興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8421


2101#
發表於 07-4-25 03:25 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

>>你半集都未玩過,又會諗都唔使諗既... ?-(
我雖然未玩過古惑狼系列, 不過成日都聽到人講呢隻game, 口碑都唔差, 而且ps2都接近尾聲, 都唔預期再會有d乜野好野出啦, 所以...正所謂...有殺錯冇放過嘛

>>係囉~認真諗諗wii啦...同埋PS3啊...
諗左好耐啦, 點都走唔甩架喇, 只差在揀wii定ps3, 遲定早...
C.C.D你唔洗叫我賣哂兩部佢呀, 我除左係夜鬼仲係窮鬼一名


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2102#
發表於 07-4-25 18:00 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

嘿嘿,

其實crash bandicoot系列...都幾過癮架!
你玩過就知

haha~正有此意喎!
聽話啦!就兩部都「敗」晒佢啦...


男爵府

積分: 8421


2103#
發表於 07-4-26 23:58 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

我都好想兩部都敗哂番黎, 無夸...想買的太多, 袋中的錢太小 :cry:

隻古惑狼就實玩架勒, PS2去到呢個階段, 稍為有dd興趣都唔放過呀

係呢, 隻Spiderman3幾時出話?


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2104#
發表於 07-4-27 02:09 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

夜安...

嘿嘿,

貢又係啊~ps2想玩既game真係買少見少架喇...
難得有隻鐘意既一定唔會放過;
但稍為有"的der"唔錯畫面/公仔既action都會諗諗...
(好似之前果隻the red star)

朱朱俠3...夾番電影個勢...4月尾5月頭度啦!
到時出左<咩>實會第一時間單聲,呵??
而我就著重5。29既T.R.A.喇


ZZZ... ...zzz...


男爵府

積分: 8421


2105#
發表於 07-4-28 01:59 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

T.R.A當然唔放過啦, 話時話呢排好靜, D人唔知去哂邊!
GOW2之後真係冇乜細藝, 又冇咩好玩, 都係要等朱朱同埋T.R.A出埋先有野玩LU,

我就黎又打爆GOW1


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2106#
發表於 07-4-28 04:10 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

夜安...

嘿嘿,
係啦 呢輪靜到...烏蠅飛過都打喊路 ......



你就好啦,有時間打機;禾...只係郁過下隻gow2...跟住又要放低 :-(
{神啊!請給禾多一點~~ & }

冇細藝?
...貢...玩埋god mode > titan mode囉~



朱朱俠嘛...等著瞧啦(5。4 release)

不如睇住game trialers先啦...>>the game<<
呢個呢...>>朱朱俠3 - final trialer<<











子爵府

積分: 10644


2107#
發表於 07-4-28 11:45 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

請教各位..
(我對遊戲機不認識...???)
想買PSP一部給小兒作禮物,太貴型號唔考慮了..首要營光幕大雙眼舒服的,有那個選擇和※價錢如何呢?...聽仔仔講有好多不同型號,(PSP,PS2,3...),較舊款買帶容易嗎??是否買改裝好些...多謝大家幫忙...


男爵府

積分: 8421


2108#
發表於 07-4-29 01:05 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

個Spiderman3預告片好正呀, it's cool
god mode玩過啦, 玩到燥呀, 我諗可能要達成某些條件, 例如complete哂其他mode或者challenge關, 咁先會易玩d...


alicetong

psp係手提遊戲機, ps2/ps3就係電視遊戲機, 當然最好係改機啦, 因為改左可以玩老x, 甚至自己diy遊戲碟(ps2), ps3改機方面暫時仲未明朗化, 可能要等等, 當然如果係預左全玩正版, 咁就無需考慮呢個問題! game方面唔洗擔心, 新舊game市面都有大量貨源供應!

psp我冇玩開, 唔熟, psp有分新舊version, game可以dl, 不過新/舊game在新/舊version上有相容性問題存在, 暫時仲未解決到, 我知係咁多, 呢度有好多專家, 其他野要等ChunChun_Daddy提供專業意見喇!


子爵府

積分: 10644


2109#
發表於 07-4-29 21:59 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

嘿嘿,
真是感激妳咁詳盡的介紹... 咁即係我目標係psp啦..最好都是買新version 對嗎 ?-(
那麼還有一個問題,究竟psp同nds有咩分別呀?那個營光幕大d,小兒只有10歲... 那個會適合d呢?價錢又相差多少...太多問題...
感謝妳的高見..


alicetong

psp係手提遊戲機, ps2/ps3就係電視遊戲機, 當然最好係改機啦, 因為改左可以玩老x, 甚至自己diy遊戲碟(ps2), ps3改機方面暫時仲未明朗化, 可能要等等, 當然如果係預左全玩正版, 咁就無需考慮呢個問題! game方面唔洗擔心, 新舊game市面都有大量貨源供應!

psp我冇玩開, 唔熟, psp有分新舊version, game可以dl, 不過新/舊game在新/舊version上有相容性問題存在, 暫時仲未解決到, 我知係咁多, 呢度有好多專家, 其他野要等ChunChun_Daddy提供專業意見喇!
[/quote]


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2110#
發表於 07-4-30 10:20 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零...

alicetong,
welcome~
呢個「嘿嘿」都係專家黎架!而答你果位相信係『爸爸身份』!
(雖則佢地兩公婆係share一個account...)
psp係sony出品;nds係nintendo任天堂出品...兩個係屎對頭黎... ...
都唔清楚e+咩價位lu...
hehe~我兩部都無!Mon畫面照睇大約係2個nds=1個psp...掛??-(
你個小兒得10歲,係咪"適合"玩手提遊戲機我不願置評...
(始終有人會覺得細路仔應該俾佢玩d"有益身心"既事物rather than終日迷戀"掌上玩意"...你自行判斷!)


嘿嘿,
我個friend又無話god mode要用咩特別裝備先玩得掂喎 ?-(
禾呢期都無乜進展...費時問佢god mode打爆未
朱朱俠3...正呢!! 電影梗係超期待啦....
(可惜係要等出dvd先睇倒 小兒仲細,怕戲院聲浪大/黑麻麻環境...無計 :-( )



侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2111#
發表於 07-4-30 11:16 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

呵呵呵...
真係多舊魚!
GOWII...洗乜用呢d"那渣"招宣傳啊??低B到極...

血 羊 屍   半 裸 女   宣 傳 《 戰 神 II 》
新 力 嗜 血 遭 狂 轟



新 力 公 司 ( Sony ) 掛 羊 屍 賣 遊 戲 機 , 上 月 在 希 臘 宣 傳 血 腥 電 子 遊 戲 《 戰 神 II 》 ( God of War II ) 時 , 將 一 隻 剛 被 宰 殺 、 頭 顱 被 斬 至 欲 斷 難 斷 的 羔 羊 , 橫 屍 桌 上 ; 主 持 人 更 邀 請 嘉 賓 伸 手 進 還 暖 的 羊 腹 內 拿 內 臟 吃 , 比 賽 誰 吃 得 多 ; 現 場 還 有 半 裸 女 侍 應 餵 賓 客 吃 提 子 , 血 淋 淋 與 色 情 共 冶 一 爐 。 保 護 動 物 和 女 性 團 體 強 烈 炮 轟 新 力 : 很 暴 力 , 很 色 情 。


《 戰 神 II 》 是 新 力 今 春 主 打 的 PlayStation 2 ( PS2 ) 遊 戲 , 內 容 圍 繞 主 角 Kratos 登 上 戰 神 寶 座 後 , 引 來 宙 斯 和 雅 典 娜 等 眾 神 不 滿 , 掀 起 戰 爭 , 各 主 角 使 出 致 命 武 器 , 殺 得 誇 張 。 新 力 不 怕 公 開 賣 暴 力 , 更 吹 捧 這 是 歷 來 最 殘 忍 的 電 子 遊 戲 , 由 於 太 血 腥 , 《 戰 神 II 》 被 列 為 兒 童 不 宜 , 只 限 18 歲 以 上 人 士 購 買 , 上 周 五 在 英 國 正 式 推 出 。


賓 客 伸 手 羊 腹 取 內 臟 吃

《 戰 神 II 》 是 以 希 臘 神 話 作 背 景 , 新 力 上 月 就 在 希 臘 雅 典 ( Athens ) 舉 行 宣 傳 活 動 。 現 場 布 置 成 著 名 的 帕 台 農 神 廟 ( Parthenon ) , 桌 上 有 一 頭 血 肉 模 糊 的 山 羊 屍 , 牠 的 頭 幾 乎 被 斬 斷 , 滴 血 。 更 惡 心 的 是 賓 客 比 賽 誰 吃 得 最 多 內 臟 , 又 比 試 飛 刀 , 以 及 鬥 大 膽 徒 手 由 蛇 籠 中 把 蛇 抓 出 來 。 暴 力 加 色 情 , 女 侍 應 則 穿 上 透 明 bra top , 餵 嘉 賓 吃 提 子 。
原 定 下 周 二 出 版 的 新 一 期 《 PlayStation 》 雜 誌 , 詳 細 報 道 該 宣 傳 活 動 , 包 括 跨 頁 刊 登 多 張 血 腥 照 片 , 文 章 標 題 是 「 無 上 裝 女 郎 ! 」 「 生 食 ? 」 , 內 容 問 讀 者 能 承 受 PlayStation 3 的 能 耐 有 多 大 : 「 是 否 夠 膽 吃 由 剛 宰 殺 的 山 羊 腹 中 取 出 的 暖 腸 ? 」 部 份 雜 誌 訂 戶 日 前 率 先 收 到 雜 誌 , 揭 發 新 力 用 血 腥 手 段 , 宣 傳 血 腥 電 子 遊 戲 。
愛 護 動 物 組 織 抨 擊 新 力 嗜 血 , 電 子 遊 戲 荼 毒 青 少 年 心 智 的 問 題 , 再 次 響 起 警 號 。 國 際 愛 護 動 物 基 金 會 強 烈 譴 責 新 力 殺 動 物 販 賣 遊 戲 「 太 過 份 」 , 發 言 人 說 : 「 這 是 愚 蠢 和 完 全 無 理 的 行 為 。 」 一 直 反 對 暴 力 電 子 遊 戲 的 英 國 前 工 黨 國 會 議 員 瓦 斯 ( Keith Vaz ) , 抨 擊 新 力 品 味 低 俗 、 不 負 責 任 , 「 如 果 消 費 者 因 為 此 事 杯 葛 新 力 的 產 品 , 是 可 以 理 解 的 」 。
被 狂 轟 後 , 新 力 前 日 ( 周 六 ) 發 表 聲 明 道 歉 , 承 認 宣 傳 形 式 不 恰 當 , 已 展 開 內 部 調 查 。 新 力 表 示 該 頭 山 羊 並 非 因 為 宣 傳 活 動 被 殺 , 但 拒 絕 透 露 死 因 。 至 於 那 些 暖 的 腸 , 新 力 說 只 是 加 熱 了 的 內 臟 。 新 力 也 會 回 收 全 數 8 萬 本 《 PlayStation 》 雜 誌 。
英 國 《 星 期 日 郵 報 》

話 你 知 : 暴 力 遊 戲 增 暴 力 傾 向

《 戰 神 》 系 列 遊 戲 背 景 為 古 希 臘 神 話 , 玩 家 用 第 三 身 角 度 , 進 行 血 腥 殺 戮 , 暴 力 畫 面 極 多 , 如 爆 頭 、 腰 斬 、 噴 血 等 。 2005 年 推 出 第 一 集 , 囊 括 年 度 遊 戲 大 獎 多 個 獎 項 , 今 年 更 被 IGN 網 站 選 為 頭 25 位 最 偉 大 的 PS2 遊 戲 , 第 二 集 上 月 推 出 , 依 然 暴 力 。
不 少 專 家 指 暴 力 遊 戲 會 影 響 青 少 年 心 智 。 德 國 亞 琛 大 學 前 年 的 研 究 就 顯 示 , 青 少 年 每 天 玩 暴 力 遊 戲 兩 小 時 , 腦 部 反 應 和 進 行 暴 力 行 為 時 相 似 , 相 信 暴 力 遊 戲 會 增 加 他 們 的 暴 力 傾 向 。
現 實 是 不 少 青 少 年 模 仿 暴 力 遊 戲 情 節 犯 下 血 案 。 2004 年 , 英 國 一 名 學 童 因 過 度 沉 溺 PS2 暴 力 遊 戲 《 Manhunt 》 , 模 仿 遊 戲 情 節 用 鐵 鎚 打 死 朋 友 。 前 年 , 日 本 大 阪 17 歲 青 少 年 闖 入 小 學 母 校 , 刺 死 一 名 男 師 , 刺 傷 兩 名 女 職 員 , 也 承 認 是 模 仿 電 視 劇 情 。




子爵府

積分: 10644


2112#
發表於 07-4-30 12:23 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

ChunChun_Daddy ,
多謝你意見
多得你提醒!Sorry呀搞唔清楚「嘿嘿」原來係男仕來的.... 唔好意思添

※Mon畫面照睇大約係2個nds=1個psp...掛?※

咁即係我要延遲睇壞眼最好都係揀psp啦...


※你個小兒得10歲,係咪"適合"玩手提遊戲機我不願置評...
(始終有人會覺得細路仔應該俾佢玩d"有益身心"既事物rather than終日迷戀"掌上玩意"...你自行判斷!) ※

好多謝你咁忠懇0既意見...其實我同老公一向唔贊成買呢種玩意,只是今次孩子考到理想成績要姑媽送給他的...相信呢樣都是男孩子夢寐以求的.....做大人的又不能食言...

為人父母真是很難做....當然我會控制到佢玩機的時間?現在只是拖字派..... ,老實講時下小朋友同年青人的吸引越來越多...既然能滿足到感觀視覺享受..那會好好地(好似我們少時一樣書中只有黃金屋呢?)

anyway都好多謝你地兩位高人的意見.....


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2113#
發表於 07-4-30 13:38 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

alicetong,

哈哈~
其實一路以黎都係同「嘿嘿」亞爸吹水(未試過同嘿嘿媽咪搭o爹 ...只知"亞爸"夜鬼一名而已...kakaka~ )
查實禾都唔識分架...



>>咁即係我要延遲睇壞眼最好都係揀psp啦...
睇壞眼...... .....你貼住個mon黎睇既(聞機),相信兩者都會一樣,不必分大細mon,下話?...



>>相信呢樣都是男孩子夢寐以求的.....做大人的又不能食言...
hm...時代唔同,科技愈趨發達....禾地仲係o靚仔時代邊有貢多野俾你"享受"?
就係現今太多物質誘惑...大人都會有所動搖;更何況係細路仔!
禾都係好打機之人;但唔會俾阿仔咁細個就接觸呢樣玩意!
{玩物喪志 ?}
唉...如今做人父母甚艱難........

>> psp 定 nds <<

.......


大宅

積分: 1831


2114#
發表於 07-4-30 14:03 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

Hihi..

不如買wii 啦... 雖然唔係手提機, 但可以一家大細一齊玩 (玩子ma!).. 玩時要郁來郁去, 運動又有大小肌肉+眼協調. 幾好呀..

同埋佢唔可以"呢埋"一邊煲機... control佢玩既時間又易o的.. (出街冇得玩).



PS : 不過小心大人仲玩得多過個仔.. (like me..) wa kaka


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2115#
發表於 07-4-30 14:40 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

dom兄,

好久不見喎...
你...又一活生生例子...被wii"迷姦"左...
(可能Riverwind兄...都遇上同一不幸)



>>不如買wii 啦
咁...即係『食言』啦....人地10歲小兒想玩PSP喎


>>但可以一家大細一齊玩 (玩子ma!).. 玩時要郁來郁去, 運動又有大小肌肉+眼協調. 幾好呀..
係啊~今期PCM都有講『打wii減到肥』添呀...
仲有靚靚model - Crystal做示範


子爵府

積分: 10644


2116#
發表於 07-4-30 15:04 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

ChunChun_Daddy ,
多謝你POST埋個機款比我睇...
就咁外觀睇0黎真係部PSP型仔D喎... 0岩晒我要大營幕0既要求.... 對唔住!笑死街坊.... ?-(

※禾都係好打機之人;但唔會俾阿仔咁細個就接觸呢樣玩意!※

你呢句真係智理名言呀...
一個愛好打機人的自白.... :mrgreen:

呢趟真係手掌又肉手背又肉...魚與熊掌不可兼得?
你似乎企係我地為人父母個面多D喎.....

※唉...如今做人父母甚艱難........※

仔女大番咁上下..就會同你鬥智鬥力... 真係少D心血都C.... :-( :-( :-(

dom,
多謝你的意見...
都係斬腳趾避沙虫...無謂引狼入室囉?況且我呢個媽媽對打機完全不在行....唔係就唔會搞出咁多笑話啦!

●對不起還有一個問題..是否psp多數係對打game, 以青少年為主, ndsl比較益智d, 有練腦,教英文,計數... 的呢?...


好高興認識你地D好爸爸.... 同好媽媽就傾得多0者?今次都係第一次




侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2117#
發表於 07-4-30 16:32 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

alicetong,

唔使嚇棄喎...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2118#
發表於 07-4-30 17:25 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

....

>> 官網 TRIALERS <<


E? 呢度又寫住6/5/2007 release喎... ?-(
>><<


大宅

積分: 1831


2119#
發表於 07-4-30 21:50 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

『食言』......咁兩部都買啦... wa ka!

"被wii迷"...
冇計... 其實我想玩gt4 多o的...奈何個呔盤不在家.. 唯有玩wii 啦... wa ka x 2

Wii Sports...原來baseball先最好玩...

打wii減到肥...!? 最好仲可以美容, 護膚, 防暗瘡, 黑頭, 收肚腩, 增高...etc.. wa ka x 3
ChunChun_Daddy 寫道:
dom兄,

好久不見喎...
你...又一活生生例子...被wii"迷姦"左...
(可能Riverwind兄...都遇上同一不幸)



>>不如買wii 啦
咁...即係『食言』啦....人地10歲小兒想玩PSP喎


>>但可以一家大細一齊玩 (玩子ma!).. 玩時要郁來郁去, 運動又有大小肌肉+眼協調. 幾好呀..
係啊~今期PCM都有講『打wii減到肥』添呀...
仲有靚靚model - Crystal做示範


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2120#
發表於 07-5-1 00:45 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

dom兄,

>>打wii減到肥...!? 最好仲可以美容, 護膚, 防暗瘡, 黑頭, 收肚腩, 增高...etc.. wa ka x 3


有架喇...下代wii應該會+入此等basic功能!
你真有先見之明



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo