懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0
lokyee129 該用戶已被刪除

2101#
發表於 08-12-8 10:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 972


2102#
發表於 08-12-8 10:19 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 09:53 發表




咁就真係抵啦!
咁我可唔可以搵妳幫我買架...哈哈

我下次再到岩既款我問妳呀!!!


唔好意思呀... 我講嘢令到你誤會左, 其實果幾間舖d衫, 唔係全部都係我公司做, 只係某少部份咋, 佢哋有好多間製衣廠幫佢哋做衫架, 同埋我哋公司唔會成日有衫賣, 一年先賣一次, 仲要係d衫係有少少問題, d客人唔要貨, 不過我哋唔識睇, 係d QC先會睇到


禁止訪問

積分: 3528


2103#
發表於 08-12-8 10:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8099


2104#
發表於 08-12-8 10:20 |只看該作者
早晨呀, 各位靚媽~~

0808mami已經part 6喇, 我依家先黎登記添, 真係慢人一步理想達唔到喇~~ mouth:
我呢排公司真係好忙, 因為要做bonus & review啲野, 所以日中都唔可以上黎搭嘴, 唯有返到屋企先追post…..

但係有件事想同各姊妹分享左先, 就係上個星期五我帶左涼粉仔去打針針(肺鏈/乙型流感嗜血桿菌/口服輪狀病毒), 初初食輪狀時, 佢仲食到嗒嗒聲, 好開心咁, 休息一陣就開始可怕既打針針喇, 第一支就係打肺鏈針, 姑娘一打落去佢隻左腳, 已經喊得好大聲, 姑娘話呢支針係比較痛, 因為啲藥會好”拿”, 涼粉仔真係喊得好犀利, 但都未喊完, 又要再打右腳既流感嗜血桿菌針, 之後就係咁勁喊, 點氹佢都係咁喊, 雖然涼粉仔平時都係扭計仔一名, 但係佢真係未試過喊咁耐的, 喊完停一陣(幾秒)又再喊過, 姑娘話佢可能唔忿氣諗諗下又喊, 喊到診所要收工, 我同c6抱佢落到大堂都仲喊緊, 唉…

第一次同埋之前去健康院打嗰啲針都無喊得咁犀利的, 喊兩聲, 出到門口就已經收聲喇,可能依家開始大個, 意識到驚驚打針, 唉… 佢咁喊法我個心真係實哂, 依家打呢段野我都眼濕濕添… 真係痛在佢身, 傷在我心…

唔知你地既baby有無相同既情況呢??? 真係好陰公~~

傾訴完~~

  
lokyee129 該用戶已被刪除

2105#
發表於 08-12-8 10:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25694


2106#
發表於 08-12-8 10:21 |只看該作者
我遲早都係淨係訓前先泵, 實在無奶出........

原文章由 frender_chan 於 08-12-8 10:12 發表
我重有泵呀..都係一早一晚..有時眼訓得制都係泵一次..以家阿仔都係一日食得一餐人奶~~不過我都會泵到最少6個月架~~
lokyee129 該用戶已被刪除

2107#
發表於 08-12-8 10:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7626


2108#
發表於 08-12-8 10:25 |只看該作者
係呀~~阿仔大個左..好明顯比上次打針喊得勁左..不過佢打完去返去坐都收左聲喇~~我個仔重勁呀..食輪狀都係咁喊..睇黎佢唔太鐘意食野..HEHE

原文章由 涼粉涼浸浸 於 08-12-8 10:20 發表
早晨呀, 各位靚媽~~

0808mami已經part 6喇, 我依家先黎登記添, 真係慢人一步理想達唔到喇~~ mouth:
我呢排公司真係好忙, 因為要做bonus & review啲野, 所以日中都唔可以上黎搭嘴, 唯有返到屋企先追post…..

但 ...


男爵府

積分: 8804


2109#
發表於 08-12-8 10:26 |只看該作者
Frender,
無左$17x好耐喇 !!
不過ccleung呢間都係貴,我最近係BK買,都係$1472 ($184/罐),要買就快喇 !!
lokyee129 該用戶已被刪除

2110#
發表於 08-12-8 10:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 972


2111#
發表於 08-12-8 10:27 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-8 10:18 發表


買左AP唔去咪好蝕 !!!
我昨晚計過由07年9月到昨日,我去左十幾次喇 !!
今年既AP去到明年9月,唔知最後會去左幾多次呢 !!!!

我自己衰囉 ! 一放假就同阿仔去街,所以攪到自己累C........ ...



我就相反呀.. 禽日無去街係屋企, 亞囡全日都扭抱, 仲要不停行, 我抱到手痛, 不過見到佢無喊, 已經好開心啦


男爵府

積分: 8804


2112#
發表於 08-12-8 10:28 |只看該作者
原文章由 涼粉涼浸浸 於 08-12-8 10:20 發表
早晨呀, 各位靚媽~~

0808mami已經part 6喇, 我依家先黎登記添, 真係慢人一步理想達唔到喇~~ mouth:
我呢排公司真係好忙, 因為要做bonus & review啲野, 所以日中都唔可以上黎搭嘴, 唯有返到屋企先追post…..

但 ...


我阿仔都係上星期五打肺鏈第二針,佢又OK喎,喊左一聲就收,之後仲要笑囉 !! 醫生除低口罩同佢講野,佢又望住人o也笑,醫生都話佢世界仔,見人都笑 !!
lokyee129 該用戶已被刪除

2113#
發表於 08-12-8 10:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2114#
發表於 08-12-8 10:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 972


2115#
發表於 08-12-8 10:32 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 10:27 發表



咁我明啦
即係同我之前返個間公司一樣
佢都係做一d 牌子既一d line
唔係全部都由佢地做

不過有問題仲要錢幫佢地買呀,真係衰少少
我地公司會free俾我地拎,如果同d merchant同事熟
可以拎到好靚既款都得! ...



你講得無錯, 所以我咪話公司cheap囉
lokyee129 該用戶已被刪除

2116#
發表於 08-12-8 10:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6150


2117#
發表於 08-12-8 10:35 |只看該作者
我個仔月底打第2次, 我都驚呀!

原文章由 涼粉涼浸浸 於 08-12-8 10:20 發表
早晨呀, 各位靚媽~~

0808mami已經part 6喇, 我依家先黎登記添, 真係慢人一步理想達唔到喇~~ mouth:
我呢排公司真係好忙, 因為要做bonus & review啲野, 所以日中都唔可以上黎搭嘴, 唯有返到屋企先追post…..

但 ...

mama: bb熊
仔仔:     mr cool 史葛仔


男爵府

積分: 8804


2118#
發表於 08-12-8 10:36 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 10:33 發表



不過荃灣~!!! 都係衰老細多d架啦!!!哈哈


荃灣專出衰老闆,又好似幾岩喎 !!!
我媽咪係荃灣返工架,佢老闆娘又係超衰!!
carman又係荃灣返工,又係老闆娘衰喎 !!

下次大家搵工,唔好搵荃灣區喇 !


大宅

積分: 2335


2119#
發表於 08-12-8 10:37 |只看該作者
早晨呀~

Cherry,
BK邊度呀?
妳之前介紹過果間,仲有無再同佢地買呀?


原文章由 CherryB 於 08-12-8 10:26 發表
Frender,
無左$17x好耐喇 !!
不過ccleung呢間都係貴,我最近係BK買,都係$1472 ($184/罐),要買就快喇 !!
               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))


公爵府

積分: 25694


2120#
發表於 08-12-8 10:40 |只看該作者
我個仔星期6都打完黎, 都係喊到d眼淚多到痴住下面既眼睫毛, 返到屋企又喊, 第二日都喊, 希望佢今日喊完啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo