嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 3198


2101#
發表於 09-3-3 12:02 |只看該作者
試過雅培豆奶, 唔得, 結果要食一隻叫 Pepti-junior
試過紫雲膏, 少少紅+範圍唔大的情況下都有 d d 用, 否則都係唔 work!

原帖由 Bernicechan 於 09-3-2 23:26 發表
請問你地有冇同阿b轉豆奶? 有冇試過用紫雲膏?
一家四口


大宅

積分: 4561


2102#
發表於 09-3-3 12:24 |只看該作者
當然是燕麥,麥麩同護膚冇大關係.

原帖由 miatam 於 09-3-3 00:15 發表
珀珀,慧慧媽 thanks you ,甘2隻邊樣有效D


民房

積分: 55


2103#
發表於 09-3-3 13:40 |只看該作者
thank you
原帖由 珀珀,慧慧媽 於 09-3-3 12:24 發表
當然是燕麥,麥麩同護膚冇大關係.


複式洋房

積分: 251


2104#
發表於 09-3-3 14:59 |只看該作者
原帖由 annpoon51 於 09-2-27 01:16 發表
只在下巴位出現很可能是奶,口水, 汗水或衣領磨擦, 嘗試去除這些致敏原看看有否改善, 例如用凍滾水印印下巴, 然後補回cream, 穿棉質和較大領口的衣服, 儘量跟bb玩而避免bb抓濕疹的位置, 如果仍有濕疹, 根據你描述的病 ...


annpoon51Thx,
健康院都係咁建議.
我地都有做ka, 不過效果麻麻.
因為爸爸我細個有嚴重濕疹, 到e家重未好, 所以好worry.
我去MK center, 問保安羅醫生list, 簡左睇區醫生, 感覺都OK.

醫生一見到bb, 問佢食奶粉or人奶, 話如果唔係人奶bb更辛苦, 更嚴重
之後一路recommend 媽媽要ontinuous, 先有幫助BB.
佢開jor隻一級kei 類固醇俾阿B.好似叫 "uni-xxxx"

lei 隻類固醇, 有冇人用過ar?


複式洋房

積分: 251


2105#
發表於 09-3-3 15:11 |只看該作者
total agree,
重要d 人話你唔識臭.
激死.
重有d無知kei 人, 唔知咩見濕疹, 見阿b咁又話傳染俾佢地.
:tongue:
我由細到大咁俾人講, 聽埋好多..感受好深
各位媽媽加油ar.

原帖由 estermate 於 09-2-27 04:20 發表
To everymama,


my son is 20 mons. he has the eczema since he was 6 mons, the eczema appear on his face. His face is always red and he scratch the skin. Sometimes some people ask me" how come, what's ...


子爵府

積分: 11275


2106#
發表於 09-3-4 14:23 |只看該作者
原帖由 skchiu 於 09-3-2 14:59 發表
呢幾日停咗喇, 我上星期唔覺意食咗葡國雞(我估入面有奶煮, 而我係仲俾緊人奶亞囝食, 佢就快8個月), 佢就立即番發喇, 我就用 1:10 elomet 同佢搽咗3日就停, 而呢幾日熱 (又可能我食咗小小鯇魚), 佢個背部都有, 我就同 ...


我的囡囡也有濕疹, 令我好煩惱, 現在仍末找出原頭, 試了這裏媽咪介紹一位中藥開的藥粉沖涼, 仍沒有任何好轉, 不知是否再次吃了過敏食物, 令囡囡比之前更嚴重了, 現在囡囡再去睇西醫, 醫生開了抗生素, 也要搽類固醇藥膏, 食了藥的確無咁痕了, 不過仍然身上臉上都係濕疹.


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2107#
發表於 09-3-4 14:52 |只看該作者
呢排好似好多bb都發濕疹, 可能都係同天氣有關...有朋友同我講, 話轉風(向)都有關係...


子爵府

積分: 11275


2108#
發表於 09-3-4 15:32 |只看該作者
原帖由 kleinpunkt 於 09-3-4 14:52 發表
呢排好似好多bb都發濕疹, 可能都係同天氣有關...有朋友同我講, 話轉風(向)都有關係...


好多人都話濕疹同天氣有關.
我有朋友介紹一隻對濕疹有幫助的cream. 但想問問大家有無人用過? 叫"cetaphil".


大宅

積分: 3198


2109#
發表於 09-3-4 15:51 |只看該作者
我有個 fd 都有介紹過 cetaphil (佢囝囝都係嚴重濕疹), 佢話呢隻都好潤 & 止到 d 痕! 不過我覺得個個 BB 夾唔同嘅嘢, 你可能要試下邊隻 ok! 用落 ok, 都唔敢轉 ...
我亞囝沖涼用 Derma Veen + Olive Oil (濕度高番就冇放 Olive Oil)
Cream 用 Skin Repair + 凡士林 (早幾日熱就冇用凡士林)
洗頭用 Swisso 之後再用 Olive Oil 搽頭 (之前乾燥要加埋搽凡士林) 成個頭臭崩崩

原帖由 Venuscheng 於 09-3-4 15:32 發表


好多人都話濕疹同天氣有關.
我有朋友介紹一隻對濕疹有幫助的cream. 但想問問大家有無人用過? 叫"cetaphil".

[ 本帖最後由 skchiu 於 09-3-4 15:56 編輯 ]
一家四口


大宅

積分: 4561


2110#
發表於 09-3-4 16:19 |只看該作者
我都是用cetaphil, 潤過QV, 不過要試下, 睇下夾唔妳個就真.

原帖由 Venuscheng 於 09-3-4 15:32 發表


好多人都話濕疹同天氣有關.
我有朋友介紹一隻對濕疹有幫助的cream. 但想問問大家有無人用過? 叫"cetaphil".


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2111#
發表於 09-3-4 22:11 |只看該作者
cetaphil我o地用過, 敏感唔用得呀


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2112#
發表於 09-3-5 10:10 |只看該作者
大家可唔可以分享下, 有乜o野固體食物係有營養o既又o岩濕疹b食...我亞b飲奶會敏感, 而家多數食飯都會畀魚, 想睇下有冇多o的choice可以冇咁悶...

唔該哂~


複式洋房

積分: 392


2113#
發表於 09-3-5 11:10 |只看該作者
我個仔濕疹經常番發, 可否send 你睇個中醫給我!
Thanks!

原帖由 aiden_mama 於 09-2-10 12:07 發表
各位媽咪, 大家好!
好耐都無向樹留言啦, 不過一直都有上來睇你地既留言架…
我個仔試左用中藥藥粉沖涼已經有兩個月,而且無食中藥, 無再搽藥膏, 濕疹有明顯改善, 所以想分享給大家,希望可以幫到各位媽咪.

我個仔就 ...


大宅

積分: 3041


2114#
發表於 09-3-5 11:14 |只看該作者

回覆 # 的文章

係呀!我囝囝就同天氣有關, 一轉天氣好似近排南撞北, 便發出來,天氣一轉定又會好d。


複式洋房

積分: 392


2115#
發表於 09-3-5 11:19 |只看該作者
My e-mail is [email protected]

原帖由 oxwinnie 於 09-3-5 11:10 發表
我個仔濕疹經常番發, 可否send 你睇個中醫給我!
Thanks!


子爵府

積分: 11275


2116#
發表於 09-3-5 11:29 |只看該作者
原帖由 skchiu 於 09-3-4 15:51 發表
我有個 fd 都有介紹過 cetaphil (佢囝囝都係嚴重濕疹), 佢話呢隻都好潤 & 止到 d 痕! 不過我覺得個個 BB 夾唔同嘅嘢, 你可能要試下邊隻 ok! 用落 ok, 都唔敢轉 ...
我亞囝沖涼用 Derma Veen + Olive Oil (濕度高番 ...


昨天我都買了cetaphil, 未開始試用, 不過因為星期一帶囡囡睇過醫生, 昨天明顯見到有好轉. 食晒藥後諗住去睇多次. 或許今晚開始試用cetaphil.


子爵府

積分: 11275


2117#
發表於 09-3-5 11:31 |只看該作者
原帖由 kleinpunkt 於 09-3-4 22:11 發表
cetaphil我o地用過, 敏感唔用得呀

敏感唔用得? 有無話對什麼敏感先唔用得呢? 或許我再去睇醫生時帶埋去問問醫生


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2118#
發表於 09-3-5 13:09 |只看該作者

回覆 # 的文章

我o地搽完cetaphil有紅呀...


大宅

積分: 1955


2119#
發表於 09-3-5 17:09 |只看該作者
你地有無睇過自由講場講的皂呀? 不過要check清楚先好用, 我經過見到所以提供俾你地參考

http://forum.baby-kingdom.com//viewthread.php?tid=2072197&extra=page%3D1&page=1


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2120#
發表於 09-3-5 17:44 |只看該作者

回覆 # 的文章

我都見到呀, 舊番梘有tar o架...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo