立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21093
原帖由 phibow 於 09-1-6 14:59 發表 ap=annual pass
子爵府
積分: 12326
原帖由 SukiYau 於 09-1-6 15:24 發表 哦!原來ap係咁解. 會有送架咩,唔係只係有折?
水晶宮
積分: 59007
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-6 15:47 發表 送.... 只係我既奢望... 應該係試過有50% off
原帖由 tattat 於 09-1-6 15:51 發表 07年尾果陣, 試過買4張AP 會送一間酒店房架. 咁DISNEY 會係淡季時, 做PROMOTE, 有AP既 SUN-THU 訂房會50% OFF, FRI-SAT就30%OFF咁LOR. 不過舊年年尾就無做買PASS送房呢個PROMOTE . 聽聞佢地會有新優惠買入場卷, ...
原帖由 SukiYau 於 09-1-6 16:49 發表 咁你知唔知仲有冇50%off果d呢
珍珠宮
積分: 34435
原帖由 ChingChing730 於 09-1-6 17:10 發表 hihihi 我返左啦!
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-6 17:26 發表 HI CHING, 你返黎啦? 好玩嗎? 相呢?
積分: 24868
原帖由 abbytang 於 09-1-6 17:37 發表 HI CHING , 返咗啦 , 好玩嗎
原帖由 ChingChing730 於 09-1-6 17:40 發表 bk 係咪傻左?我一出完 post 就會去返最後o個版嘅?
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-7 09:21 發表 早晨呀! ching, bk short 左好耐啦~
積分: 40434
原帖由 phibow 於 09-1-7 09:38 發表 good morning chingching你回來啦, happy嗎
原帖由 ChingChing730 於 09-1-7 09:43 發表 happy 呀!唔想返工呀! 貞晶就仲未習慣我要返工,冇得陪佢呀!
原帖由 phibow 於 09-1-7 15:04 發表 冇人ga
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy