跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12555


2081#
發表於 04-12-11 16:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

婷蔚,

西梅汁 law!
今日飲,聽日有得屙!


TingWai 寫道:
sandy

喂我食得薑多都好似無屎屙
咁我又食d乜
幫幫條腸呀
[size=small]My little baby Vivian !
該用戶已被刪除

2082#
發表於 04-12-11 16:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12555


2083#
發表於 04-12-11 16:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,

咁你咪好fit! :wink:
kyleung 寫道:
TW:
你冇得all 即係有吸收到
好過我虛不受補
食幾多,all 幾多!
一日all 兩三次.....
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12625

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章


2084#
發表於 04-12-11 17:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi,好耐都冇上過黎喇~

前幾日我睇番開刀個傷口,見到佢埋得唔係好好呀,傷口尾o個度有d爆呀,宥少少濃流出黎....今日我去左睇醫生,佢話我個傷口尾爆左,依家要小心消毒,不過要睇下個傷口會唔會自己埋口.如果唔埋口o既話有可能要再聯針呀,好擔心呀.....我唔想再入醫院呀(有d醫院恐懼症添).....
希望個傷口可以自己埋口啦........

不過都有d開心野o既,今日帶bb去健康院,醫生話佢重得幾好呀,佢由出院到依家已經重左1磅喇........



子爵府

積分: 12555


2085#
發表於 04-12-11 17:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公,

哦,咁你咪返工上福田,放工返香港,每日兩邊走,咁咪好辛苦。

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
ada, 我通常都係返咗屋企先至上來嘅, 返到來食埋飯又湊吓仔, 大約咪九點左右上吓來囉.


中午lunch如果有時間都會喺公司上吓來嘅. 不過公司部notebook冇裝中文, 所以中午留言用english.
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


2086#
發表於 04-12-11 17:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

mr mok
你每 day 返工來回都等如你半 day working hours. so poor :exclaim: :exclaim:

果 d 嘢食, 諗起都流口水, 但係豬 ma 話佢咩都戒晒, 咁點算好, 食一次半次唔緊要啩, 尋晚仲諗多樣, 就係韓國燒烤, 唔知又食唔食得呢

我都期待緊 disney land 呀!!! 到時唔知係亞囡玩定我玩呢 :mrgreen: :mrgreen:

我都覺得手寫板好 c 慢, 仲要有時寫極都寫唔到想要o既字, 真係好鬼 c 憫....


子爵府

積分: 12555


2087#
發表於 04-12-11 17:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,

no la,我寫得又好鬼快喎,連我老公同佢D朋友,嚟到我屋企見到我寫都話我寫得快!

韓國燒烤,家吓諗起都想食呀!!!!!!

car_pretty 寫道:


果 d 嘢食, 諗起都流口水, 但係豬 ma 話佢咩都戒晒, 咁點算好, 食一次半次唔緊要啩, 尋晚仲諗多樣, 就係韓國燒烤, 唔知又食唔食得呢

我都覺得手寫板好 c 慢, 仲要有時寫極都寫唔到想要o既字, 真係好鬼 c 憫....
[size=small]My little baby Vivian !
該用戶已被刪除

2088#
發表於 04-12-11 17:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12555


2089#
發表於 04-12-11 18:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

[size=large]Hello !!!!!!!


[size=x-large]點解次次到我上嚟,你哋就走晒 o架!

?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-(
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 17684


2090#
發表於 04-12-11 18:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Hi Ada,
I am back.
幫Fish沖咗涼, 食埋奶
4.5oz yeah! 定叫5oz呢?
confuse...........


子爵府

積分: 12555


2091#
發表於 04-12-11 18:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Hi, Fish ma,
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 17684


2092#
發表於 04-12-11 18:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
以您experience, 點至叫戒夜奶呀?
太多人同我講不同version
都唔知點至叫戒到?

星期二打六合一, 番嚟再報料比大家
唔知會唔會發燒呢?
好擔心添


子爵府

積分: 12555


2093#
發表於 04-12-11 18:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Fish ma,

以12:00a.m.最後一餐計,到5:a.m.再叫飲。
已算戒咗夜奶,唔可能到6:00/7:00至叫戒到。
始終BB重細,不過有D BB 確係好叻,可以由12:00a.m,
到6:00/7:00至叫食奶。
個個BB唔同,有D快戒瞓得耐D,有D戒得慢瞓得少D。
ymc2727 寫道:
ada,
以您experience, 點至叫戒夜奶呀?
太多人同我講不同version
都唔知點至叫戒到?

星期二打六合一, 番嚟再報料比大家
唔知會唔會發燒呢?
好擔心添
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 17684


2094#
發表於 04-12-11 19:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
aiya, 咁真係要放手比工人餵06:000個餐lu
唔係點番工呀


子爵府

積分: 12555


2095#
發表於 04-12-11 19:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Fish ma,

Fish,依家幾點食last嗰餐呀!
幾點再叫食!
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 48885


2096#
發表於 04-12-11 21:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

fish ma

你要放手啦!!

大鑊

bee miu 大便幾次有血絲
打左比dr.
佢話可等明天先睇醫生
明日要睇dr...

屎囉
唔通飲人奶腸胃炎



伯爵府

積分: 17684


2097#
發表於 04-12-11 21:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

tw,
放手, ok ok, un la.
人奶大大都有血
唔係fa

ada,
Fish last0個餐11:00p.m. - 12:30a.m
試過4:30a.m. - 5:45a.m. 至叫食囉


大宅

積分: 3899


2098#
發表於 04-12-11 21:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本.... 妳阿仔有10磅, 好勁呀 我阿仔好似唔夠妳地噤好成績, 點算 ?-( 我係恉比例冇妳地重得噤多, 係米ok呢 ?-(


伯爵府

積分: 17684


2099#
發表於 04-12-11 21:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

cindy,
您阿b一個月已經差唔多有10磅, 都好ok吖


珍珠宮

積分: 48885


2100#
發表於 04-12-11 21:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

sandy

我睇緊書
好似係腸胃炎
大便帶血絲

屎囉!!!!


放下手
人都輕鬆晒
你昅多佢幾次點做

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo