黎, 所以咁晏先上黎


禁止訪問

積分: 7207


2083#
發表於 09-1-23 00:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


2084#
發表於 09-1-23 00:38 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 12:36 AM 發表


我唔係呀!我99佢地係明日先食團年飯咋.....係呢你老公放邊幾日呀...........



我老公放年三十, 初一, 初五, 初六, 初七, 初八呀....不過都算好架喇...只係返三日~


子爵府

積分: 10503


2085#
發表於 09-1-23 00:39 |只看該作者
我仲諗住瞓覺添 點知又比我見到有人喎

我老公放初二至初四咋...但佢下星期返早...所以都無所謂啦


禁止訪問

積分: 7207


2086#
發表於 09-1-23 00:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7207


2087#
發表於 09-1-23 00:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10503


2088#
發表於 09-1-23 00:47 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 00:44 發表



咁又係呀佢返早又真係冇乜所謂呀...都唔會有咩影響咁之後你幾時再得閒呀


我係初一至初六唔得囉...之後都ok...但都要睇吓邊日呀...睇吓老公會唔會放假囉!!! 佢放假我就要陪佢囉!!!


伯爵府

積分: 18922


2089#
發表於 09-1-23 00:50 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 12:39 AM 發表
我仲諗住瞓覺添 點知又比我見到有人喎

我老公放初二至初四咋...但佢下星期返早...所以都無所謂啦


初初佢話只係放到初一同初六我都無咩野...點知今日佢同我講佢可以放到咁多日, 都開心既...可以陪下我地~~


禁止訪問

積分: 7207


2090#
發表於 09-1-23 00:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


2091#
發表於 09-1-23 00:52 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 12:42 AM 發表


咁好既可以放咁多日..我C6只係放年三十晚..年初一年初四呢幾日咋之後仲要係返夜TIM啵



初初佢都唔知架 , 佢知既只得初一同初六, 之後都係今日同我講原來斷斷續續放到咁多日!


子爵府

積分: 10503


2092#
發表於 09-1-23 00:53 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 00:50 發表


初初佢話只係放到初一同初六我都無咩野...點知今日佢同我講佢可以放到咁多日, 都開心既...可以陪下我地~~


咁又係...可以周圍去吓嘛


伯爵府

積分: 18922


2093#
發表於 09-1-23 00:53 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 12:51 AM 發表


係呀!你初一至初六都唔得閒呀.....但初八D人又要開始返工咁點算好呢!初八我冇問題呀.阿女佢初十先返學如果我地搞聚會團拜你老公都可以一齊出o黎o架...... ...



我初八唔得呀, 因為要去我姑姐度團拜...我可能得初七OK, 但未CONFIRM囉


禁止訪問

積分: 7207


2094#
發表於 09-1-23 00:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10503


2095#
發表於 09-1-23 00:54 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 00:51 發表


係呀!你初一至初六都唔得閒呀.....但初八D人又要開始返工咁點算好呢!初八我冇問題呀.阿女佢初十先返學如果我地搞聚會團拜你老公都可以一齊出o黎o架...... ...


都可以...到時定咗日期我再問吓佢啦


伯爵府

積分: 18922


2096#
發表於 09-1-23 00:56 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 12:53 AM 發表


咁又係...可以周圍去吓嘛



依家就PLAN左初一返我老公阿婆果度, 初二我就自己帶wallace返mami度食飯, 初三初四可能有朋友黎我屋企, 初五就同老公wallace返99度食飯, 初六先返mami度再拜年囉, 因為我老公初二放唔到, 但點都一定會返mami度拜個年~~ 初七暫時free, 之後初八就去我姑姐度~ 都好多節目下~~


禁止訪問

積分: 7207


2097#
發表於 09-1-23 00:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10503


2098#
發表於 09-1-23 00:57 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 00:53 發表

點解咁好既你老公可以放到咁多日正常係唔得o架啵...我C6就真係未試過放咁多日喇.........關唔關返工既地區環頭事既呢!


但我聽我老公講話除咗年三十至年初三只可以揀兩日之外...其餘都無問題喎!!!


伯爵府

積分: 18922


2099#
發表於 09-1-23 00:58 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 12:53 AM 發表

點解咁好既你老公可以放到咁多日正常係唔得o架啵...我C6就真係未試過放咁多日喇.........關唔關返工既地區環頭事既呢!


真係唔知關唔關地方事, 上年我老公都無放咁多日架...今年我老公都係request左初一初二初六初八, 但唔知點解篇到咁多比佢....我本來都無預佢會放咁多, 因為佢果度個個都老差黎既, 呢d日子點輪到我老公丫, 但今年估唔到放到咁多日....


禁止訪問

積分: 7207


2100#
發表於 09-1-23 00:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo