立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 20403
男爵府
積分: 5300
大宅
積分: 4504
PakYuMom 寫道: sams, 有次我開左個post, eleanor 睇到發覺原來大家嘅bb都係2月出世, 咁佢就pm卑我, 之後我地就用pm聯絡law. 不過其實都唔係成日聯絡架, 因為我成日掛住入黎同你地傾, 而佢又成日向大陸, 返黎香港先會問侯下我law. 報告完畢! :mrgreen:
子爵府
積分: 10015
Jolly 寫道: C, 你有所不知啦, 我地係表面風光, 內裡清倉個隻呀!! E+供樓既生活開始, 我地一家一日既駛費真係唔可以過一百蚊架!! 因為係個邊供樓, 呢邊仲要比租呀!! 又嘔左一大筆首期出去, 你話係咪好傷丫!! 唔好講咁多野, 你有冇多少$$借住來駛先.....
積分: 1327
PakYuMom 寫道: kitty, sams 如果你地會apply果間playgroup會揀邊樹分校呀?
彤b^^ 寫道: me 222222` [quote] CJBaby 寫道: 咁你哋封幾多比 BB, 彰彰 $100x2
CJBaby 寫道: 咁你哋封幾多比 BB, 彰彰 $100x2
伯爵府
積分: 18512
PakYuMom 寫道: kitty, 我估我會揀太子or紅磡! :mrgreen:
積分: 6495
kingawa 寫道: sams: 謝謝你提醒我 :mrgreen: 想不到自己都可以upgrade
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy