懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5232


2081#
發表於 09-5-5 19:27 |只看該作者
各位姐妹,大家好﹕

日日放工返黎都見你地傾左十幾版.......追住睇都要成個鐘頭....好羨慕你地返工可以上網傾。

PIGPIG,
身體好左,好替你高興。


QQ+GISELLE1012

放心啦﹗你地今次一定有個健康BB~~~

我約左5月14日去照BB,屆時6W6D,不過就唔到其他時間我同老公都可以去診所,只好早1日,希望到時阿B有心跳。


子爵府

積分: 14184


2082#
發表於 09-5-5 19:28 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 19:02 發表

QQ70,
又要俾個5555555555555黎
到時小B應該有8W,係咪用肚照都會照到?我好驚要照陰呀....


7w 應該可以照肚, 何況你有 8 w 你唔洗咁擔心 !


子爵府

積分: 14184


2083#
發表於 09-5-5 19:31 |只看該作者
原帖由 giselle1012 於 09-5-5 19:03 發表


無呀 一D都唔勤力 系意外 其實上一胎都系 呵呵 我覺得我體質系容易有BB 但系陀唔陀得穩系另外既事

雖然好快又有左 但系個中辛酸無人知 小産後M都未黎就有左 去診所驗尿 同D吾系專科既醫生講話小產完好似又有左 ...


所以, 做媽媽真係唔易架 ! 少 d 心血都嚇死 !


子爵府

積分: 14184


2084#
發表於 09-5-5 19:34 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 19:03 發表


聽到你講我都好心寒呀!!
早知我唔好咁早同屋企人講la!!


又唔係咁講o既 ! 我上次都諗住 confirm 哂先同老爺, 奶奶講, 點知未 confirm 哂已經出事 ! 出左事無理由唔講, 因為要奶奶燉野我食 ! 當時, 奶奶都有 d 微言, 有左點解唔話佢知,wor !


子爵府

積分: 14184


2085#
發表於 09-5-5 19:35 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 19:27 發表
各位姐妹,大家好﹕

日日放工返黎都見你地傾左十幾版.......追住睇都要成個鐘頭....好羨慕你地返工可以上網傾。

PIGPIG,
身體好左,好替你高興。


QQ+GISELLE1012

放心啦﹗你地今次一定有個健康BB~~~

我約左5月14日去照 ...


爭一日o者, 到時實見到亞 b 心跳 ! 放心喇 !


男爵府

積分: 5232


2086#
發表於 09-5-5 19:39 |只看該作者
今日我返工隔離位事搽HANDCREAM,果陣味我一聞到就衝入厠所反胃呀﹗


我懷疑佢用薰衣草味手霜﹗


男爵府

積分: 5232


2087#
發表於 09-5-5 19:42 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 19:35 發表


爭一日o者, 到時實見到亞 b 心跳 ! 放心喇 !


希望啦﹗呢一兩日感覺唔太實在。可能我無驗過血,仲有今朝又用綠D,同5日前比較顏色無乜深到﹐都係90%左右。所以有D擔心。但亦無乜野可以做。


子爵府

積分: 14184


2088#
發表於 09-5-5 19:43 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 19:42 發表


希望啦﹗呢一兩日感覺唔太實在。可能我無驗過血,仲有今朝又用綠D,同5日前比較顏色無乜深到﹐都係90%左右。所以有D擔心。但亦無乜野可以做。


唯有 relax d 喇 ! 唔好太擔心, 因為已成定案 !


男爵府

積分: 5232


2089#
發表於 09-5-5 19:47 |只看該作者
QQ,我聽日去醫院見助產士。
唔知會點呢﹖耐唔耐呢﹖
我請左半日假咋,驚趕唔切返工。


子爵府

積分: 14184


2090#
發表於 09-5-5 19:52 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 19:47 發表
QQ,我聽日去醫院見助產士。
唔知會點呢﹖耐唔耐呢﹖
我請左半日假咋,驚趕唔切返工。


我都唔係咁清楚呀, 好似幫你抽血, 度高, 磅重咁喇 ! 呢個係我上次準備排期時, 個 nurse 講o既, 其他野, 我要靠你講多d 我知喇 !


男爵府

積分: 5232


2091#
發表於 09-5-5 19:55 |只看該作者
我覺得好支力﹗尋晚一點幾醒一次,五點幾醒左又訓唔返﹗

好辛苦~~~

但係仲好好胃口喎﹗越食越多,個肚已經大左,之佰係大係胃腩度......


子爵府

積分: 14184


2092#
發表於 09-5-5 20:01 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 19:55 發表
我覺得好支力﹗尋晚一點幾醒一次,五點幾醒左又訓唔返﹗

好辛苦~~~

但係仲好好胃口喎﹗越食越多,個肚已經大左,之佰係大係胃腩度......


我放左成個 week, SL, 而家已經百習慣左做豬o既生活, 食完早餐又眠一眠, lunch 又係咁 !
下個 week 返工都唔知點好呢 ? 我都好怕肥得好快 !


男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


2093#
發表於 09-5-5 20:03 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 20:01 發表


我放左成個 week, SL, 而家已經百習慣左做豬o既生活, 食完早餐又眠一眠, lunch 又係咁 !
下個 week 返工都唔知點好呢 ? 我都好怕肥得好快 !


我想快d肥呀, 驚自己太瘦, 我2星期內重左1kg


子爵府

積分: 14184


2094#
發表於 09-5-5 20:08 |只看該作者
原帖由 kingbbsam 於 09-5-5 20:03 發表


我想快d肥呀, 驚自己太瘦, 我2星期內重左1kg


我無上磅, 亦都唔敢上磅, 無計喇我地呢d 肥底, 想肥就易, 想瘦........., 我諗絕食喇 !


男爵府

積分: 5232


2095#
發表於 09-5-5 20:09 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 20:01 發表


我放左成個 week, SL, 而家已經百習慣左做豬o既生活, 食完早餐又眠一眠, lunch 又係咁 !
下個 week 返工都唔知點好呢 ? 我都好怕肥得好快 !


係呀,早幾日紅日放假,我醒左上網,食下野之後又訓返,超過癮,呢2日返工就苦囉﹗

呢2日唔算太忙咋好在﹗我尋日法定放工時間後半小時走,幾開心﹗


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2096#
發表於 09-5-5 20:09 |只看該作者
講開重,真係唔講得笑,今日去覆診時,一上磅,重左成2kg呀 可能呢排食得太多啦!
My Two Princess


男爵府

積分: 5232


2097#
發表於 09-5-5 20:10 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 20:08 發表


我無上磅, 亦都唔敢上磅, 無計喇我地呢d 肥底, 想肥就易, 想瘦........., 我諗絕食喇 !


其實我估我呢D年紀,好難減﹗仲有我唔運動既....仲唔係豬﹖


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2098#
發表於 09-5-5 20:10 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 19:55 發表
我覺得好支力﹗尋晚一點幾醒一次,五點幾醒左又訓唔返﹗

好辛苦~~~

但係仲好好胃口喎﹗越食越多,個肚已經大左,之佰係大係胃腩度......

點解訓唔返呀?急小便?太多野諗?
食得是福呀!食啦!唔緊要既!
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2099#
發表於 09-5-5 20:11 |只看該作者
聽到你地個個好快就黎同我係同類,真係好鬼開心
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2100#
發表於 09-5-5 20:13 |只看該作者
原帖由 giselle1012 於 09-5-5 19:05 發表


你地18號呀 我19號呀 呢排我照得好密 都系政府架60蚊咋 呵呵 8周應該可以照肚啦 我今日陰照 之前照做好多次個人放鬆就無乜感覺架啦 要放鬆呀

呢邊D醫生覺得唔需要照甘多,所以今次8週去照心跳,都係我提出,個醫生接受,我先有得去照。
我陀第一胎時無照過陰呀!所以咪好擔心囉!
另外,前幾日個醫生問我,有無做子宮頸細胞檢查,我原來好多年無做過啦!甘依家有左係咪都要做ga?
My Two Princess

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo