單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2081#
發表於 10-3-16 13:04 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 12:59 發表
咩叫n車呀??咁夜仲要比人點你呀??
哈..行咁耐咪當消化吓囉

N 車即係通宵巴士呀!! 通常o的 no. 係 Nxx 嘛!! 咪叫 N 車囉!!
我男朋友等我丫嘛!! 我話中環有 N690, 點知去到搵唔到, 咪搭的士囉!!
我見咁夜, 一心唸住搭的士o架!! 點知佢話唔好...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2082#
發表於 10-3-16 13:14 |只看該作者
哦..原來比男友點
下次唔好啦,唔好以為有兩個人就唔驚呀,而家香港地好多人等錢洗,無人性架,仲咁夜添,一陣為左慳少少,咩就唔好啦
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 13:04 發表

N 車即係通宵巴士呀!! 通常o的 no. 係 Nxx 嘛!! 咪叫 N 車囉!!
我男朋友等我丫嘛!! 我話中環有 N690, 點知去到搵唔到, 咪搭的士囉!!
我見咁夜, 一心唸住搭的士o架!! 點知佢話唔好... ...


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2083#
發表於 10-3-16 13:16 |只看該作者
你咁容易比人影響到架....
原帖由 wayso 於 10-3-16 13:01 發表
咪比ikle搞到夜瞓囉,比佢d煩野搞到我都煩埋,要
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2084#
發表於 10-3-16 13:17 |只看該作者
喺中環搭返去將軍澳咪好貴囉!!
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 13:04 發表

N 車即係通宵巴士呀!! 通常o的 no. 係 Nxx 嘛!! 咪叫 N 車囉!!
我男朋友等我丫嘛!! 我話中環有 N690, 點知去到搵唔到, 咪搭的士囉!!
我見咁夜, 一心唸住搭的士o架!! 點知佢話唔好... ...

緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2085#
發表於 10-3-16 13:18 |只看該作者
係架..d男女關係嘅野好複雜架咋,有時用文字講又未必講得清楚喎,所以都唔想多講,佢又係都要問
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 13:16 發表
你咁容易比人影響到架....


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2086#
發表於 10-3-16 13:20 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 12:22 發表

算啦!! 影唔到都唔緊要啦!! 最緊要個結果 - 攞到第一嘛!!
我上年九月去迪迪尼都有睇煙花 (之前o係迪迪迪出面都睇過), o係城堡後面放, 真係好靚, 好浪漫呢!! (o個時同男朋友去, 但未一齊o架!!)
你抖返下好快無事o架 ...


今晚先可以叫男朋友幫我搽藥酒啦~
痛~無咩風呀~所以好大煙~不過都睇到煙花~
都好令~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2087#
發表於 10-3-16 13:21 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 12:42 發表
你係哥師奶,好快無事架啦


呢隻哥c奶都有病痛既一日嫁麻~
唔係咩?


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2088#
發表於 10-3-16 13:28 |只看該作者
係!!
我上次去踏單車,嗰晚瞓瞓吓都痛醒,諗住死梗啦,咪即刻搽d安美露又瞓過囉,嘩..點知起身乜事都無喎,所以你唔好等啦,快d自己搽d先啦
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 13:21 發表


呢隻哥c奶都有病痛既一日嫁麻~
唔係咩?


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2089#
發表於 10-3-16 13:32 |只看該作者
有男朋友幫手搽好得仲快架.....
原帖由 wayso 於 10-3-16 13:28 發表
係!!
我上次去踏單車,嗰晚瞓瞓吓都痛醒,諗住死梗啦,咪即刻搽d安美露又瞓過囉,嘩..點知起身乜事都無喎,所以你唔好等啦,快d自己搽d先啦
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2090#
發表於 10-3-16 13:36 |只看該作者
咦...你笑得衰衰咁喎....
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 13:32 發表
有男朋友幫手搽好得仲快架.....

[ 本帖最後由 wayso 於 10-3-16 13:38 編輯 ]


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2091#
發表於 10-3-16 13:36 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 13:14 發表
哦..原來比男友點
下次唔好啦,唔好以為有兩個人就唔驚呀,而家香港地好多人等錢洗,無人性架,仲咁夜添,一陣為左慳少少,咩就唔好啦

結果搞到冷戰收場~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2092#
發表於 10-3-16 13:38 |只看該作者
你eq咁高,咪講到咁大件事啦
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 13:36 發表

結果搞到冷戰收場~


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2093#
發表於 10-3-16 13:38 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 13:17 發表
喺中環搭返去將軍澳咪好貴囉!!

搭左 $131.5 呀!! 過海的士, 收單程隧道費~
本來係可以同個同事一齊搭, 平o的嘛!!
但o個個係男同事, 佢唔鍾意~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2094#
發表於 10-3-16 13:40 |只看該作者
咁佢咁夜都黎接你啦,你都要向好嗰面諗架嘛
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 13:38 發表

搭左 $131.5 呀!! 過海的士, 收單程隧道費~
本來係可以同個同事一齊搭, 平o的嘛!!
但o個個係男同事, 佢唔鍾意~


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2095#
發表於 10-3-16 13:41 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 13:38 發表
你eq咁高,咪講到咁大件事啦

唔係因為搭車而嘈~
而係因為我要佢等我咁耐, 唔早走而嘈呀!!
其實唔可以話係嘈o既, 但唔知用咩字好~
佢係單單打打咁囉!! 又怨幾句, 我唔出聲算數啦!!
再加埋之前有o的事, 佢咪話大家應該冷靜下囉!!


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2096#
發表於 10-3-16 13:43 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 13:40 發表
咁佢咁夜都黎接你啦,你都要向好嗰面諗架嘛

其實佢放工就過左黎, 陪到我九點個 party 開始, 一真等到點幾~
我都知佢對我好, 但係佢等完我又要怨我, 我成日都話做得就唔好怨啦!! 要怨o既就唔好做~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2097#
發表於 10-3-16 13:44 |只看該作者
吓...你男朋友在場架喎,都唔得!!
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 13:38 發表

搭左 $131.5 呀!! 過海的士, 收單程隧道費~
本來係可以同個同事一齊搭, 平o的嘛!!
但o個個係男同事, 佢唔鍾意~
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2098#
發表於 10-3-16 13:44 |只看該作者
係你叫佢等你架??
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 13:41 發表

唔係因為搭車而嘈~
而係因為我要佢等我咁耐, 唔早走而嘈呀!!
其實唔可以話係嘈o既, 但唔知用咩字好~
佢係單單打打咁囉!! 又怨幾句, 我唔出聲算數啦!!
再加埋之前有o的事, 佢咪話大家應該冷靜下囉!! ...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2099#
發表於 10-3-16 13:46 |只看該作者
哈...咁似我嘅
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 13:43 發表

其實佢放工就過左黎, 陪到我九點個 party 開始, 一真等到點幾~
我都知佢對我好, 但係佢等完我又要怨我, 我成日都話做得就唔好怨啦!! 要怨o既就唔好做~ ...


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2100#
發表於 10-3-16 13:46 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 13:44 發表
吓...你男朋友在場架喎,都唔得!!

就係佢o係度先唔得~
都唔知點解佢總係對佢有偏見, 人地都結左婚成十年, BB 都幾個月大啦!! 仲驚咩喎?!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo