親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1612


2101#
發表於 06-7-6 14:03 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy925

如你個女鍾意叮噹, 為何你不帶她去函館坐叮噹火車呀 今年係最後一年喇


男爵府

積分: 7420


2102#
發表於 06-7-6 14:13 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


abebe

叮噹火車今年係最後一年咩 g5g 點解 我放棄左去函館啦, 不過我囡囡都5算特別喜歡叮噹既
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 7420


2103#
發表於 06-7-6 14:15 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


smilesun

咁請問你講o個條又免費又算快的路, 有冇國道既number thanks.
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 7420


2104#
發表於 06-7-6 14:34 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay...

是否國道237, 再轉國道12


hay03 寫道:
駕車的媽咪,

您地有無 IDEA 由美瑛出發去旭川要走乜野國道呀?

[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 1453


2105#
發表於 06-7-6 14:49 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama 寫道:
hay...

是否國道237, 再轉國道12


從呢張廣域圖所指示, 係唔係國道 237 + 國道 39 呢?
http://www5.city.asahikawa.hokkaido.jp/asahiyamazoo/zoo/news/sc02_kur.html


男爵府

積分: 8507


2106#
發表於 06-7-6 15:01 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

tatacat,

好嘢,你終於都book到車,唔駛唔開心 .
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


男爵府

積分: 8507


2107#
發表於 06-7-6 15:05 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay,

我見我老公都係check到237-->12噃.
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


複式洋房

積分: 463


2108#
發表於 06-7-6 15:17 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Hi Candy,

我都想要一份呀!
麻煩您send您的行程表給我參考, 謝謝!

[email protected]

《常聽說世界愛沒長久,哪裡會有愛無盡頭?》
《而我卻確信愛是恆久,碰到了你已無別求。》


大宅

積分: 1453


2109#
發表於 06-7-6 15:41 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl 寫道:
hay,

我見我老公都係check到237-->12噃.


啊, 知道!咁我留意呢條路先!

唉, 今次整個行程都係由我去諗去揾資料, 我本身唔識揸車架, 所以係我計劃富良野至美瑛個段路花左好耐時間去揾資料, 淨係睇地圖都睇到我眼花呀 希望先苦後甜, 去到當地順順利利啦!


男爵府

積分: 8507


2110#
發表於 06-7-6 16:19 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay,

我都唔識揸車,所以搵路嘅嘢係老公搞.我都周圍搵美瑛嘅map,主要想睇吓patchwork同埋panarama點行,但都只係得d好rough嘅地圖,睇唔到d路線.係呢,你搵到d咩map呀?
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]
該用戶已被刪除

2111#
發表於 06-7-6 16:24 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1453


2112#
發表於 06-7-6 16:31 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我轉左去天翔呀!
http://www.toyatensyo.co.jp/top/tensyo/reserve.php

妳可以 thru 呢到 book - http://mytrip.net/

子健&媽媽 寫道:
嗚嗚......... :-( :-(
請問有冇人知洞爺仲有邊間酒店有游泳池架?
剛收到Sunpalace e-mail, 佢地13-14/7 維修泳池喎, 我係13號住, 仲同囝囝講左14號走之前玩多次架嘛, 人地仲買埋新泳褲比囝囝架! 好衰架, 咁遲先通知人地! :-( :-(


大宅

積分: 1453


2113#
發表於 06-7-6 16:34 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl 寫道:
hay,

我都唔識揸車,所以搵路嘅嘢係老公搞.我都周圍搵美瑛嘅map,主要想睇吓patchwork同埋panarama點行,但都只係得d好rough嘅地圖,睇唔到d路線.係呢,你搵到d咩map呀?


妳係呢到 download 丫 http://travelpooh.com/Hokkaido2003/info/cartour.htm

我研究左好耐, 終於明白:
美瑛 – 廣角之路
(Option 1) 由美馬牛站出發:
(1) 美馬牛小學
(2) 四季彩の丘
(3) 拓真館
(4) 哲學の木
(5) ふれあい牧場
(6) 水澤水庫
(7) 三愛の丘展望公園
(8) 新榮の丘展望台
(9) 聖誕樹の木

(Option 2) 由美瑛站出發:
(1) 三愛の丘展望公園
(2) 水澤水庫
(3) ふれあい牧場
(4) 哲學の木
(5) 拓真館
(6) 四季彩の丘
(7) 美馬牛小學
(8) 新榮の丘展望台
(9) 聖誕樹の木

拼布之道
(1) Serubu 之丘
(2) Ken & Mary 之木
(3) Seven Star 之木
(4) 親子之木
(5) Mild-Seven 之丘
(6) 北西之丘展望公園


男爵府

積分: 8507


2114#
發表於 06-7-6 16:38 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay,

我都有睇travelpooh個遊記喎,但係唔覺有map ge?
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


大宅

積分: 1453


2115#
發表於 06-7-6 16:45 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl 寫道:
hay,

我都有睇travelpooh個遊記喎,但係唔覺有map ge?


初時我都唔覺架, 之後問佢, 原來放係 "EXTRA" 個到呀!妳再去睇下啦!


大宅

積分: 4455


2116#
發表於 06-7-6 18:19 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

abebe 寫道:
Candy925

如你個女鍾意叮噹, 為何你不帶她去函館坐叮噹火車呀 今年係最後一年喇


函館吸引唔到我老公, 所以我地選擇向東北面玩而唔玩南面, 我都覺得可惜架.


大宅

積分: 4455


2117#
發表於 06-7-6 18:20 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl 寫道:
hay,

我見我老公都係check到237-->12噃.


我老公都係喎.


大宅

積分: 4455


2118#
發表於 06-7-6 18:23 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

薯仔阿ME 寫道:
Hi Candy,

我都想要一份呀!
麻煩您send您的行程表給我參考, 謝謝!

[email protected]


Just sent!


民房

積分: 51


2119#
發表於 06-7-6 20:50 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

子健&媽媽,
後日出發啦,你睇唔睇我個行程表呀,我


民房

積分: 51


2120#
發表於 06-7-6 20:57 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

仲有我後日出發啦,有D資料用完(朋友上個係札幌

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo