跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 56663


21041#
發表於 13-8-23 10:01 |只看該作者
morning


水晶宮

積分: 56663


21042#
發表於 13-8-23 10:06 |只看該作者
請問你地知唔知牙帶魚點整好食??
係咪多數都係煎??點煎呢??即係洗完之後要點預備先煎??

我尋日行街市見好多人買話好靚


琥珀宮

積分: 157649

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


21043#
發表於 13-8-23 10:08 |只看該作者
lokwai 發表於 13-8-23 10:06
請問你地知唔知牙帶魚點整好食??
係咪多數都係煎??點煎呢??即係洗完之後要點預備先煎??

又係等 pp 答啦


琥珀宮

積分: 165356


21044#
發表於 13-8-23 10:10 |只看該作者
keroppipooh 發表於 13-8-23 09:55
孖b 今日 outing 可樂廠, 日日都好天, 又係撞著落9c ge 日子, 無計
都係室內影響5大5洗擔心
可樂廠在那裡??


水晶宮

積分: 56663


21045#
發表於 13-8-23 10:13 |只看該作者
keroppipooh 發表於 13-8-23 10:08
又係等 pp 答啦

佢pro d


琥珀宮

積分: 165356


21046#
發表於 13-8-23 10:13 |只看該作者
本帖最後由 SZEYUEN 於 13-8-23 10:14 編輯
lokwai 發表於 13-8-23 10:06
請問你地知唔知牙帶魚點整好食??
係咪多數都係煎??點煎呢??即係洗完之後要點預備先煎??

yes....我亞娘係煎
洗乾淨後用鹽奄一段時間就可煎來食very easy


水晶宮

積分: 56663


21047#
發表於 13-8-23 10:16 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-8-23 10:13
yes....我亞娘係煎
洗乾淨後用鹽奄一段時間就可煎來食very easy

我用海鹽醃池魚再光波就岩岩好,好味

上次用海鹽醃青魚柳再波,就咸到好似咸魚咁

唔知牙帶應該點醃呢??


琥珀宮

積分: 165356


21048#
發表於 13-8-23 10:17 |只看該作者
本帖最後由 SZEYUEN 於 13-8-23 10:19 編輯

[p=18, null, left]第 一 次 買 牙 帶 魚, 依 食 譜 加 鹽 加 胡 椒 粉 醃 15 mins,

[p=18, null, left]煎 時 上 些 生 粉, 我 鍾 意 食 細 細 塊 的, 因 更 香 脆





琥珀宮

積分: 165356


21049#
發表於 13-8-23 10:18 |只看該作者
【潮式】半煎煮“豆醬香芹帶魚”

e個都好味我係街食過


琥珀宮

積分: 165356


21050#
發表於 13-8-23 10:22 |只看該作者
lokwai 發表於 13-8-23 10:16
我用海鹽醃池魚再光波就岩岩好,好味

上次用海鹽醃青魚柳再波,就咸到好似咸魚咁
你5好落太多鹽
魚柳冇左層皮得d肉好快吸收d味so你5洗奄好耐&要輕手d囉


水晶宮

積分: 56663


21051#
發表於 13-8-23 10:26 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-8-23 10:17
第 一 次 買 牙 帶 魚, 依 食 譜 加 鹽 加 胡 椒 粉 醃 15 mins,煎 時 上 些 生 粉, 我 鍾 意 食 細 細 塊 ...

嘩)))))))好正呀


水晶宮

積分: 56663


21052#
發表於 13-8-23 10:30 |只看該作者
本帖最後由 lokwai 於 13-8-23 10:30 編輯
SZEYUEN 發表於 13-8-23 10:22
你5好落太多鹽
魚柳冇左層皮得d肉好快吸收d味so你5洗奄好耐&要輕手d囉

果隻青魚柳都有薄薄一層灰黑色皮

真係咸到我要拎碗熱水出來浸一浸先勉強入到口

不過ww同亞wood都好賞面食曬佢2個真係至識做都係e樣,無彈架


琥珀宮

積分: 157649

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


21053#
發表於 13-8-23 10:35 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-8-23 10:10
都係室內影響5大5洗擔心
可樂廠在那裡??

可樂廠就響沙田, 跟住去 m 叔叔食完野過中環展城館, 呢個5g咩館呢, 未聽過


琥珀宮

積分: 157649

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


21054#
發表於 13-8-23 10:36 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-8-23 10:17
第 一 次 買 牙 帶 魚, 依 食 譜 加 鹽 加 胡 椒 粉 醃 15 mins,煎 時 上 些 生 粉, 我 鍾 意 食 細 細 塊 ...

wa...........煎得好令, 見到好想食


琥珀宮

積分: 165356


21055#
發表於 13-8-23 10:37 |只看該作者
keroppipooh 發表於 13-8-23 10:35
可樂廠就響沙田, 跟住去 m 叔叔食完野過中環展城館, 呢個5g咩館呢, 未聽過 ...
中環展城館我都係未聽過


琥珀宮

積分: 157649

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


21056#
發表於 13-8-23 10:38 |只看該作者
lokwai 發表於 13-8-23 10:30
果隻青魚柳都有薄薄一層灰黑色皮

真係咸到我要拎碗熱水出來浸一浸先勉強入到口

煮完有人識欣賞就真係 very good, 個個都開心


水晶宮

積分: 74100


21057#
發表於 13-8-23 10:39 |只看該作者


琥珀宮

積分: 165356


21058#
發表於 13-8-23 10:39 |只看該作者
keroppipooh 發表於 13-8-23 10:36
wa...........煎得好令, 見到好想食
你可以拎去波


水晶宮

積分: 56663


21059#
發表於 13-8-23 10:41 |只看該作者
keroppipooh 發表於 13-8-23 10:35
可樂廠就響沙田, 跟住去 m 叔叔食完野過中環展城館, 呢個5g咩館呢, 未聽過 ...

我去過,係愛丁堡廣場,有lego睇,又有野玩,好益智


水晶宮

積分: 74100


21060#
發表於 13-8-23 10:41 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-8-23 09:48
outdoor on duty
fl 落 9 c呀
尋晚半夜都好勁下.....

今早未出門又係, 好在出門時就停

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo