在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2087


2101#
發表於 04-7-23 01:20 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai 寫道:
kgpooh: 係呀有人同佢玩下law~hehe~

我地都無煮飯, 我老公無去到買送, 落左鴻星食呀......hehe

鴻星d野都唔係咁好食,不如去綠茵好過佢小小
大家樂晚餐都唔錯,起瑪會有胃口d


大宅

積分: 4316


2102#
發表於 04-7-23 01:35 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我好少去綠恩, 因為我覺得佢落order d人問咩都o吾知.....ee, d 用具又dirty wor, 去過1, 2次o乍, 我最happy去大家樂...........因為食得舒服hehe(不過無咩選擇同晚餐d野細碟d)


大宅

積分: 2087


2103#
發表於 04-7-23 01:42 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

如果你覺呢邊大家樂無咁多揀,你可以去試吓頌富個間
2間d款好唔同.


大宅

積分: 4316


2104#
發表於 04-7-23 01:45 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 係呀............不過我老公o甘懶o吾會去la要佢搭車....hehe

你呢你地有無買送呀.......定一家好happy出左去食呢?


大宅

積分: 2087


2105#
發表於 04-7-23 01:59 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

今晚去咗大家樂
早抖paiwai


大宅

積分: 4316


2106#
發表於 04-7-23 02:01 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

好la.............bye bye 88


大宅

積分: 2368


2107#
發表於 04-7-23 10:53 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

大佬今日9點鍾巳經叫醒我,好慘 :cry: :cry: :cry:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


2108#
發表於 04-7-23 10:56 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

HA.HA..........老闆今日8點50分叫醒我,仲慘


別墅

積分: 693


2109#
發表於 04-7-23 10:58 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

hi,all:
咁早呀今日!?
大公子 Daniel 二公子 Edmond 三公子 Brian 四小姐 Zoe


大宅

積分: 1992


2110#
發表於 04-7-23 10:58 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

sandypigpig :

無計啦,晨咁早起身陪老闆玩到而家咯~


大宅

積分: 2368


2111#
發表於 04-7-23 11:47 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe :真係好慘架,自己都未瞓夠,又話要起身 :cry:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


2112#
發表於 04-7-23 11:49 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

hi sandypigpig:我都覺得早呀,呢個時間巳經做 完 所有嘢喇 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


2113#
發表於 04-7-23 11:54 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 :

咪係囉~有時真係累到想死想訓又無得訓~唉~揍仔真係唔容易,我地幾偉大呀~~~~哈哈哈~~~


大宅

積分: 2368


2114#
發表於 04-7-23 12:00 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe:所以母親節仲要過父親節 :mrgreen:

[size=medium]真係好偉大呀!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


2115#
發表於 04-7-23 16:22 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=medium]有無人呀?????
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


民房

積分: 3


2116#
發表於 04-7-23 22:36 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

hi hi


大宅

積分: 2368


2117#
發表於 04-7-23 23:07 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=large]尋人呀?????
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


2118#
發表於 04-7-23 23:09 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

hi ............我來la


大宅

積分: 4316


2119#
發表於 04-7-23 23:11 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~



地址: 荷里活廣場冒險樂園

1) bake a shape sorter -$15 (入形狀微波爐)

2) 2in1 crocodile keys - $33 (搞打綱片琴鱷魚)
(piano & xylophone in one)

好抵wor............大家去睇下........... [size=large]特別報告~~~~超正


大宅

積分: 4316


2120#
發表於 04-7-24 02:46 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

用任何車仔換購combi車仔....好抵呀....咩舊車仔(包括士的車)都得, 有2款選擇原價$1390(GS379) & $1190(TM359), 而家可以$800就換購到LA...........換完即上.... 各位mummy快d行動la (我今日換左不過都未有貨要留貨呀)

地址: BeBe DREAM 荷里活廣埸3樓369鋪

[size=large]特別報告~~~~~~抵呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo