想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2081#
發表於 12-7-18 14:15 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 14:10
係呢..你地個個都話好熱要開冷氣..但我反而覺得而+我係唔可以冷...開左冷氣我要著住件外套..夜晚訓一時涼一 ...

多數係會覺得熱,但有時夜晚都會時冷時熱,有時凍醒又有時熱醒咁囉,應該都係正常,唔好自己嚇自己


大宅

積分: 2096


2082#
發表於 12-7-18 14:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mtlai+於+12-07-18+發表我今

原帖由 tungkiu 於 12-07-18 發表
咁政府呢?同我差幾日咋
政府OSCAR排左23/7,不過到時應該未夠11W,之前唸住打電話去延期,點知做OSCAR果度竟然係無電話打到去的!嬲到我震,打晒所有有關嘅電話都話揾唔到!一定要親身去!好啦,問埋Office hour 9:00-13:00,等到星期六親身去,點知12:30到,佢話改期只做到12:00,叫我下次再嚟!
最後個姑娘見我好唔開心,就問我點解要改期,我就話到時應該未夠11W,之後佢先話未夠都可以照聽左講座先,之後再即刻約過時間都得。果刻先無咁激心。
我真係唔明喺E+呢個年代,竟然可以有醫院內一個部門係無電話可以聯絡到!

健康院產檢就1/8。




男爵府

積分: 7065


2083#
發表於 12-7-18 14:16 |只看該作者
回覆 稻米 的帖子

唔好擔心LA...反而對身體唔好呢...其實調埋身體都幾漫長架...最緊要身心康泰...去多D玩下食下...自自然然BB會再來揾你架LA....


大宅

積分: 2096


2084#
發表於 12-7-18 14:17 |只看該作者

引用:Quote:mtlai+發表於+12-7-18+13:32+各位JM

原帖由 Pinkbi 於 12-07-18 發表
我都係新join架, 歡迎歡迎~
你好呀!多D人一齊傾!





大宅

積分: 1697


2085#
發表於 12-7-18 14:19 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 14:10
係呢..你地個個都話好熱要開冷氣..但我反而覺得而+我係唔可以冷...開左冷氣我要著住件外套..夜晚訓一時涼一 ...
我都係怕冷!!
我本身都怕冷氣既凍, 但而家係仲怕多過以前!!


大宅

積分: 1697


2086#
發表於 12-7-18 14:20 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-18 14:11
咁妳要睇吓喎,因為呢張臨入產房時要俾姑娘,佢就會按妳意願盡量安排 ...

嗯~~


子爵府

積分: 13137


2087#
發表於 12-7-18 14:21 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-18 12:08
咁妳記得同助產士講呀,陀B係會影響我哋個心臟架

係同健康院助產士講? 還是12月先同威爾斯嗰個講?

我個婦科醫生轉介咗仁安最高級嘅心臟科醫生比我, 我約咗今個星期五見佢.
我諗我等唔切, 要早少少見咗, 會安心D.

點評

doristws  助產士如覺得妳高危會幫妳改番早D見醫生架  發表於 12-7-18 14:41
I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7065


2088#
發表於 12-7-18 14:22 |只看該作者
回覆 Pinkbi 的帖子

係呀..我而+怕過多左..有時風扇吹過來有些凍添呀....只係初初BINGO 就真係發熱...而+無了....


男爵府

積分: 7065


2089#
發表於 12-7-18 14:25 |只看該作者
我想問你地呢....我自己在日曆到續日寫今日係第幾日...我寫到今日都係66日即係8W6D 但我用ADDS 來計..今日已經係10W3D..咁到低係咪APPS 岩呢..定係我就咁數係錯架? 點解相差咁多?


伯爵府

積分: 15109


2090#
發表於 12-7-18 14:25 |只看該作者
嘩, 出去食個飯啫又要追幾版, 好在今日公司無野做可以慢慢追

歡迎你加入呀mtlai


子爵府

積分: 13137


2091#
發表於 12-7-18 14:28 |只看該作者
Pinkbi 發表於 12-7-18 11:53
唔係喎, 你可以去健康院度BOOK 產前檢查架, 無錯返醫院 (PWH) 就係12月, 但你可以/要去健康院BOOK 就唔使 ...

健康院我就BOOK 咗8月8 號, 不過, 聽講佢地有U/S 照架. 同醫院好唔同.
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2841


2092#
發表於 12-7-18 14:28 |只看該作者
有新JM加入, 又係我最少日子.. 個個都過8-9wk...


大宅

積分: 2096


2093#
發表於 12-7-18 14:28 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 14:25
嘩, 出去食個飯啫又要追幾版, 好在今日公司無野做可以慢慢追

歡迎你加入呀mtlai ...

謝謝你呀!!
我都覺得呢版好勁呀! 我一晚無睇就10頁8頁~


子爵府

積分: 13137


2094#
發表於 12-7-18 14:30 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-18 11:54
QE全香港人都去得架,唔駛住址證明呀,所以都好多人呀

我聽人講過話要證明, 又有人話唔駛,
所以怕白行一趟, 唔敢去囉!


I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2096


2095#
發表於 12-7-18 14:30 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-18 14:28
有新JM加入, 又係我最少日子.. 個個都過8-9wk...

哈哈!! 咁咪好囉~ 你可以預先知道幾WEEK後會有咩事發生~~


伯爵府

積分: 15109


2096#
發表於 12-7-18 14:30 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-18 14:28
有新JM加入, 又係我最少日子.. 個個都過8-9wk...

傻既, 有我地咁多個前鋒你先最著數呀, 有咩我地都經歷在再話你知, 咁你又有心理準備又會知道點安排嘛, 幾好丫!


伯爵府

積分: 15109


2097#
發表於 12-7-18 14:32 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 14:30
我聽人講過話要證明, 又有人話唔駛,
所以怕白行一趟, 唔敢去囉!

QE唔洗住址證明架, 網上面有講明邊間醫院需要

點評

zarara188  嗯.... thanks! 不過, 太遲了! 我下次要做足功課.  發表於 12-7-18 14:52


伯爵府

積分: 15109


2098#
發表於 12-7-18 14:33 |只看該作者
mtlai 發表於 12-7-18 14:28
謝謝你呀!!
我都覺得呢版好勁呀! 我一晚無睇就10頁8頁~

係呀, 我地呢版好熱鬧, JM們大家一齊過關好好玩架, 之不過依家睇番個題目有D攪笑囉, 仲係"六星期"


大宅

積分: 2841


2099#
發表於 12-7-18 14:34 |只看該作者
哈哈... 都係既.. 有你地既經驗, 我一唔識就有你地教我.. 嘻嘻, 做細都幾好呀..


子爵府

積分: 13137


2100#
發表於 12-7-18 14:35 |只看該作者
adamanbaby 發表於 12-7-18 12:40
你地有冇諗住買胎心機,得閒聽下BB心跳?

我唔打算買, 因為聽得多, BB 可能會唔舒服, FEEL 到好hot 架.
I just want to have healthy babies!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo