在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2101#
發表於 09-1-6 15:23 |只看該作者
幾時有"買annual pass送房"呢?
原帖由 phibow 於 09-1-6 14:59 發表


ap=annual pass


子爵府

積分: 12326


2102#
發表於 09-1-6 15:24 |只看該作者
哦!原來ap係咁解.
會有送架咩,唔係只係有折?


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2103#
發表於 09-1-6 15:47 |只看該作者
送.... 只係我既奢望...

應該係試過有50% off
原帖由 SukiYau 於 09-1-6 15:24 發表
哦!原來ap係咁解.
會有送架咩,唔係只係有折?


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2104#
發表於 09-1-6 15:51 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-6 15:47 發表
送.... 只係我既奢望...

應該係試過有50% off

07年尾果陣, 試過買4張AP 會送一間酒店房架.

咁DISNEY 會係淡季時, 做PROMOTE, 有AP既 SUN-THU 訂房會50% OFF, FRI-SAT就30%OFF咁LOR.

不過舊年年尾就無做買PASS送房呢個PROMOTE . 聽聞佢地會有新優惠買入場卷, 可能會係夜場果類掛.


子爵府

積分: 12326


2105#
發表於 09-1-6 16:49 |只看該作者
咁你知唔知仲有冇50%off果d呢

原帖由 tattat 於 09-1-6 15:51 發表

07年尾果陣, 試過買4張AP 會送一間酒店房架.

咁DISNEY 會係淡季時, 做PROMOTE, 有AP既 SUN-THU 訂房會50% OFF, FRI-SAT就30%OFF咁LOR.

不過舊年年尾就無做買PASS送房呢個PROMOTE . 聽聞佢地會有新優惠買入場卷, ...


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2106#
發表於 09-1-6 16:57 |只看該作者
原帖由 SukiYau 於 09-1-6 16:49 發表
咁你知唔知仲有冇50%off果d呢

我剩知12月頭果陣好似有, 家陣有無真係唔知.
可能要上返DISNEY 個網頁樹睇下佢有無講


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2107#
發表於 09-1-6 17:10 |只看該作者
hihihi 我返左啦!


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2108#
發表於 09-1-6 17:26 |只看該作者
HI CHING, 你返黎啦? 好玩嗎? 相呢?



原帖由 ChingChing730 於 09-1-6 17:10 發表
hihihi 我返左啦!


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2109#
發表於 09-1-6 17:31 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-6 17:10 發表
hihihi 我返左啦!

HI CHING, 終於返黎啦


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2110#
發表於 09-1-6 17:34 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-6 17:26 發表
HI CHING, 你返黎啦? 好玩嗎? 相呢?


當然好玩啦!貞晶玩雪玩得勁開心呀!


侯爵府

積分: 24868

醒目開學勳章


2111#
發表於 09-1-6 17:37 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-6 17:10 發表
hihihi 我返左啦!

HI CHING , 返咗啦 , 好玩嗎


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2112#
發表於 09-1-6 17:40 |只看該作者
原帖由 abbytang 於 09-1-6 17:37 發表

HI CHING , 返咗啦 , 好玩嗎

bk 係咪傻左?我一出完 post 就會去返最後o個版嘅?


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2113#
發表於 09-1-7 09:21 |只看該作者
早晨呀!

ching, bk short 左好耐啦~

原帖由 ChingChing730 於 09-1-6 17:40 發表

bk 係咪傻左?我一出完 post 就會去返最後o個版嘅?


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2114#
發表於 09-1-7 09:34 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-7 09:21 發表
早晨呀!

ching, bk short 左好耐啦~

good morning!

叉媽,早呀!
係呀?bk 又 short呀?


珍珠宮

積分: 40434


2115#
發表於 09-1-7 09:38 |只看該作者
good morning

chingching你回來啦, happy嗎


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2116#
發表於 09-1-7 09:43 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-7 09:38 發表
good morning

chingching你回來啦, happy嗎

happy 呀!唔想返工呀!

貞晶就仲未習慣我要返工,冇得陪佢呀!


珍珠宮

積分: 40434


2117#
發表於 09-1-7 09:50 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-7 09:43 發表

happy 呀!唔想返工呀!

貞晶就仲未習慣我要返工,冇得陪佢呀!


我唔放假都日日唔想返工啦, 更可況你放埋假tim

xmas時豆叮爸都放假, 之後佢要返工, 豆豆用d好失落語氣同佢爸爸講, 你要返工啦:cry:


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2118#
發表於 09-1-7 10:26 |只看該作者
hihi morning


珍珠宮

積分: 40434


2119#
發表於 09-1-7 15:04 |只看該作者
冇人ga


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2120#
發表於 09-1-7 15:48 |只看該作者
咪係, 今日仲靜過尋日呀
原帖由 phibow 於 09-1-7 15:04 發表
冇人ga

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo