跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5403


2081#
發表於 06-10-17 15:24 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我呀囝9:00瞓...咁咪好晏lor....
但佢已經無乜時間做野lu wor....
TszHin媽咪 寫道:
同以前一樣 8:30pm入bedroom囉! 晨早起身返學, 又多功課又溫書....已經好累啦! 唔想再遲瞓, 唔係無精神讀書都唔入腦啦, 唔夠瞓好易病ga [quote]
HIN_bb 寫道:
好忙呀!而家hugo幾點瞓呀?[quote]


伯爵府

積分: 18480

大廚勳章 畀面勳章


2082#
發表於 06-10-17 15:50 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hello各位

jerry下星期都要評估,我都好鬼忙

放學近黎4:30,跟住即刻做功課,跟住溫習默書,話咁快又話晚飯,食完飯通常等jerry休息下,跟住8:45入房瞓
嘩!d時間都唔夠洗,都唔知點温評估d野,e+唯有飯後都要溫書


珍珠宮

積分: 35220


2083#
發表於 06-10-17 15:57 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

9:00am都唔係好晏....

你住咁遠travelling都要時間啦! [quote]
homacarol 寫道:
我呀囝9:00瞓...咁咪好晏lor....
但佢已經無乜時間做野lu wor....
[quote]


男爵府

積分: 5403


2084#
發表於 06-10-17 15:57 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hello 跳跳虎

係lor, d 細路仔真係無乜時間做功課, 溫習...莫講話休息or 玩.....
跳跳虎 寫道:
hello各位

jerry下星期都要評估,我都好鬼忙

放學近黎4:30,跟住即刻做功課,跟住溫習默書,話咁快又話晚飯,食完飯通常等jerry休息下,跟住8:45入房瞓
嘩!d時間都唔夠洗,都唔知點温評估d野,e+唯有飯後都要溫書


珍珠宮

積分: 35220


2085#
發表於 06-10-17 15:59 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

阿仔話今日默書...課外嗰part係默顏色呀! 即係黑/白/紅/藍......etc, 我仔寫左4個咋! 不過都唔錯啦....佢未識寫橙/黃/綠/紫 :lol: :lol:


伯爵府

積分: 18480

大廚勳章 畀面勳章


2086#
發表於 06-10-17 16:01 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol,
hello

係囉,星期六、日又要學野,實際得好少時間玩。


水晶宮

積分: 51182


2087#
發表於 06-10-17 16:17 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

跳跳虎

hi!oscar 11月評估啦!
jerryd課程深唔深呀?
跳跳虎 寫道:
hello各位

jerry下星期都要評估,我都好鬼忙

放學近黎4:30,跟住即刻做功課,跟住溫習默書,話咁快又話晚飯,食完飯通常等jerry休息下,跟住8:45入房瞓
嘩!d時間都唔夠洗,都唔知點温評估d野,e+唯有飯後都要溫書


男爵府

積分: 5403


2088#
發表於 06-10-17 17:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽:
我仲以為佢會問"水" 字部tim....我仲同佢溫左水字部既字....

我剛打左比呀囝, 佢話寫左~白,藍,黃,紅,黑 (佢話佢本先想寫橙 & 紫,但唔識寫喎) 但我問佢藍色個藍係點寫,佢話竹花頭喎


珍珠宮

積分: 35220


2089#
發表於 06-10-17 17:32 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我以為tick手邊呀

你仔仔好叻呀! 一時攪錯
homacarol 寫道:
TszHin媽:
我仲以為佢會問"水" 字部tim....我仲同佢溫左水字部既字....

我剛打左比呀囝, 佢話寫左~白,藍,黃,紅,黑 (佢話佢本先想寫橙 & 紫,但唔識寫喎) 但我問佢藍色個藍係點寫,佢話竹花頭喎


男爵府

積分: 5403


2090#
發表於 06-10-17 17:37 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你地係咪都係明天英默? 我都未同佢溫, 趁老闆唔係度,今晚準時走人先得...(我其實係放5:30的.....) 5:45走先至叫準時.....
佢邊係叻丫, 佢寫錯個藍字, 中默都要默呢個字, 有溫過的...都錯....大意
TszHin媽咪 寫道:
我以為tick手邊呀

你仔仔好叻呀! 一時攪錯 [quote]
homacarol 寫道:
TszHin媽:
我仲以為佢會問"水" 字部tim....我仲同佢溫左水字部既字....

我剛打左比呀囝, 佢話寫左~白,藍,黃,紅,黑 (佢話佢本先想寫橙 & 紫,但唔識寫喎) 但我問佢藍色個藍係點寫,佢話竹花頭喎
[/quote]


男爵府

積分: 5403


2091#
發表於 06-10-17 17:38 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我以為"水"字部, 因為有海浪....之類...但原來都估錯.
老師緊係玩"估你唔到"遊戲 ^^

我要執野準備走人 lu


珍珠宮

積分: 35220


2092#
發表於 06-10-17 18:08 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係呀! 我係未知道今次英默之前, 已經同仔串晒d字, 一陣同佢溫多次, 應該無問題! 有時間我會再搵d字比佢串 :lol: :lol: [quote]
homacarol 寫道:
你地係咪都係明天英默? 我都未同佢溫, 趁老闆唔係度,今晚準時走人先得...(我其實係放5:30的.....) 5:45走先至叫準時.....
佢邊係叻丫, 佢寫錯個藍字, 中默都要默呢個字, 有溫過的...都錯....大意 [quote]


珍珠宮

積分: 35220


2093#
發表於 06-10-17 18:08 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

咪係 :lol: :lol:
homacarol 寫道:
我以為"水"字部, 因為有海浪....之類...但原來都估錯.
老師緊係玩"估你唔到"遊戲 ^^


伯爵府

積分: 18480

大廚勳章 畀面勳章


2094#
發表於 06-10-17 23:30 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hinbb,
優才d課程唔深喎!臻美呢?多唔多功課?點解臻美全名叫小學暨初中??佢無高中咩


伯爵府

積分: 18480

大廚勳章 畀面勳章


2095#
發表於 06-10-17 23:47 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hinbb,
啱啱睇到你有4萬幾發表,嘩!直情升你為超級王國至尊無敵長老啦

我已經多了時間上bk,始終都未過7仟


珍珠宮

積分: 35220


2096#
發表於 06-10-18 09:18 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Carol

你係唔係都參加左"中英數 學習提升課程"? 我剛剛call左"電子教育出版", 佢話應該昨日已經送左去學校! 唔知學校幾時會派比我地呢 都比左錢差不多成個月啦


水晶宮

積分: 51182


2097#
發表於 06-10-18 09:26 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

跳跳虎

臻美都唔係太深!每日約2-3樣功課!
而家每星期都有中文默書,英文就未有!jerry呢?
係呀,學校未有高中,聽校長講而家仲搵緊學校辦高中!
jerry係咪可以由小學直上中學呀?
跳跳虎 寫道:
hinbb,
優才d課程唔深喎!臻美呢?多唔多功課?點解臻美全名叫小學暨初中??佢無高中咩


水晶宮

積分: 51182


2098#
發表於 06-10-18 09:27 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

跳跳虎

你要加油呀,好快就會過 :mrgreen:
你有無覺得小朋友上左小學唔夠時間用呀?
跳跳虎 寫道:
hinbb,
啱啱睇到你有4萬幾發表,嘩!直情升你為超級王國至尊無敵長老啦

我已經多了時間上bk,始終都未過7仟


水晶宮

積分: 51182


2099#
發表於 06-10-18 09:28 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽咪,carol

早晨呀


珍珠宮

積分: 35220


2100#
發表於 06-10-18 09:30 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hin_bb,

早晨~ 你打錯左carol個名呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo