Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院
wing,
記 唔 記 得 我 POST 過 以 下 from 編 織 站 :
"由聖公會樂民郭鳳軒綜合服務中心舉辦的「龍城招織義工組」,將編織衣物並於寒冬送贈獨居長者。詳情如下:
日期: 6/7/2005~28/12/2005(逢星期三) 活動時間:上午9:30~12:00
活動地點:香港聖公會樂民郭鳳軒綜合服務中心, 九龍土瓜灣高山道111號樂民新村H座地下
查詢電話:23331854 聯絡人:林奕峰先生
如有毛冷或冷針募捐, 亦可聯絡林先生.
舉辦機構: 香港聖公會樂民郭鳳軒綜合服務中心 地址: 九龍土瓜灣高山道111號樂民新村H座(樂智樓)地下
我 上 次搬 屋 都 有 一 袋 冷 捐 比 佢 地 . 那 位 林 先 生 收 到 後 call back 我 , 佢 話 佢 地 D 義 工 好開 心 , 因 為 真 係 有 人支 持 佢 地 . 原 來 佢 地 以 前 有 政 府 人 suppor 佢 地 , 但 由 前 無 and cut $, 所 以 比 唔 到 佢 地 毛 衫, 於 事 佢 祗 好 舉辦 收 集 毛冷 , 由義工編 織 比長 者 .
佢 地 唔 需 要 好 或 新 的 毛 泠 , 就 算 冷 頭 冷 尾 都 無問 題 . 希 望 大 家 織 女 有 D 冷 頭 冷 尾晤要 的 都 可 以 捐 比 佢 地 . 如 果 有 與 趣 的 我 可 以 做收 及 送 人 . 希 望 大 家 支 持 佢 地 啦 !!!![size=x-large]希 望 大 家 支 持 佢 地 啦 !!!!
wing1206 寫道:
我現在忙緊執屋,因為我下個月中搬啦,我執屋的時候有袋冷諗住唔要,我老公即刻話:吓....你唔織冷衫啦,做咩唔要呀.我見到佢個反應好好笑
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/