在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 33575


2101#
發表於 09-1-7 11:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


2102#
發表於 09-1-7 11:30 |只看該作者
好似響屋企咁喇 !


別墅

積分: 732


2103#
發表於 09-1-7 11:45 |只看該作者
尋日問完你地問題之後就去佐bank啦。唔緊要講下笑無所謂的,如果唔係咁我地D日子點過啊。不過先多謝你地咁熱心教我啊。
今日我都好free,到依家都無人返到來,自己一個係到,真係想做乜都得。希望下晝都唔好有人返來,俾我free到收工就好啦。



原帖由 Snoopywy 於 09-1-6 14:44 發表
貓姐 :
大家講下笑之嘛
我煮飯都吾識,起碼佢識喇,係咪 !

ivy :
我講笑架咋....

[ 本帖最後由 Ivy-Cheung 於 09-1-7 11:47 編輯 ]


伯爵府

積分: 17810


2104#
發表於 09-1-7 11:49 |只看該作者
原帖由 Ivy-Cheung 於 09-1-7 11:45 發表
尋日問完你地問題之後就去佐bank啦。唔緊要講下笑無所謂的,如果唔係咁我地D日子點過啊。不過先多謝你地咁熱心教我啊。
今日我都好free,到依家都無人返到來,自己一個係到,真係想做乜都得。希望下晝都唔好有人返來,俾我free ...


係呀,開心又一日,吾開心又一日,當然要玩下過一日喇
好快又新年喇 ! 今年過得真係快 !


禁止訪問

積分: 33575


2105#
發表於 09-1-7 11:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2387


2106#
發表於 09-1-7 11:59 |只看該作者
原帖由 貓姐 於 09-1-7 11:56 發表
100000% agree呀, 開唔開心都要生活落去, so, 梗係開開心心好喇


講得好0岩.


別墅

積分: 732


2107#
發表於 09-1-7 12:00 |只看該作者
所以我依家都好鍾意上來呢到同你地傾,咁樣果日無野做果陣時間都會過得快D。依家可以學埋野就非常verry good喇




原帖由 Snoopywy 於 09-1-7 11:49 發表


係呀,開心又一日,吾開心又一日,當然要玩下過一日喇
好快又新年喇 ! 今年過得真係快 !


大宅

積分: 2387


2108#
發表於 09-1-7 12:03 |只看該作者
剛聽到新聞話氣溫會下降星期六仲會得 9 - 10 度. 大家小心.


禁止訪問

積分: 33575


2109#
發表於 09-1-7 12:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 732


2110#
發表於 09-1-7 12:07 |只看該作者
唉!最怕就係咁,呢兩日岩岩先暖返,又話凍。一轉天氣我個仔又麻煩了。





原帖由 littlewater 於 09-1-7 12:03 發表
剛聽到新聞話氣溫會下降星期六仲會得 9 - 10 度. 大家小心.


伯爵府

積分: 17810


2111#
發表於 09-1-7 12:09 |只看該作者
係喇,每日大家都上黎講早晨,就如一家人咁,啊啊 !

我好耐冇整蛋糕仔喇,呢個星期去整下先,星期6單拖同d媽咪去bbq啊...吾知會吾會凍屎 !


伯爵府

積分: 17810


2112#
發表於 09-1-7 12:10 |只看該作者
原帖由 Ivy-Cheung 於 09-1-7 12:07 發表
唉!最怕就係咁,呢兩日岩岩先暖返,又話凍。一轉天氣我個仔又麻煩了。

氣管吾好真係要包得實d,吾好凍親...


別墅

積分: 732


2113#
發表於 09-1-7 12:24 |只看該作者
08年5月開始我個仔咳佐好耐,睇極醫生都唔好,個個醫生都話佢氣管敏感。最C佢又唔係大咳,不停好似人地喉朧痕咁咳,但就唔停口。到前幾個月又係咁,後來聽D朋友講不如排政府兒科睇下啦,上個月終於排到了,但政府兒科醫生話我個仔哮喘,要用早晚吸氣。mouth: 其實我到依家都唔係好明我個仔咳的時候試過條氣唔順,但冇病的時候完全冇野的。其實咁樣係咪真係算哮喘?下個月又要帶佢去見兒科醫生了。





原帖由 Snoopywy 於 09-1-7 12:10 發表

氣管吾好真係要包得實d,吾好凍親...


大宅

積分: 2387


2114#
發表於 09-1-7 12:39 |只看該作者
原帖由 Ivy-Cheung 於 09-1-7 12:24 發表
08年5月開始我個仔咳佐好耐,睇極醫生都唔好,個個醫生都話佢氣管敏感。最C佢又唔係大咳,不停好似人地喉朧痕咁咳,但就唔停口。到前幾個月又係咁,後來聽D朋友講不如排政府兒科睇下啦,上個月終於排到了,但政府兒科醫生話我個仔 ...

你不如搵多一個兒科醫生睇下個仔系咪真系哮喘. d 哮喘藥吸得多唔系咁好.


別墅

積分: 732


2115#
發表於 09-1-7 13:46 |只看該作者
有驚無險,岩先係到睇緊珠光寶氣,老闆突然刹返來,好彩手快 ,如果唔係……,一額汗


子爵府

積分: 14086

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2116#
發表於 09-1-7 13:59 |只看該作者
我仔仔都有氣管敏感+鼻敏感
所以轉天氣時會好容易咳,
佢由 2 歲一個睇幾次醫生到而家6歲暫時唔需要點睇
仔仔睇開個兒科同我講氣管敏感過左 5 歲後會好好多
個醫生好好架 !! 成日同我講要好好保護仔仔氣管



原帖由 Ivy-Cheung 於 09-1-7 12:24 發表
08年5月開始我個仔咳佐好耐,睇極醫生都唔好,個個醫生都話佢氣管敏感。最C佢又唔係大咳,不停好似人地喉朧痕咁咳,但就唔停口。到前幾個月又係咁,後來聽D朋友講不如排政府兒科睇下啦,上個月終於排到了,但政府兒科醫生話我個仔 ...


別墅

積分: 732


2117#
發表於 09-1-7 14:08 |只看該作者
介唔介意提供D意見俾我?其實我都好小心,自己從舊年發生開始,我就唔俾凍野阿仔食,天氣一轉就留意佢夠唔夠衫。其實我仲可以做D乜野?我個仔都有鼻敏感。連只眼都敏感啊。
等陣又要提早收工同佢去中環睇眼科,佢只眼上星期開始又敏感了。
總之就係多事,醫生說佢屬於過敏性體質。


原帖由 Oscar媽 於 09-1-7 13:59 發表
我仔仔都有氣管敏感+鼻敏感
所以轉天氣時會好容易咳,
佢由 2 歲一個睇幾次醫生到而家6歲暫時唔需要點睇
仔仔睇開個兒科同我講氣管敏感過左 5 歲後會好好多
個醫生好好架 !! 成日同我講要好好保護仔仔氣管



...


禁止訪問

積分: 33575


2118#
發表於 09-1-7 14:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


2119#
發表於 09-1-7 14:39 |只看該作者
原帖由 Ivy-Cheung 於 09-1-7 14:08 發表
介唔介意提供D意見俾我?其實我都好小心,自己從舊年發生開始,我就唔俾凍野阿仔食,天氣一轉就留意佢夠唔夠衫。其實我仲可以做D乜野?我個仔都有鼻敏感。連只眼都敏感啊。
等陣又要提早收工同佢去中環睇眼科,佢只眼上星期開始 ...

我老公有鼻敏感,有時都會眼敏感架...
去中環 ? 我響中環架


別墅

積分: 732


2120#
發表於 09-1-7 14:41 |只看該作者
呢兩樣係香港人既通病。冇計



原帖由 貓姐 於 09-1-7 14:22 發表
都未必傢, 我幾十歲人都仲係有勁氣管敏感 + 鼻敏感, 11月尾到宜家都睇左成10次e生喇, 今晚又要去見一見佢喇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo