心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1847


2081#
發表於 06-12-5 14:14 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hi 各位
你地講緊做眼laser, 我老公都係7-8年前已經做左了, 係眼科e生度做.
我都係吾敢做呀, 要張開眼望住d激光...
的. 以前都帶contact lense, e+都懶到帶眼鏡咋 :mrgreen:
我1隻眼400幾, 1隻700幾, 仲要+埋100幾散光tim
:wave:  :wave:  :wave:


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2082#
發表於 06-12-6 14:29 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

各位, 去睇吓呢到, 呢種奶話可以增肥 - 俾小朋友

click here
生日月, 開心過


別墅

積分: 898


2083#
發表於 06-12-6 14:37 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

我自己試過,唔知係咪高蛋白,我成日放屁, 一次有小小肚痛,所以唔咁買比仔仔飲,我都無在隔離街講,因為那裡講得好多好處咁,怕得罪人
雪文 寫道:
各位, 去睇吓呢到, 呢種奶話可以增肥 - 俾小朋友

click here


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2084#
發表於 06-12-6 15:25 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

亞薛, 多謝分享. :-P 我而家仲未飲出同普通牛奶有咩唔同 :-( 不過我睇佢係肥仔奶, 呢到個個話仔女好細粒.

今晚等亞仔試吓先再報料.

生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2085#
發表於 06-12-6 15:27 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford, 我同你一樣樣

[quote]
cailford 寫道:
以前都帶contact lense, e+都懶到帶眼鏡咋 :mrgreen:
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2086#
發表於 06-12-6 15:30 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

唉..................乜都有人講架啦, 有得佢地啦

要甘肥黎做乜呀, 大個要減肥還side $, 可能還怪你累佢要比$減肥tim呀, 我女的同學, 真係比醫生叫減肥


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2087#
發表於 06-12-6 15:59 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy ,我想我囡增肥加, 不過我囡可能唔肯飲純牛奶, 佢飲慣配方奶, 又逼唔到的.

我仔而家俾我逼飲蒙牛, 我仔性格好D, 逼都逼到
hinhinmummy 寫道:
唉..................乜都有人講架啦, 有得佢地啦

要甘肥黎做乜呀, 大個要減肥還side $, 可能還怪你累佢要比$減肥tim呀, 我女的同學, 真係比醫生叫減肥
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2088#
發表於 06-12-6 16:17 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

你試下買栗米片, 加d 朱古力豆, 氹佢地加鮮奶黎食, 我個女依家朝朝都係食栗米片, 甘...........未又飲左半盒奶law


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2089#
發表於 06-12-6 16:35 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy,我對仔女試過啦, 咁樣唔吃加 :-(

我囡仲飲配方奶, 仲OK, 每朝一支奶奶.

請問朱古力豆在那里買呀 ? m & m 呀 ?

我仔早餐好煩, 面包都唔鍾意吃, 只係鍾意吃麵

生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2090#
發表於 06-12-6 16:54 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

朱古力豆緊係吾係m&m啦, 係好似栗米片果種早餐, 美綠出架

有時我覺得, 吾可以太種d小朋友, 吾好因為想佢地食多d野肥d, 而特登餐餐都係煮佢地like食的野, 而令到佢地食多d law...........會養成佢地偏食的習慣

我個仔以前吾食棻, 吾飲湯, 依家比我工人同學校攪掂啦


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2091#
發表於 06-12-6 17:07 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hinhinmummy, 我明白, 等我去超市look look先.

我女都唔吃菜, 唔吃肉加, 所以好努力咁叫佢唔好偏食. :cry:

我都唔俾小朋友偏食, 我會
生日月, 開心過


子爵府

積分: 14241


2092#
發表於 06-12-6 21:24 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

唔...... 我唔會俾亞女試你地講啲奶lu, 我諗普通既鮮奶都okay 囉.... 至於係唔係肥仔奶, 講真, 要試既都試過好多product, 所以都係整多啲天然食物, 煲多啲湯水俾佢食算lu.
唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 3745


2093#
發表於 06-12-6 23:45 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

大家好!
我囝囝(2歲半) 上星期睇專科後証實係鼻敏感, 但佢無打噴嚏, 只係鼻塞, 要食藥先可以瞓得好, 其實我對鼻敏感都無乜認識, 請大家俾d意見我! tks!
1. 唔知阿仔現在的情況是否屬輕微?
2. 平時要注意d乜嘢?
3. 能否斷尾?
4. 有什麼食物可幫助此症?


別墅

積分: 898


2094#
發表於 06-12-6 23:54 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

唔好食咁多加糖加奶粟米片,我比D粟米片扼左,我以為好有營養,廣告成日話早餐好,點知我連食五日,跟住喉嚨發炎,原來係好熱氣架
hinhinmummy 寫道:
雪文

你試下買栗米片, 加d 朱古力豆, 氹佢地加鮮奶黎食, 我個女依家朝朝都係食栗米片, 甘...........未又飲左半盒奶law


別墅

積分: 898


2095#
發表於 06-12-6 23:56 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

咁細小朋友又唔食菜、又唔食肉,點得架
雪文 寫道:
Hinhinmummy, 我明白, 等我去超市look look先.

我女都唔吃菜, 唔吃肉加, 所以好努力咁叫佢唔好偏食. :cry:

我都唔俾小朋友偏食, 我會


侯爵府

積分: 21395


2096#
發表於 06-12-7 08:58 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

亞薜

我知熱氣架, 但我係用熱鮮奶, 浸林去先食架............... 感覺上無甘熱氣law..............

so far我女食左大半年啦...........................


大宅

積分: 4169


2097#
發表於 06-12-7 09:19 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)



唏, 各位好, 因為近日較忙, 所以成個星期無入黎同報告下我囡囡的情況.

我個囡鼻敏感食完d青蛙仔之後好晒lu, 不過呢幾日天氣又轉, 佢又開始有少少咳, 個鼻都重ok, 我今日會煲豬肺湯比佢飲, 希望會有d幫助, 少d咳la.


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2098#
發表於 06-12-7 12:21 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

其實大家是否又太抗拒蒙牛呢種奶呢 ? 其實係好嘢來加.

亞薜, 昨日下午我自己試一包, 就出現咗你個種情型 : 放屁 肚唔舒服. 不過我自己一直不喜歡飲牛奶, 飲完係會唔舒服.

昨晚仔女試來, 話同普通牛奶一樣味. 咁我又比較過, 普通蒙牛的蛋白質係 2.9克, 佢係3.3克, 其實都差不太多, 貴咁多真係不太值.

即然我對仔女食唔出有咩唔到, 咁我慳返, 飲普通奶奶就OK啦.
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2099#
發表於 06-12-7 13:20 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

我吾係抗拒, 而係, 網上的流言, 真係信幾多呢?

況且, 我覺得無必要特登去買d肥仔奶比佢地飲law, 我們細個, 乜都無得飲/食, 依家未又肥c大隻, 要減肥


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2100#
發表於 06-12-7 14:33 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy ,:-( :-( :-(

hinhinmummy 寫道:
雪文

我們細個, 乜都無得飲/食, 依家未又肥c大隻, 要減肥
生日月, 開心過

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo