立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2326
原帖由 wayso 於 10-3-16 13:44 發表 係你叫佢等你架??
原帖由 wayso 於 10-3-16 13:46 發表 哈...咁似我嘅
瑪瑙宮
積分: 141689
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 13:49 發表 其實係上星期佢話黎等我o既, 我話唔洗~ 之後因為尋晚放工要一齊去睇野嘛!! 佢咪順便等我囉!! 我本來話十一點幾就走, 唔等抽獎~ 點知十一點幾先開始食, 同埋早走就無得遲返工, 所以我咪到 party 完先走囉!! 我o個時 ...
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 13:50 發表 咁係丫嘛!! 做完又要怨, 咁都唔係出自真心o架啦!! 做黎個咩喎?! 到頭來我仲要受返你氣喎!!
原帖由 wayso 於 10-3-16 13:53 發表 其實都好小事啫,佢等咁耐,少少怨言實有架啦,等咁耐有少少火係正常嘅,講真你都估唔到咁夜啦,相信嗰時你都好心急想走啦,
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 13:55 發表 呢件都唔係咩大件事, 我無同佢嘈o架!! 但你都知我地畢嬲都有問題o架啦!! 積積埋埋, 咪變成咁囉!!
原帖由 wayso 於 10-3-16 13:55 發表 又唔可以全部咁講嘅,都睇情況嘅,今日純粹有d意外啫
原帖由 wayso 於 10-3-16 13:57 發表 你唔係話每次清架咩??
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 13:57 發表 佢係覺得點解我明知佢等緊我都唔早走, 為左可以遲返工~ 同埋我話都要比下面亞頭o架嘛!! 佢咪話我唸得好好喎!!
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 13:58 發表 我覺得佢有少少似 ikle, 記仇~ 同埋成日先入為主~
積分: 145167
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 14:03 發表 緊你=愛你啫,唔通你想佢唔理你咩!!
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:01 發表 我又覺得佢係覺得你唔緊張佢多d啫
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:01 發表 你死啦,佢返黎實打死你啫
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:04 發表 其實我覺得annie同ikle都有一個共通點,但又唔知點形容
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 14:17 發表 有陣時左右做人難嘛!!
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 14:17 發表 唔會呀!! 記仇係佢自己講o架喎!!
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 14:19 發表 我都知~ 但係我之前做錯過o既野, 佢成日攞返出黎講...
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 14:20 發表 共通點?! 可能有少少啦!! 其實我想約佢今晚出黎傾清楚o架!! 咁樣冷靜落去都無結果o架啦!! 個唸法咪只會一面倒~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy