跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17684


2101#
發表於 04-12-11 22:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

下個禮拜一會叫陪月教佢餵奶
Fish因為胃淺, 其實好難餵
daily嘔一次
餵佢精神壓力好大


伯爵府

積分: 18746


2102#
發表於 04-12-11 22:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部


伯爵府

積分: 17684


2103#
發表於 04-12-11 23:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi 豬ma,
long time no chat.
我依家搵梗政府工呀
一邊填form, 一邊入bk呀


侯爵府

積分: 24274


2104#
發表於 04-12-11 23:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
嘩. 去咁耐呀! 咁妳自己都保重啦!
TO SBB : 賣啲手信吖!

賣定買呀?
佢已經成喼都係公司souvenir,仲有套西裝同notebook,都拎到想死!仲要去賣野?
:mrgreen: :mrgreen: 買野都唔知Sweden有咩特產
有咩好介紹?等佢買比我做結婚周年紀念禮物都好嘛!!


侯爵府

積分: 24274


2105#
發表於 04-12-11 23:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

78ada 寫道:
carol, 咁你咪好fit! :wink:


仲係120lbs,肥過以前10lb,都係下半身腫脹!著唔到d同身褲!! :cry:


大宅

積分: 1511


2106#
發表於 04-12-11 23:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ymc2727 寫道:
下個禮拜一會叫陪月教佢餵奶
Fish因為胃淺, 其實好難餵
daily嘔一次
餵佢精神壓力好大


me too, 我等個女掃一次風,最勁要成半粒鐘.掃小D 都唔得.


大宅

積分: 1511


2107#
發表於 04-12-11 23:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
我想問你謙謙上次病,去邊道睇醫生架?因為大家都係Diamond hill,你個仔打乙形針在健康院打or C+打架,
因為我唔知去邊遁打好? ?-(


侯爵府

積分: 24274


2108#
發表於 04-12-11 23:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hkcindy 寫道:
草本.... 妳阿仔有10磅, 好勁呀 我阿仔好似唔夠妳地噤好成績, 點算 ?-( 我係恉比例冇妳地重得噤多, 係米ok呢 ?-(


Cindy:
點同呢?我亞仔出世咁輕磅,呢5 wks都係一日八餐風雨不改呢!同埋最重要係佢肯食.
3/6/9/12點餵奶生岸暫時可以停一停.
依家應該同你地一樣,一日謙餐!!


伯爵府

積分: 17684


2109#
發表於 04-12-11 23:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

小兵,
aiya, 真係同病相憐囉
i c, 掃到手痺


侯爵府

積分: 24274


2110#
發表於 04-12-11 23:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

小兵 寫道:
[quote]
ymc2727 寫道:
下個禮拜一會叫陪月教佢餵奶
Fish因為胃淺, 其實好難餵
daily嘔一次
餵佢精神壓力好大


me too, 我等個女掃一次風,最勁要成半粒鐘.掃小D 都唔得.[/quote]
不如你地試下抱亞B坐直d來食奶,唔好訓咁平食
等佢易落隔d!一路食一路落隔!
同埋一食完比佢休息一陣,3-5mins左右啦!
之後先掃風,會唔駛咁耐就掃到

不過醫院姑娘教:如果10mins都未ur到,又或者一路掃一路有屁放,都算掃到.所以唔駛掃咁長時間


侯爵府

積分: 24274


2111#
發表於 04-12-11 23:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

小兵:
我之前去旺角中心,婦科醫生介紹的.
不過太貴喇!$450呀!所以剛有人介紹一個在慈雲山,一來近d,二來唔係商業中心,應該會平d!!

我囝囝在健康院打針架!!


大宅

積分: 1511


2112#
發表於 04-12-11 23:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ymc2727 寫道:
小兵,
aiya, 真係同病相憐囉
i c, 掃到手痺


我已由 avent轉用Dr.Brown,已為無咁去風,會好掃D,結果都唔得


伯爵府

積分: 17684


2113#
發表於 04-12-11 23:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
小謙謙d 食量重有冇咁飄忽呀?


伯爵府

積分: 17684


2114#
發表於 04-12-11 23:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
小兵同我嘅苦況係不足為外人道
唔止掃好耐
掃哂都可以嘔架!


大宅

積分: 3899


2115#
發表於 04-12-11 23:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ymc/草本... 但係阿仔唔似妳地d阿b, 面仔肥"du du", 好得意

so風, 我通常so 5-10分鐘就give up啦 超lazy

草本...妳阿b介夜奶, 真係好啦, 我仲喂緊一晚2-3次(最少呀)

我今日試左我d褲同埋裙啦 only 2條26"低腰褲著唔到 :lol: 不過我仲有116磅, 仲有8-12磅要減, 個肚腩仲好勁


大宅

積分: 3899


2116#
發表於 04-12-11 23:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

小兵... 我同妳剛剛相反, 由Dr.Brown轉用avent, 因為avent似食人奶多d, 至於風, 真係冇咩分別. 而家成屋都係奶樽.


伯爵府

積分: 17684


2117#
發表於 04-12-11 23:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

cindy,
今日我上咗磅
重有兩磅0係身
不過我想減多10磅添


大宅

積分: 1511


2118#
發表於 04-12-11 23:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
小兵:
我之前去旺角中心,婦科醫生介紹的.
不過太貴喇!$450呀!所以剛有人介紹一個在慈雲山,一來近d,二來唔係商業中心,應該會平d!!

我囝囝在健康院打針架!!


旺角中心,係咪Dr高,我個婦科介紹Dr.高,我未去過,不過我古,可能會好貴,早幾日我個女,個肚有粒白點由一毫咁大->變左一蚊咁大,我驚得擠,去左星河明居個Dr.吳睇個女,佢話應該唔野,但要睇幾日情況,後來我地反左home,個醫生call我地話佢剛剛睇左D兒科書,D白點係D血未流得好,所以bb冇野,我覺我佢點解咁小0野,都要睇書呢?我老公話Dr.吳只係睇傷風D小病,大野都要去找個專D喎,
我個女下星期去伍若榆健康院做聽力test,你係邊間呀?


伯爵府

積分: 17684


2119#
發表於 04-12-12 00:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

cindy,
我想問下您
璁仔係咪一嘢可以食哂成支奶至掃風架?
又多數拍拍兩嘢就UR咗架喇?


侯爵府

積分: 24274


2120#
發表於 04-12-12 00:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Sandy:
謙謙都係胃細一族!佢同Fish一樣都係早產B呢!
所以小食多餐咁重要!
佢根本受唔到4-5oz,所以不如食多幾餐3-4oz,佢會舒服d!因為BB有時唔知飽!

謙謙依家食6餐,每餐都有4oz-4.5oz!
之前食8餐,真係1.5oz都食比我睇!丙得少!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo