想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2101#
發表於 12-7-18 14:39 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 14:21
係同健康院助產士講? 還是12月先同威爾斯嗰個講?

我個婦科醫生轉介咗仁安最高級嘅心臟科醫生比我, 我約咗 ...

妳梗係照去仁安睇咗先啦,因為妳都未見助產士,但到見助產士嗰日妳一定要同佢講,因為我都係心臟問題先會俾個特快期我見醫生,俾起正常產婦早咗成個半月架....我如果依家到見醫生嗰日中間有痛密咗或者痛得嚴重咗就會去急症囉,因為睇C+心臟又真係好貴mouth:

點評

zarara188  C+心臟, 醫生fee 已經要800蚊!  發表於 12-7-18 14:53


子爵府

積分: 13137


2102#
發表於 12-7-18 14:43 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-18 13:21
抽血個位,依家瘀咗一大塊,係咪因為抽太多呢?

唔關事, 我之前喺仁安, 抽5枝, 大大枝, 一d 瘀都冇.
可能佢個位置抽得唔好. 又或者你d 血管唔明顯.
試吓用hot water "夫" 吓佢, 會好d.
I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2103#
發表於 12-7-18 14:44 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 14:32
QE唔洗住址證明架, 網上面有講明邊間醫院需要

要交住址證明,不過唔洗要响返QE嗰區啫


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2104#
發表於 12-7-18 14:47 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 14:33
係呀, 我地呢版好熱鬧, JM們大家一齊過關好好玩架, 之不過依家睇番個題目有D攪笑囉, 仲係"六星期" ...

係喎,妳唔講都唔識笑添.我哋差唔多個個都過咗10WEEK喇

係喎,妳有D作咳,都唔好食橙住呀,唔好架


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2105#
發表於 12-7-18 14:49 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-18 14:28
有新JM加入, 又係我最少日子.. 個個都過8-9wk...

咪仲好,大把JM教路,擔心都少D啦


伯爵府

積分: 15109


2106#
發表於 12-7-18 14:51 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-18 14:47
係喎,妳唔講都唔識笑添.我哋差唔多個個都過咗10WEEK喇

係喎,妳有D作咳,都唔好食橙住呀,唔好架:kis ...

我不嬲都唔食我橙架, 因為氣管唔好, 橙類會增加分泌令氣管收窄, 所以橙一直都唔係我既生果LIST上面, 頭先去百佳買左車厘子, 仲有$9.9一盒既藍莓, 好平呀!

點評

moledy  我買過啦...淡而無味..  發表於 12-7-18 14:53


伯爵府

積分: 15109


2107#
發表於 12-7-18 14:52 |只看該作者
頭先lunch食左好多飯, 我又飯氣攻心嘞


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2108#
發表於 12-7-18 14:53 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 14:43
唔關事, 我之前喺仁安, 抽5枝, 大大枝, 一d 瘀都冇.
可能佢個位置抽得唔好. 又或者你d 血管唔明顯.
試吓 ...

我D血管唔單止唔明顯,仲要係勁難搵,次次都玩好耐架但我之前未試過咁先進用真空抽,唔知係咪抽得快得溢所以會咁瘀呢....其實佢抽到第四枝我隻手已經有D麻痺喇,不過返到屋企先見到瘀咗咋


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2109#
發表於 12-7-18 14:54 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 14:51
我不嬲都唔食我橙架, 因為氣管唔好, 橙類會增加分泌令氣管收窄, 所以橙一直都唔係我既生果LIST上面, 頭先 ...

嘩!咁平,等我都買番盒先


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2110#
發表於 12-7-18 14:56 |只看該作者
嘩,今日唔知仲咩,開行冷氣食午飯,都食到成身大汗,唔通因為無咗D血會熱D

點評

zarara188  冇咗D 血, 應該會凍D 架喎!  發表於 12-7-18 15:02


子爵府

積分: 13137


2111#
發表於 12-7-18 15:00 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-18 14:53
我D血管唔單止唔明顯,仲要係勁難搵,次次都玩好耐架但我之前未試過咁先進用真空抽,唔知係咪抽得快得 ...

我唔係好知咩係"真空抽", 我估仁安應該係卦.
抽完一枝, 又放另一個吉tube 上去再抽, 如是者抽足5枝就停. 係咪咁樣?

血管難搵都係一個大問題, 我曾經去過公立醫院, 個男nurse 揾唔到病人血管,
吉來吉去, 搞到個病人大叫, "你攞命呀! 吉咗我4次都吉唔中, 唔識抽血就走開d 啦!"

佢大大聲, 叫救命呀... 笑c我呀!
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


2112#
發表於 12-7-18 15:01 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 14:52
頭先lunch食左好多飯, 我又飯氣攻心嘞
再加上你要食藥, 咪會更加眼瞓囉!
I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2113#
發表於 12-7-18 15:03 |只看該作者
不過今日真係要讚下個助產士,俾我預其溫柔同細心,臨走仲主動問我有冇需要今日的到診紙呀我個人認為值得讚下佢哋.....我都希望各位JM到妳哋檢查時可以遇到個好既助產士同醫生啦


男爵府

積分: 7065


2114#
發表於 12-7-18 15:04 |只看該作者
你地過版過得太快LA..我有問題想問大家..你地都無人望到呀...

我想問衣樣呀....


我想問你地呢....我自己在日曆到續日寫今日係第幾日...我寫到今日都係66日即係8W6D 但我用ADDS 來計..今日已經係10W3D..咁到低係咪APPS 岩呢..定係我就咁數係錯架? 點解相差咁多?


伯爵府

積分: 15109


2115#
發表於 12-7-18 15:06 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 15:01
再加上你要食藥, 咪會更加眼瞓囉!

反而d葯我又唔眼瞓喎, 可能有氣管係度, 食左心跳掛


大宅

積分: 3724


2116#
發表於 12-7-18 15:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tungkiu+於+12-07-18+發表咁

原帖由 mtlai 於 12-07-18 發表
政府OSCAR排左23/7,不過到時應該未夠11W,之前唸住打電話去延期,點知做OSCAR果度竟然係無電話打到去的!: ...
係呀,姑娘都話如果未夠週數係睇唔到咖,你否如12點前去多一次穩陣啲噃




伯爵府

積分: 15109


2117#
發表於 12-7-18 15:10 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 15:04
你地過版過得太快LA..我有問題想問大家..你地都無人望到呀...

我想問衣樣呀....

如果你今日真係第66日, 都無理由得8wk丫, 66/7 = 9.4喎, 你係咪計last m做day1先?


男爵府

積分: 7065


2118#
發表於 12-7-18 15:15 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

係呀我係由LAST M開始計1..我在日曆到一路由1數到今日66 LAW..咁即係9.4W? 但點解個APPS 計到而+係10W3D WO...咁邊個岩?


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2119#
發表於 12-7-18 15:15 |只看該作者
本帖最後由 doristws 於 12-7-18 15:16 編輯
zarara188 發表於 12-7-18 15:00
我唔係好知咩係"真空抽", 我估仁安應該係卦.
抽完一枝, 又放另一個吉tube 上去再抽, 如是者抽足5枝就停. ...

我今日見佢同我平時做身體檢查嗰D唔同咪多口問姑娘囉,佢係拮支針筒落手到,然後續支吉TUBE放入針筒入面,支TUBE會自動吸血,滿咗自己會停,姑娘會再換第二支TUBE,如事者被姑娘吸咗枝血,姑娘話呢種抽血佢哋會無咁攰,同埋更加無機會接觸到細菌喎,這就是真空的好處,,不過我個人就覺得這個方法俾起傳統抽血會抽得快咗,因為支TUBE一放入去就會自動用真空原理吸血,好快支TUBE就滿咗...所以我都係第一次抽血時覺得隻手會痺


大宅

積分: 2096


2120#
發表於 12-7-18 15:15 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-18 15:08
係呀,姑娘都話如果未夠週數係睇唔到咖,你否如12點前去多一次穩陣啲噃



...

佢而家叫我23/7照去聽講座, 之後未夠11W既就即刻約到我夠11W先睇, 我唸住橫豎都要去多一次, 就23/7去既時候先再約過~
其實我想問早期OSCAR係咪用超聲波肚照睇下BB頸皮有幾厚就得架啦? 係咪多數都PASS架? 你地照左OSCAR啦??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo