跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 20403


2081#
發表於 05-2-16 16:54 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 20403


2082#
發表於 05-2-16 16:57 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5300


2083#
發表於 05-2-16 16:58 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Eva,

Don't know yet. ?-( ?-(


大宅

積分: 4504


2084#
發表於 05-2-16 16:59 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sherri,

好辛苦咁搵番個post卑你睇, 因為之前sams都問過我.:mrgreen:

PakYuMom 寫道:
sams,

有次我開左個post, eleanor 睇到發覺原來大家嘅bb都係2月出世, 咁佢就pm卑我, 之後我地就用pm聯絡law.
不過其實都唔係成日聯絡架, 因為我成日掛住入黎同你地傾, 而佢又成日向大陸, 返黎香港先會問侯下我law.

報告完畢! :mrgreen:


子爵府

積分: 10015


2085#
發表於 05-2-16 16:59 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sherri,
講到借$$$,
梗係無問題啦!
我老公係銀行做的嘛!
佢地銀行息口都OK啦!
有需要時, 我俾佢個電話你啦!
Jolly 寫道:
C,
你有所不知啦, 我地係表面風光, 內裡清倉個隻呀!! E+供樓既生活開始, 我地一家一日既駛費真係唔可以過一百蚊架!! 因為係個邊供樓, 呢邊仲要比租呀!! 又嘔左一大筆首期出去, 你話係咪好傷丫!! 唔好講咁多野, 你有冇多少$$借住來駛先.....


大宅

積分: 1327


2086#
發表於 05-2-16 16:59 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva

將軍澳都有center, 但唔知有無playgroup, 佢地聽日先開工, 聽日check check先知
PakYuMom 寫道:
kitty, sams

如果你地會apply果間playgroup會揀邊樹分校呀?


大宅

積分: 1327


2087#
發表於 05-2-16 17:04 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3



6位數字

chris我多妳小小
彤b^^ 寫道:
me 222222`
[quote]
CJBaby 寫道:
咁你哋封幾多比 BB,

彰彰 $100x2
[/quote]


大宅

積分: 4504


2088#
發表於 05-2-16 17:05 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

me too.

原本我主意係$1000x2, 但我hubby話唔想卑阿b覺得利是錢一定要多喎, 利是只係一個意頭! 咁但係佢又唔係卑$10個女喎!?-(

CJBaby 寫道:
咁你哋封幾多比 BB,

彰彰 $100x2


禁止訪問

積分: 20403


2089#
發表於 05-2-16 17:08 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4504


2090#
發表於 05-2-16 17:13 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

彤, kitty

無所謂啦, 利是只係一個意頭啫, 多與少唔緊要啦! :mrgreen:


大宅

積分: 4504


2091#
發表於 05-2-16 17:14 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

kitty,

我估我會揀太子or紅磡! :mrgreen:


大宅

積分: 4504


2092#
發表於 05-2-16 17:15 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,

又一day啦! 走人lu!
bye bye!


禁止訪問

積分: 20403


2093#
發表於 05-2-16 17:16 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18512


2094#
發表於 05-2-16 17:18 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sherri,eva:

其實我開始想認識eva時,是被柏瑜的照片吸引住...
想幫仔仔找女朋友啦

原來我是先認識sherri的,你先生還給我先生卡片呢!
bb女當時好像要照燈 :-|
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


伯爵府

積分: 18512


2095#
發表於 05-2-16 17:20 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sherri:

現在女女身體如何?
我認識一個中醫看bb不錯的.
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


男爵府

積分: 5300


2096#
發表於 05-2-16 17:30 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Kingawa,

You have 5 more post to go and you can upgrade la.


伯爵府

積分: 18512


2097#
發表於 05-2-16 17:36 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams:

謝謝你提醒我 :mrgreen:
想不到自己都可以upgrade
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


大宅

積分: 1327


2098#
發表於 05-2-16 17:37 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva

若然栢瑜係掛住我kobe仔嘅, 太子or紅磡我都無問題, 妳開句聲就得架la
PakYuMom 寫道:
kitty,

我估我會揀太子or紅磡! :mrgreen:


男爵府

積分: 6495


2099#
發表於 05-2-16 17:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

put a mark here sin :mrgreen:


大宅

積分: 1327


2100#
發表於 05-2-16 17:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eleanor

使唔使幫手, 飲埋妳杯先放工, 重有時間
今日都飲左兩餐la
kingawa 寫道:
sams:

謝謝你提醒我 :mrgreen:
想不到自己都可以upgrade

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo