立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 7207
伯爵府
積分: 18922
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 12:36 AM 發表 我唔係呀!我99佢地係明日先食團年飯咋.....係呢你老公放邊幾日呀...........
子爵府
積分: 10503
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 00:44 發表 咁又係呀佢返早又真係冇乜所謂呀...都唔會有咩影響咁之後你幾時再得閒呀
原帖由 elkykit 於 09-1-23 12:39 AM 發表 我仲諗住瞓覺添 點知又比我見到有人喎 我老公放初二至初四咋...但佢下星期返早...所以都無所謂啦
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 12:42 AM 發表 咁好既可以放咁多日..我C6只係放年三十晚..年初一年初四呢幾日咋之後仲要係返夜TIM啵
原帖由 julieann 於 09-1-23 00:50 發表 初初佢話只係放到初一同初六我都無咩野...點知今日佢同我講佢可以放到咁多日, 都開心既...可以陪下我地~~
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 12:51 AM 發表 係呀!你初一至初六都唔得閒呀.....但初八D人又要開始返工咁點算好呢!初八我冇問題呀.阿女佢初十先返學如果我地搞聚會團拜你老公都可以一齊出o黎o架...... ...
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 00:51 發表 係呀!你初一至初六都唔得閒呀.....但初八D人又要開始返工咁點算好呢!初八我冇問題呀.阿女佢初十先返學如果我地搞聚會團拜你老公都可以一齊出o黎o架...... ...
原帖由 elkykit 於 09-1-23 12:53 AM 發表 咁又係...可以周圍去吓嘛
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 00:53 發表 點解咁好既你老公可以放到咁多日正常係唔得o架啵...我C6就真係未試過放咁多日喇.........關唔關返工既地區環頭事既呢!
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 12:53 AM 發表 點解咁好既你老公可以放到咁多日正常係唔得o架啵...我C6就真係未試過放咁多日喇.........關唔關返工既地區環頭事既呢!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy