跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


2101#
發表於 09-1-23 00:59 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 12:57 AM 發表


但我聽我老公講話除咗年三十至年初三只可以揀兩日之外...其餘都無問題喎!!!



我老公都有咁講過只可以揀兩日~


子爵府

積分: 10503


2102#
發表於 09-1-23 00:59 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 00:56 發表



依家就PLAN左初一返我老公阿婆果度, 初二我就自己帶wallace返mami度食飯, 初三初四可能有朋友黎我屋企, 初五就同老公wallace返99度食飯, 初六先返mami度再拜年囉, 因為我老公初二放唔到, 但點都一定會返mami度拜 ...


新年係咁架啦...通常大家都係趁呢個機會聚一聚架啦


伯爵府

積分: 18922


2103#
發表於 09-1-23 00:59 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 12:58 AM 發表

吓係呀...咁即係我地既團拜又可能搞唔成囉....



要夾齊人真係好難呀....


禁止訪問

積分: 7207


2104#
發表於 09-1-23 01:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10503


2105#
發表於 09-1-23 01:01 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 00:59 發表



要夾齊人真係好難呀....


都係呀...個個都要去拜年嘛


禁止訪問

積分: 7207


2106#
發表於 09-1-23 01:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


2107#
發表於 09-1-23 01:03 |只看該作者
今日返99度食飯, 我拎左一底年糕同一底蘿蔔糕比佢地, 我6299一知道係我自己整佢地好開心呀, 我99仲話我咁勁年糕都識整~ 希望佢地鍾意食啦~~


伯爵府

積分: 18922


2108#
發表於 09-1-23 01:04 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 01:01 AM 發表


咁都好呀至起碼佢可以陪到你咁多日嘛.......俾我C6咪頭兩日咁多囉....仲要係真係膂去拜年...今年可能唔駛返99到拜年Tim呀



今年年初一返老公阿婆度, 都係第一次返咋....今年就返唔到62果邊d親戚喇, 因為老公初三無得off....


禁止訪問

積分: 7207


2109#
發表於 09-1-23 01:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10503


2110#
發表於 09-1-23 01:07 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 01:03 發表
今日返99度食飯, 我拎左一底年糕同一底蘿蔔糕比佢地, 我6299一知道係我自己整佢地好開心呀, 我99仲話我咁勁年糕都識整~ 希望佢地鍾意食啦~~


咁咪好囉...其實人哋送嘢比妳...無論鍾唔鍾意都好...禮貌上都要扮到好鍾意...讚吓咁啦!!! 咁送比妳嗰個都會開心囉...但我嗰隻99呀:;pppp: 上次我整咗糯米糍比佢食...佢個樣好冷淡囉...仲話:係呀...自己整呀!!! 咁囉...我老公話: 好好食呀...佢特登整返嚟比妳哋食架!!! 佢個樣仲黑...好似唔鍾意我老公讚我咁呀:;pppp:


禁止訪問

積分: 7207


2111#
發表於 09-1-23 01:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


2112#
發表於 09-1-23 01:10 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 01:07 AM 發表


咁咪好囉...其實人哋送嘢比妳...無論鍾唔鍾意都好...禮貌上都要扮到好鍾意...讚吓咁啦!!! 咁送比妳嗰個都會開心囉...但我嗰隻99呀:;pppp: 上次我整咗糯米糍比佢食...佢個樣好冷淡囉...仲話:係呀...自己整呀!!! 咁 ...


咁你99都唔識做喎, 講真鍾唔鍾意都好, 人地親手整埋送比你, 都笑一笑多謝都好丫...仲要黑面, 咁都真係好衰o者...好食整比你試你又唔滿意:;pppp:


子爵府

積分: 10503


2113#
發表於 09-1-23 01:10 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 01:04 發表



今年年初一返老公阿婆度, 都係第一次返咋....今年就返唔到62果邊d親戚喇, 因為老公初三無得off....


如果妳99叫妳自己同wallace 去...妳會唔會呀???


禁止訪問

積分: 7207


2114#
發表於 09-1-23 01:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


2115#
發表於 09-1-23 01:12 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 01:10 AM 發表


如果妳99叫妳自己同wallace 去...妳會唔會呀???



唔會...因為我真係咩人都唔識架....無啦啦返去真係做左啞婆呀....不過我知我99一定唔會咁, 所以我都放心, 再者如果佢真係叫, 我咪話我有朋友上黎屋企囉~


禁止訪問

積分: 7207


2116#
發表於 09-1-23 01:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


2117#
發表於 09-1-23 01:14 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 01:11 AM 發表


係呀我C6冇乜親戚o架所以唔駛煩要陪佢去邊度邊度拜年咁o架...有時亦覺得佢地屋企好泠清清咁o架....一D過年既氣氛都冇既



我6299分別都有好多兄弟姊妹架, 不過係老公就唔岩所以就返唔到去...我老公話初一就一定返阿婆度, 初三就去佢名叔度, 上年兩邊都無去過, 今年就岩去到阿婆度咋.....我老公d親戚成日都同6299講未見過wallace, 好想見下佢...不過就唔岩都無計....


子爵府

積分: 10503


2118#
發表於 09-1-23 01:16 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 01:10 發表


咁你99都唔識做喎, 講真鍾唔鍾意都好, 人地親手整埋送比你, 都笑一笑多謝都好丫...仲要黑面, 咁都真係好衰o者...好食整比你試你又唔滿意:;pppp:


佢個妒忌心好重...可能佢唔鍾意個仔鍾意食我整d嘢啩 我99 仲即時話我老公細個嗰時妳鍾意食雜果涼粉喎...問我有無整過比老公食...我話:無呀, 都無聽佢講過話自己鍾意食...之後99個樣好得戚咁同我老公講: 下星期爸爸生日早D返嚟啦...跟住我老公問做咩要早D呀...有特別嘢咩??? 99話: 唔係...我諗住整雜果涼粉比你食之嘛...見妳咁耐無食過!!! 我老公即係答佢: 唔洗啦...我都唔鍾意食!!! 我個心涼到不得了呀


伯爵府

積分: 18922


2119#
發表於 09-1-23 01:16 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 01:14 AM 發表


咁你慘喇...你99同你爭風呷醋呀....你99呷你老公醋呀梗係啦個仔o係佢面前係咁讚個老婆...你99都唔化既



妖(忍唔住要妖一下)..都唔明, 老婆娶返黎係錫架嘛, 咁梗係錫老婆讚老婆啦, 都唔明點解咁都可以呷醋...


禁止訪問

積分: 7207


2120#
發表於 09-1-23 01:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo