立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
王國長老
積分: 144537
原文章由 Cammy3007 於 08-9-2 16:17 發表 今朝同她拍痰, 她又吞回落肚
子爵府
積分: 10105
原文章由 babycanny 於 08-9-2 14:28 發表 今日超忙個頭又好痛, 噚晚又冇瞓, 傻b今日又發燒, 真係人都癲[img]http://www.hkicons.com/_366.gifhttp://www.hkicons.com/_366.gifhttp://www.hkicons.com/_366.gif[/img]
積分: 13105
原文章由 高比 於 08-9-2 17:21 發表 Honey, i'm so worry about you!
原文章由 朗仔媽 於 08-9-2 16:50 發表 對不起,您的文章小於 10 個字符的限制,請返回修改。 [ 點擊這裡返回上一頁 ]
積分: 13331
原文章由 EMILYYWN 於 08-9-2 22:42 發表 傻B快D好返啦~~~咁仲有無出風癩呀
原文章由 朗仔媽 於 08-9-2 16:50 發表 你又做一號)))))) 我係想講都唔知佢想搞邊科
原文章由 Cammy3007 於 08-9-2 17:18 發表 可能我們講咗d不文嘢唔出得街
原文章由 高比 於 08-9-2 17:19 發表 我想話, 有營養師教過我, 如果初起感冒, 可以試下拍碎蒜頭(一大粒內的1-2"kai",), 瞓前用暖水送, 好work, 小倩可以今晚試下
原文章由 chunyatmama 於 08-9-2 22:44 發表 セ咁sweet呀
原文章由 babycanny 於 08-9-2 22:44 發表 風癩就冇出喇!不過又發燒, 仲咳到死下死下
公爵府
積分: 25532
原文章由 小倩 於 08-9-2 21:55 發表 晴晴係咪坐响度? 拍痰要趴响度㗎~ 坐响度梗係吞返落去啦
積分: 11894
原文章由 EMILYYWN 於 08-9-2 22:57 發表 其實想搵妳傾好耐,不過怕煩住妳 妳又要適應新環境,屋企又.....,所以無同妳講..... 妳唔駛擔心我,最壞打算係過唔到試用期啫~~等妳得閒先再煩妳啦~~ 有D感覺好奇怪~~ ...
原文章由 高比 於 08-9-3 10:17 發表 拿, 講明呀, honey我得一個, 你想做baby呀? sweet heart呀? or ......
原文章由 chunyatmama 於 08-9-3 10:30 發表 作c呀你
原文章由 EMILYYWN 於 08-9-2 23:00 發表 駛唔駛睇多次醫生呀~~ 妳早D瞓啦~~唔好捱病呀~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy