懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2101#
發表於 09-5-5 20:13 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 19:28 發表


7w 應該可以照肚, 何況你有 8 w 你唔洗咁擔心 !

希望啦!
My Two Princess


男爵府

積分: 5232


2102#
發表於 09-5-5 20:20 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:10 發表

點解訓唔返呀?急小便?太多野諗?
食得是福呀!食啦!唔緊要既!


我估係有擔心。其實估計有左之後都訓唔好。
未肯定就日日掛住驗小便。
有左就一係餓醒一係急醒,醒左訓唔返。

仲有掛住返工D野。


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2103#
發表於 09-5-5 20:23 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:20 發表


我估係有擔心。其實估計有左之後都訓唔好。
未肯定就日日掛住驗小便。
有左就一係餓醒一係急醒,醒左訓唔返。

仲有掛住返工D野。

你唔好甘啦!有左BB訓覺好重要ga。
我雖然嘔,但都叫做訓到,因為我訓時就咩都唔去諗﹙除左食野﹚ 因為有時訓訓下又真係好鬼肚餓。
所以你要放鬆下自己,訓好D呢!
My Two Princess


男爵府

積分: 5232


2104#
發表於 09-5-5 20:24 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:11 發表
聽到你地個個好快就黎同我係同類,真係好鬼開心


呵呵~~~~~
喂喂,呢個時候做抹片檢查﹖唔係咁好下化﹖會係子宮頸刮細胞出黎喎.......
醫生有無叫你做先﹖


男爵府

積分: 5232


2105#
發表於 09-5-5 20:26 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:23 發表

你唔好甘啦!有左BB訓覺好重要ga。
我雖然嘔,但都叫做訓到,因為我訓時就咩都唔去諗﹙除左食野﹚ 因為有時訓訓下又真係好鬼肚餓。
所以你要放鬆下自己,訓好D呢! ...


其實我成日都因為份工而訓得唔好,唔知係咪咁一直都要唔到BB。近來無咁忙,加埋上次放假,先成功有B。

之但係我諗起間屋點執、請工人、裝修,就覺得.........唔係容易。


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2106#
發表於 09-5-5 20:27 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:24 發表


呵呵~~~~~
喂喂,呢個時候做抹片檢查﹖唔係咁好下化﹖會係子宮頸刮細胞出黎喎.......
醫生有無叫你做先﹖

我就係唔知呀!個醫生話到時醫院會決定做唔做,但我想知係咪一定要做囉?
My Two Princess


大宅

積分: 2692


2107#
發表於 09-5-5 20:28 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:13 發表

呢邊D醫生覺得唔需要照甘多,所以今次8週去照心跳,都係我提出,個醫生接受,我先有得去照。
我陀第一胎時無照過陰呀!所以咪好擔心囉!
另外,前幾日個醫生問我,有無做子宮頸細胞檢查,我原來好多年無做過啦!甘依家有左係咪都要做ga? ...


我唔知有BB做唔做得播 我諗你要問返你個醫生 我一次都未做過 一心諗住未夠稱都拖住先 不過生完我就26 唔可以懶
你唔好擔心啦 8周應該可以直接照肚既 女你都一有個 都咁擔心 唔通開刀既真系唔同D 呵呵
DEL


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2108#
發表於 09-5-5 20:28 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:26 發表


其實我成日都因為份工而訓得唔好,唔知係咪咁一直都要唔到BB。近來無咁忙,加埋上次放假,先成功有B。

之但係我諗起間屋點執、請工人、裝修,就覺得.........唔係容易。 ...

有時我覺得HK人既生活真係太大壓力啦!
其實,有好多野,都未必係完美,所以你應該放開一點,會唔會好D呀?
My Two Princess


男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


2109#
發表於 09-5-5 20:28 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:26 發表


其實我成日都因為份工而訓得唔好,唔知係咪咁一直都要唔到BB。近來無咁忙,加埋上次放假,先成功有B。

之但係我諗起間屋點執、請工人、裝修,就覺得.........唔係容易。 ...


你太多野諗喇, 放鬆d啦!!


男爵府

積分: 5232


2110#
發表於 09-5-5 20:30 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:27 發表

我就係唔知呀!個醫生話到時醫院會決定做唔做,但我想知係咪一定要做囉?

定期做係應該,但係有左做得嗎﹖我唔知。不過每次被醫生刮,我都覺得痛。

其實個抹片檢查係最初一年一次,連續2年都無事,好似就3年一次咁架。

你耐無做,咁應該一年做一次先。

但係,我心理作用又好、乜都好,覺得有左做.....唔.......係咁好囉。

不過你都係問清楚醫生意見啦


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2111#
發表於 09-5-5 20:31 |只看該作者
原帖由 giselle1012 於 09-5-5 20:28 發表


我唔知有BB做唔做得播 我諗你要問返你個醫生 我一次都未做過 一心諗住未夠稱都拖住先 不過生完我就26 唔可以懶
你唔好擔心啦 8周應該可以直接照肚既 女你都一有個 都咁擔心 唔通開刀既真系唔同D 呵呵 ...

我真係懶左D,連呢個子宮頸檢查都無做到!
好衰ga!擔心同開刀有咩關係姐?
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2112#
發表於 09-5-5 20:32 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:30 發表

定期做係應該,但係有左做得嗎﹖我唔知。不過每次被醫生刮,我都覺得痛。

其實個抹片檢查係最初一年一次,連續2年都無事,好似就3年一次咁架。

你耐無做,咁應該一年做一次先。

但係,我心理作用又好、乜都好,覺得有左做.....唔 ...

岩岩同老公講,佢話點都唔做住,依家已經有左,都改變唔到D咩野,因為此終都係要放野入去呀....
My Two Princess


男爵府

積分: 5232


2113#
發表於 09-5-5 20:33 |只看該作者
其實我呢幾年一直好想QUIT我份工。之前諗左頂唔順的話,又唔似有小朋友,做多幾年,唔做、退休。但係依家有左,為左阿B用$$,更加唔會QUIT,但係又明知無乜時間照顧佢、教佢,有擔心。


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2114#
發表於 09-5-5 20:34 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:33 發表
其實我呢幾年一直好想QUIT我份工。之前諗左頂唔順的話,又唔似有小朋友,做多幾年,唔做、退休。但係依家有左,為左阿B用$$,更加唔會QUIT,但係又明知無乜時間照顧佢、教佢,有擔心。 ...

船到橋頭自然直,你唔好甘擔心啦!
將來既路好漫長,一步步黎,無事既!
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2115#
發表於 09-5-5 20:35 |只看該作者
你地個胸仲有無脹痛呀?
我仲好脹痛
My Two Princess


男爵府

積分: 5232


2116#
發表於 09-5-5 20:38 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:35 發表
你地個胸仲有無脹痛呀?
我仲好脹痛

痛無呀﹗脹脹地咁囉~~~
肚仔就脹左好多﹗
食左好多菜菜都便秘囉.....


男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


2117#
發表於 09-5-5 20:40 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:35 發表
你地個胸仲有無脹痛呀?
我仲好脹痛


痛既感覺輕微左好多了, 不過仲脹住


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2118#
發表於 09-5-5 20:40 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:38 發表

痛無呀﹗脹脹地咁囉~~~
肚仔就脹左好多﹗
食左好多菜菜都便秘囉.....

我呢幾日都好脹痛呢!
唔知點解我一係無大大,今日就去左2次
My Two Princess


男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


2119#
發表於 09-5-5 20:40 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:38 發表

痛無呀﹗脹脹地咁囉~~~
肚仔就脹左好多﹗
食左好多菜菜都便秘囉.....


我朝早同食完飯都食一個apple, 日日都去到廁所, 一唔食個日就去唔到了


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2120#
發表於 09-5-5 20:41 |只看該作者
原帖由 kingbbsam 於 09-5-5 20:40 發表


痛既感覺輕微左好多了, 不過仲脹住

可能你講得岩,係脹唔係痛,不過按落去都係唔多自然甘囉.....
My Two Princess

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo