立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 56663
琥珀宮
積分: 157649
lokwai 發表於 13-8-23 10:06 請問你地知唔知牙帶魚點整好食?? 係咪多數都係煎??點煎呢??即係洗完之後要點預備先煎??
積分: 165356
keroppipooh 發表於 13-8-23 09:55 孖b 今日 outing 可樂廠, 日日都好天, 又係撞著落9c ge 日子, 無計
keroppipooh 發表於 13-8-23 10:08 又係等 pp 答啦
SZEYUEN 發表於 13-8-23 10:13 yes....我亞娘係煎 洗乾淨後用鹽奄一段時間就可煎來食very easy
lokwai 發表於 13-8-23 10:16 我用海鹽醃池魚再光波就岩岩好,好味 上次用海鹽醃青魚柳再波,就咸到好似咸魚咁
SZEYUEN 發表於 13-8-23 10:17 第 一 次 買 牙 帶 魚, 依 食 譜 加 鹽 加 胡 椒 粉 醃 15 mins,煎 時 上 些 生 粉, 我 鍾 意 食 細 細 塊 ...
SZEYUEN 發表於 13-8-23 10:22 你5好落太多鹽 魚柳冇左層皮得d肉好快吸收d味so你5洗奄好耐&要輕手d囉
SZEYUEN 發表於 13-8-23 10:10 都係室內影響5大5洗擔心 可樂廠在那裡??
keroppipooh 發表於 13-8-23 10:35 可樂廠就響沙田, 跟住去 m 叔叔食完野過中環展城館, 呢個5g咩館呢, 未聽過 ...
lokwai 發表於 13-8-23 10:30 果隻青魚柳都有薄薄一層灰黑色皮 真係咸到我要拎碗熱水出來浸一浸先勉強入到口
積分: 74100
keroppipooh 發表於 13-8-23 10:36 wa...........煎得好令, 見到好想食
SZEYUEN 發表於 13-8-23 09:48 outdoor on duty fl 落 9 c呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy