立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5403
TszHin媽咪 寫道: 同以前一樣 8:30pm入bedroom囉! 晨早起身返學, 又多功課又溫書....已經好累啦! 唔想再遲瞓, 唔係無精神讀書都唔入腦啦, 唔夠瞓好易病ga [quote] HIN_bb 寫道: 好忙呀!而家hugo幾點瞓呀?[quote]
伯爵府
積分: 18480
珍珠宮
積分: 35220
跳跳虎 寫道: hello各位 jerry下星期都要評估,我都好鬼忙 放學近黎4:30,跟住即刻做功課,跟住溫習默書,話咁快又話晚飯,食完飯通常等jerry休息下,跟住8:45入房瞓 嘩!d時間都唔夠洗,都唔知點温評估d野,e+唯有飯後都要溫書
水晶宮
積分: 51182
homacarol 寫道: TszHin媽: 我仲以為佢會問"水" 字部tim....我仲同佢溫左水字部既字.... 我剛打左比呀囝, 佢話寫左~白,藍,黃,紅,黑 (佢話佢本先想寫橙 & 紫,但唔識寫喎) 但我問佢藍色個藍係點寫,佢話竹花頭喎
TszHin媽咪 寫道: 我以為tick手邊呀 你仔仔好叻呀! 一時攪錯 [quote] homacarol 寫道: TszHin媽: 我仲以為佢會問"水" 字部tim....我仲同佢溫左水字部既字.... 我剛打左比呀囝, 佢話寫左~白,藍,黃,紅,黑 (佢話佢本先想寫橙 & 紫,但唔識寫喎) 但我問佢藍色個藍係點寫,佢話竹花頭喎
homacarol 寫道: 我以為"水"字部, 因為有海浪....之類...但原來都估錯. 老師緊係玩"估你唔到"遊戲 ^^
跳跳虎 寫道: hinbb, 優才d課程唔深喎!臻美呢?多唔多功課?點解臻美全名叫小學暨初中??佢無高中咩
跳跳虎 寫道: hinbb, 啱啱睇到你有4萬幾發表,嘩!直情升你為超級王國至尊無敵長老啦 我已經多了時間上bk,始終都未過7仟
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy