親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8507


2081#
發表於 06-7-4 16:32 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

christybbmama,

我哋下個sat出發啦,你itin plan成點呀?
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


大宅

積分: 4493


2082#
發表於 06-7-4 17:18 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

rachaelmum 寫道:
tatacat,

旭川雪的美術館的無料shuttle bus資料可以看下列:

http://www.yukaraori.co.jp/kotuu.html


rachaelmum:
thanks for your info.

ivyl:
唔覺唔覺下星期我地都出發lu. 好緊張.
但我同adrianmama都book唔到車 好唔開心. 5 人就大把, 7 人車就full晒. :-( :-(


男爵府

積分: 5769


2083#
發表於 06-7-5 09:29 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

rachaelmum:
不如試下 toyota ,我見佢七月有50%off 喎,可能都會貴一點,不過應該服務好d...我見過有遊記講會俾埋地圖兩大份架...
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


男爵府

積分: 7420


2084#
發表於 06-7-5 09:48 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ivyl

我未攪掂呀, 因為我病左個幾星期, e+都仲好咳下, 所以咩都未攪呀 :-( :-( :-( 不過我e+唔去函館, d 時間好用好多, 我諗住頭幾日就漫漫

[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 1453


2085#
發表於 06-7-5 12:35 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Copy from Travelpooh:

給要到旭川的朋友一點溫馨提示:
pooh,最近有些留言是有關旭川的,我想趁這個機會留言,因為這次我的北海道之旅,也有去旭川的(沒有住)。從富良野回程到札幌之前,我選擇了在中途-旭川下車,原本我打算在此住一晚,幸好pooh建議我把時間多留在札幌,所以我只作一天遊,這是對的,因為除了最近人氣急升的"旭山動物園",沒有什麼可看的景點了。到達旭川車站,很有規模(相比富良野的多個車站),因為畢竟是北海道的第二大城市。很容易的找到lockers,數量也很多,大致分佈兩個地方,一個近廁所,另外近門口。出站後很容易找到了往動物園的巴士,但只有站的位子(平日也有很多人去),這樣像罐頭魚的逼了近50分鐘到了~ 原來動物園的面積沒有想像的大,但是欣賞動物的設計卻很好,這點不花時間說明了...
最值得看的是企鵝、海豹和北極熊,花2個小時在裡面是差不多了,只是來回的交通有點費時。我覺得這動物園很值得去,可能本身我是愛看動物吧! 另外,我吃了一間叫"梅光軒"的拉麵店,真的很好吃,那些肉片是我吃過最軟熟的,難怪在3點都是滿座的。

梅光軒


男爵府

積分: 7420


2086#
發表於 06-7-5 23:20 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


下星期就出發啦, 真係好緊張呀 我仲要買部新相機去呀, 件有d 濕星野, 不過最頭痛係帶衫比囡囡着, 我見有時冇太陽得16/17度架咋 咁小朋友都要看褸喎
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 1453


2087#
發表於 06-7-5 23:25 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama,

替妳緊張呀!妳番到黎香港, 就輪到我出發啦!
該用戶已被刪除

2088#
發表於 06-7-5 23:31 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8507


2089#
發表於 06-7-6 00:18 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama,

係呀,好緊張,大家晌度傾咗2個幾月,話咁快就要出發.啱啱仲同老公傾緊有d咩要買,如medicine...

我諗住今個weekend pack住d嘢先(esp bb stuff),我哋下個sat出發,weekdays無時間執.
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


男爵府

積分: 7420


2090#
發表於 06-7-6 09:25 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl

我都諗住今個weekend開始執野, 因為我下星期五都仲要返工, 所以早些執定先囉, 唔係又會執漏野
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 7420


2091#
發表於 06-7-6 09:39 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


smilesun

想問下你去年有冇去夕張蜜瓜田呀 如果我由登別去富良野, 值唔值得去睇下呢
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 4493


2092#
發表於 06-7-6 10:13 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我地終於book到7 人車啦. 今次真係要多謝超級無敵好好cottage himawari 的主人. 在我地絕望之際諗起可唔可以搵主人


大宅

積分: 1453


2093#
發表於 06-7-6 10:34 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

tatacat,

替妳開心呀!


男爵府

積分: 7420


2094#
發表於 06-7-6 11:19 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


tatacat

戥你開心呀, 咁我地就開開心心等下星期六出發啦
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 1453


2095#
發表於 06-7-6 11:34 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

駕車的媽咪,

您地有無 IDEA 由美瑛出發去旭川要走乜野國道呀?
該用戶已被刪除

2096#
發表於 06-7-6 11:57 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5769


2097#
發表於 06-7-6 13:41 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

tatacat
租到車就好啦...himawari 的主人又真係好好人喎...

ChristyBBmama
我舊年經過咋,因為心急去富良野無停到找蜜瓜田...不過就俾我發現了一條又免費又算快的路去,只係2個鐘就由千歲去到富良野(我好似講了好多次)...今年就係地圖到搵番條route出來...咁慳番的時間就可以用來找個蜜瓜田...
舊年有bk媽咪提過富田農場都有個小蜜瓜田...去番舊年個topic應該可以找番
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


大宅

積分: 4455


2098#
發表於 06-7-6 13:56 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我搞掂咗個行程後, 呢幾日著手砌東京嘅行程, 不過就輕鬆好多, 因為去到熟, 只係搵d比姨甥影吓相之餘我同老公都唔會太悶嘅地方就ok, 不過都意外地搵到d自己未去過嘅地方, 好似六本木有個電視台有多啦A夢counter又有大嘅多啦A夢同大雄可以影相, 我個女一定好happy, 仲有橫濱八景島我都未去過, 至於disney, 因為姨甥第一次去日本所以although連我個女舊年都去過, 今次都仲要去, 不過今次就book咗一間disney official hotel stay 1 night, 叫做有d新意啦. oh, 諗起都想快d放假.

子健&媽媽 / heidicheng8
你地過2日都出發, 玩得開心d, 返黎記得上黎share呀, 你地返黎我都仲有成個week先出發架.

咦, 睇返大家個行程, zeeeeeec應該已返咗黎喎, 希望佢快d上黎同大家share啦.


大宅

積分: 1612


2099#
發表於 06-7-6 13:57 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

tatacat, congrulation

之前Adrian媽媽都話佢地租唔到車, 唔知佢係咪住cottage him. 若是的話不如都試吓喇.


大宅

積分: 1612


2100#
發表於 06-7-6 13:59 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

子健&媽媽

你呢個web-site好清楚, 仲教埋著什麼衫, 好好
不過天氣真是比想像中冷.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo