想生BB

跳至

首頁

尾頁
   33


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2081#
發表於 12-7-9 14:50 |只看該作者

引用:我今日紅d+終於有深線啦....不過唔知點解個

原帖由 ovylam 於 12-07-09 發表
我今日紅d 終於有深線啦....

不過唔知點解個tel 又upload 唔到
你好似好不滿個電話咁




禁止訪問

積分: 8753


2082#
發表於 12-7-9 14:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8287


2083#
發表於 12-7-9 15:03 |只看該作者
puilam714 發表於 12-7-9 14:47
咁我又無試過喎

咁你有無試用新板, UPLOAD 相丫.


男爵府

積分: 8287


2084#
發表於 12-7-9 15:06 |只看該作者
puilam714 發表於 12-7-9 14:50
你好似好不滿個電話咁

係丫...之前未改新板, 成日入唔到去, 所以上唔到O黎, 死死地氣又要去開個電腦. (之前IPHONE 好好地GA MA)

之後佢改O左新板, 好似IPHONE 咁, 以為好O左, 點知寫哂字, 發送, 又話咩無權限咁, 原來又發O左, 今日想UPLOAD 相, 又話格式唔正確, 又話內容太短咁, 唔知想點.

所以都係用公司電腦上好過


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2085#
發表於 12-7-9 15:18 |只看該作者
qy_yeung 發表於 12-7-9 14:52
小去為妙,冇益既

我諗我唔會成日去~ 雖然佢d野係特別d, 比出面買到同款既平, 但係相對起一般零食都係貴~ 所以我唔會成日買

同埋我係見呢排人人都講得咁興奮, 元朗又開左間咪去睇下囉, 其實由我身型不停暴漲開始我已經少食左好多零食~ wakakkakaka


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2086#
發表於 12-7-9 15:19 |只看該作者
ovylam 發表於 12-7-9 15:03
咁你有無試用新板, UPLOAD 相丫.

無呀~ 我唔會用部平板黎upload相~ 用iphone影完就upload快好多~ 唔使過黎過去~


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2087#
發表於 12-7-9 15:21 |只看該作者
ovylam 發表於 12-7-9 15:06
係丫...之前未改新板, 成日入唔到去, 所以上唔到O黎, 死死地氣又要去開個電腦. (之前IPHONE 好好地GA MA)
...

唔怪得你果日同dodo姐講咁多次生日快樂~

唔好嬲唔好嬲, 如果電話個mon夠大就用返web版囉~ 我係唔鍾意iphone個mon細, 睇網頁要係咁放大縮細, 所以先裝個apps!


伯爵府

積分: 15420


2088#
發表於 12-7-9 15:27 |只看該作者

今日天氣好熱


伯爵府

積分: 15420


2089#
發表於 12-7-9 15:28 |只看該作者
ovylam 發表於 12-7-9 15:06
係丫...之前未改新板, 成日入唔到去, 所以上唔到O黎, 死死地氣又要去開個電腦. (之前IPHONE 好好地GA MA)
...

所以我都係用返80年代既電話~
玩就用電腦上網~
唔駛咁嬲!


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2090#
發表於 12-7-9 15:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-09+發表頭

原帖由 nrsemi 於 12-07-09 發表
希望新黎個d住客OK啦!妳都係住多幾日,捱埋去
捱到星期5頭先又俾人激到我發嬲送貨竟6~9點噤安裝幾點裝




男爵府

積分: 8287


2091#
發表於 12-7-9 15:53 |只看該作者
豬龍b 發表於 12-7-9 15:28
所以我都係用返80年代既電話~
玩就用電腦上網~
唔駛咁嬲!

係.....不過用電話方便D MA


男爵府

積分: 8287


2092#
發表於 12-7-9 15:55 |只看該作者
puilam714 發表於 12-7-9 15:21
唔怪得你果日同dodo姐講咁多次生日快樂~

唔好嬲唔好嬲, 如果電話個mon夠大就用返web版囉~ 我係 ...

咁我試下用WEB 板, 睇下UPLOAD 相先.


伯爵府

積分: 15420


2093#
發表於 12-7-9 15:56 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-9 15:48
捱到星期5頭先又俾人激到我發嬲送貨竟6~9點噤安裝幾 ...

你的名字叫"激瘦"


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2094#
發表於 12-7-9 16:04 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-9+15:48+捱到星

原帖由 豬龍b 於 12-07-09 發表
你的名字叫"激瘦"
俾你都嬲啦~~~明明話最遲6點~而家就6點後~~我怕影響人吖~同層有bb出世幾日ja




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2095#
發表於 12-7-9 16:09 |只看該作者
豬龍b 發表於 12-7-9 15:27
今日天氣好熱

我頭先出去食飯熱到想屎!!!


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2096#
發表於 12-7-9 16:10 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-9 15:48
捱到星期5頭先又俾人激到我發嬲送貨竟6~9點噤安裝幾 ...

送貨同安裝唔係一齊既咩?


禁止訪問

積分: 8753


2097#
發表於 12-7-9 16:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8753


2098#
發表於 12-7-9 16:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2099#
發表於 12-7-9 16:23 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-9+15:48+捱到星

原帖由 puilam714 於 12-07-09 發表
送貨同安裝唔係一齊既咩?
我就係唔知一唔一齊因為直x係分開咖(兩年前)佢又無答我句句答我改期~~係噤話改星期四




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2100#
發表於 12-7-9 16:23 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-9+16:04+俾你都

原帖由 qy_yeung 於 12-07-09 發表
你今次幫襯邊間傢俬呀
實x




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo