跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


2081#
發表於 05-7-29 01:59 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

去睇"早熟"先 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 18746


2082#
發表於 05-7-29 01:59 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院


好彩我果隻唔睇架姐 [quote]
563angela 寫道:
佢睇到v嘩鬼叫呀 [quote]


子爵府

積分: 12712


2083#
發表於 05-7-29 02:00 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

ok, 88


伯爵府

積分: 18746


2084#
發表於 05-7-29 02:01 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

563,
88


子爵府

積分: 12712


2085#
發表於 05-7-29 02:01 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

聽日實嚇親佢地啦, 我地又講左咁多 :mrgreen:


子爵府

積分: 12712


2086#
發表於 05-7-29 02:04 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

我都撇啦, 就快踢完lu


大宅

積分: 1989


2087#
發表於 05-7-29 08:34 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

早晨~ 今朝我最早bor~

嘩, 1晚廿二頁, 勁!

563,
你件衫係咪織ga? 好靚呀, 我見倒d冷都好幼喎, 你織咗幾耐呀?
563angela 寫道:
交功課呀~~~~ :mrgreen: :mrgreen:

[size=x-large]背心

[size=x-large]花樣
該用戶已被刪除

2088#
發表於 05-7-29 08:54 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3417


2089#
發表於 05-7-29 08:58 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

各位,

早晨呀!


563 & 奀媽,

你地啲功課好掂呀!
點解你地可以織得咁快同咁靚架 !


男爵府

積分: 8810


2090#
發表於 05-7-29 09:26 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

喂~~~
你倆個作c呀,乜皓皓唔係比我個女mark左架咩
可樂皓皓 寫道:
豬囡夠係我個洛~~~
[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
可樂,
亞女隻眼花左呀... :-( :-( 你走唔甩架啦 :-( :-( :-(

( 皓皓係我架啦 )
[/quote]
該用戶已被刪除

2091#
發表於 05-7-29 09:31 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4269


2092#
發表於 05-7-29 09:46 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

早晨呀各位!

563/奀媽,

你地啲功課好掂好靚呀!


伯爵府

積分: 17557


2093#
發表於 05-7-29 10:38 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

早晨
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 5036


2094#
發表於 05-7-29 10:49 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

wing,

記 唔 記 得 我 POST 過 以 下 from 編 織 站 :

"由聖公會樂民郭鳳軒綜合服務中心舉辦的「龍城招織義工組」,將編織衣物並於寒冬送贈獨居長者。詳情如下:
日期: 6/7/2005~28/12/2005(逢星期三) 活動時間:上午9:30~12:00
活動地點:香港聖公會樂民郭鳳軒綜合服務中心, 九龍土瓜灣高山道111號樂民新村H座地下
查詢電話:23331854  聯絡人:林奕峰先生
如有毛冷或冷針募捐, 亦可聯絡林先生.
舉辦機構: 香港聖公會樂民郭鳳軒綜合服務中心 地址: 九龍土瓜灣高山道111號樂民新村H座(樂智樓)地下

我 上 次搬 屋 都 有 一 袋 冷 捐 比 佢 地 . 那 位 林 先 生 收 到 後 call back 我 , 佢 話 佢 地 D 義 工 好開 心 , 因 為 真 係 有 人支 持 佢 地 . 原 來 佢 地 以 前 有 政 府 人 suppor 佢 地 , 但 由 前 無 and cut $, 所 以 比 唔 到 佢 地 毛 衫, 於 事 佢 祗 好 舉辦 收 集 毛冷 , 由義工編 織 比長 者 .

佢 地 唔 需 要 好 或 新 的 毛 泠 , 就 算 冷 頭 冷 尾 都 無問 題 . 希 望 大 家 織 女 有 D 冷 頭 冷 尾晤要 的 都 可 以 捐 比 佢 地 . 如 果 有 與 趣 的 我 可 以 做收 及 送 人 . 希 望 大 家 支 持 佢 地 啦 !!!![size=x-large]希 望 大 家 支 持 佢 地 啦 !!!!

wing1206 寫道:
我現在忙緊執屋,因為我下個月中搬啦,我執屋的時候有袋冷諗住唔要,我老公即刻話:吓....你唔織冷衫啦,做咩唔要呀.我見到佢個反應好好笑
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


大宅

積分: 1352


2095#
發表於 05-7-29 11:01 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

早晨呀! 我想問下你地呢....通常買織泠衫的書邊度平呀!!!


伯爵府

積分: 17557


2096#
發表於 05-7-29 11:15 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

Allison
我嗰D真係冷頭冷尾喎,都唔夠織條脛巾呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17557


2097#
發表於 05-7-29 11:18 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

Allison
我係愉翠園對面賣PIZZA隔離到見到話收集冷呀,唔洗去噤遠喎.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 5036


2098#
發表於 05-7-29 11:34 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

wing,

那 位 林 先 生 說 佢 d 義 工 有 方 法 去 織 到 出來 (因 為 我 過 d都 係 冷 頭 冷 頭 )

糸 呀 ! 原 來 愉翠園對面賣PIZZA 到 有 收集冷. 我 都 唔 知 道 . 我 最 遠 都 係 去 到– 城 .

[quote]
wing1206 寫道:
Allison
我嗰D真係冷頭冷尾喎,都唔夠織條脛巾呀.

""我係愉翠園對面賣PIZZA隔離到見到話收集冷呀,唔洗去噤遠喎.[quote]

http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


子爵府

積分: 12712


2099#
發表於 05-7-29 11:55 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院



子爵府

積分: 12712


2100#
發表於 05-7-29 11:55 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

mag: 係織架, 我打孖織, 用3號針織, 織左10日左右啦
Mag 寫道:
早晨~ 今朝我最早bor~

嘩, 1晚廿二頁, 勁!

563,
你件衫係咪織ga? 好靚呀, 我見倒d冷都好幼喎, 你織咗幾耐呀?
[quote]
563angela 寫道:
交功課呀~~~~ :mrgreen: :mrgreen:

[size=x-large]背心

[size=x-large]花樣
[/quote]


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo