母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9395


2101#
發表於 07-11-30 15:29 |只看該作者
安兒媽:

你唔係今日搬OFFICE咩?點解你仲可以上BK呢?


大宅

積分: 2891


2102#
發表於 07-11-30 15:31 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 15:26 發表


話時話, 其實都唔係無嘢做, 不過唔知點解呢兩日無咩心機做咩, 咁咪上 bk 博命傾囉


same here

今日搬office, lunch時執好d嘢, 跟住完全冇心機做嘢, 其他同事仲陸續搬緊, 老闆又出左去開會, 勁holiday mood


男爵府

積分: 8470


2103#
發表於 07-11-30 15:32 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 07-11-30 15:17 發表


番來 lor 今朝同嵐嵐覆診, 今次係睇 d 腸, 即係做過手術果度. 一個字 --- "癈". 只係打開個肚睇o下個傷口. 我心諗, 唔通咁都睇得通? 睇得透?? 個手術都做完三個月, 傷口都埋o左口好耐, 唔知仲有咩睇??? ...


可能醫生見無乜咩康復得好所以睇下就得呢!


大宅

積分: 2891


2104#
發表於 07-11-30 15:33 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 15:29 發表
安兒媽:

你唔係今日搬OFFICE咩?點解你仲可以上BK呢?


已經搬完, 只係下屋搬上屋, 2/f 搬去 9/f.


大宅

積分: 2891


2105#
發表於 07-11-30 15:35 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 15:29 發表

係呀!其實成台野,好多REPORT趕,但係就係冇心機做野!米成日上來囉!


hayes mama就好似忙d, 呢排佢蛇少左好多:lol


男爵府

積分: 9395


2106#
發表於 07-11-30 15:37 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 07-11-30 15:33 發表


已經搬完, 只係下屋搬上屋, 2/f 搬去 9/f.


話時話我上次搬OFFICE,D FILE都未執.仲係有幾大箱係FILING ROOM,不過無人吹,我又唔想郁,諗住放完產假先算.


男爵府

積分: 8470


2107#
發表於 07-11-30 15:41 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 15:37 發表


話時話我上次搬OFFICE,D FILE都未執.仲係有幾大箱係FILING ROOM,不過無人吹,我又唔想郁,諗住放完產假先算.


我七年前搬 office, 有一袋嘢我自己寫住 personal, 都而家都未拆呀!


男爵府

積分: 9395


2108#
發表於 07-11-30 15:42 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 15:41 發表


我七年前搬 office, 有一袋嘢我自己寫住 personal, 都而家都未拆呀!


以為我好懶添!


大宅

積分: 2539


2109#
發表於 07-11-30 15:47 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 15:41 發表


我七年前搬 office, 有一袋嘢我自己寫住 personal, 都而家都未拆呀!


你哋都得,7年我諗都唔駛拆lor.


男爵府

積分: 8470


2110#
發表於 07-11-30 15:49 |只看該作者
樹媽,

"談幼稚園" 果邊有小道消息話 st. cat 取錄信今日寄出, 應該聽日/星期一就會數到, 希望樹懶有好消息啦!


男爵府

積分: 6033


2111#
發表於 07-11-30 15:51 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 07-11-29 23:38 發表
sisters,

第一批貨到o左, 嘩! 好大箱, > 14 kgs

你點想點交收?

onyeema : 金鐘MTR?
bbpooh, wckmay, cyntoby : 灣仔lunch (12/04)?
aggie_to : 豆爸星期六攞比你, 有人在家嗎?
go4baby : tko? sunday?
hayesm ...


14kgs????? 妳o地班 c9 買咩買得咁勁!!!!!!!!!!!!!


大宅

積分: 2273


2112#
發表於 07-11-30 15:56 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 15:05 發表


係呀地球D植物仲好需要你製造D二氧化碳來做光合作用,如果你種有機菜,D菜都好需要你D米田共添呀!


我每次down既時候, 腦海就會有以下個畫面......

坐响貨櫃碼頭望住個鹹蛋黃的太陽, 一邊用力擲出腳上對波鞋一邊大聲叫"地球好需你!!<自己的名字>, 加油呀". 然後單腳咁跳下跳下去拾返對鞋......爽晒.....


大宅

積分: 2891


2113#
發表於 07-11-30 15:57 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 07-11-30 15:51 發表


14kgs????? 妳o地班 c9 買咩買得咁勁!!!!!!!!!!!!!


咁多人一齊買, 每人都係1kg到啫

況且可能 shopping queen hellocandy一個都佔左7kg啦:lol


男爵府

積分: 6033


2114#
發表於 07-11-30 15:57 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 15:41 發表


我七年前搬 office, 有一袋嘢我自己寫住 personal, 都而家都未拆呀!


7年????? 想放到變古董:lol :lol :lol :lol :lol :lol


男爵府

積分: 9395


2115#
發表於 07-11-30 15:58 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-11-30 15:56 發表


我每次down既時候, 腦海就會有以下個畫面......

坐响貨櫃碼頭望住個鹹蛋黃的太陽, 一邊用力擲出腳上對波鞋一邊大聲叫"地球好需你!!, 加油呀". 然後單腳咁跳下跳下去拾返對鞋......爽晒..... ...



你好攪笑呀!


男爵府

積分: 6033


2116#
發表於 07-11-30 15:58 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-11-30 15:56 發表


我每次down既時候, 腦海就會有以下個畫面......

坐响貨櫃碼頭望住個鹹蛋黃的太陽, 一邊用力擲出腳上對波鞋一邊大聲叫"地球好需你!!, 加油呀". 然後單腳咁跳下跳下去拾返對鞋......爽晒..... ...



?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-( ?-(


大宅

積分: 2891


2117#
發表於 07-11-30 15:59 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-11-30 15:56 發表


我每次down既時候, 腦海就會有以下個畫面......

坐响貨櫃碼頭望住個鹹蛋黃的太陽, 一邊用力擲出腳上對波鞋一邊大聲叫"地球好需你!!, 加油呀". 然後單腳咁跳下跳下去拾返對鞋......爽晒..... ...


樹媽,

你寫劇本㗎?


男爵府

積分: 7768


2118#
發表於 07-11-30 16:02 |只看該作者
奴隸閃上來一陣先....好C忙


Onyeema:
老實講, 我地真係稱不上什麼栽培 or 心血, 普通父母je!
純粹基於對Hayes一份原生的愛, 延展到 "以人為本"的理念去看開每位孩子, 思索著選擇適切的教育模式(包括家 & 校).....盼能共享Happy Childhood!:D

I have a dream for kids:

盼望呢一代可以有多D空間develop self potentials, instead of suffocating in so manyC記硬背, 抄抄寫寫subjects....學習可以充滿樂趣!:loveliness:


原文章由 onyeebb 於 07-11-29 18:01 發表
好佩服你地為栽培hayes付出咁多心血, 精神同時間.
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


公爵府

積分: 28828

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


2119#
發表於 07-11-30 16:04 |只看該作者
2007 X'mas Party

Action 1: 日期
30 Dec最多人出席, 就呢日攪gathering.

Action 2: 地點
Candy,
你家會所是否今日可訂30/12個場? 唔該check
?

Action 3:
食物及飲品
選擇1: Delifrance http://www.delifrance.com.hk/tc/docs/xMas_NY_Booklet.pdf

選擇2: Café De Carol
http://www.cafedecoralfastfood.com/chi/away_xmas2007/set.jsp

Action 4: 禮物
會每人交換禮物, 還是一齊去買一些實用的小禮物?

我見http://www.student-exercise.com.hk/new/07xmas/07Xmas.htm得意精品/食品àDIY創意萬年曆都唔錯, 大家點睇?
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 6033


2120#
發表於 07-11-30 16:07 |只看該作者
樹懶 ma,

唔駛咁灰 wor. 今日未有學校收樹懶, 唔代表聽日無o架 wor, 仲有排先到下年開學, 仲有時間. 更何況, 好似佢o地咁話, 肯定有好多阿 ma 幫 d 囝囡 hold 唔只一間學校 (實不相暪, 我都曾經有咁想法) 妳話妳要揾九龍塘 d 名校就難咋, 如果妳揾 d 普普通通o既, 我相信到 d 學校真係要 d 家長交學費時, 一定會有大把位 release 出o黎.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo