想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


男爵府

積分: 7065


2101#
發表於 12-8-31 17:11 |只看該作者
Summire123 發表於 12-8-31 17:07
我都想買蒸奶樽套裝架,特價七百幾,原價千幾,不過仲諗緊膠or玻璃好。
電bump奶器都想買架,不過得單bump



...

係呀..我都想買消毒奶器同埋奶BUMP..但奶BUMP 你想要雙BUMP呀..會唔會好誇呀...係咪BUMP完一邊再一邊好D呢?


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2102#
發表於 12-8-31 17:12 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 17:07
zarara仲係無覆我pm呀, 點算呀

我已經再PM過佢啦...仲要出賣埋我個PAT...我要佢快D覆我...我就俾佢打一下PATPAT嚟引佢...到宜家都未覆呀...真係好擔心添


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


2103#
發表於 12-8-31 17:13 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 17:04
會架, 急vv同谷便便都會有少少怨怨地架, 迫住左個子宮嘛, 頭先一下子有幾樣野忙, 忙到toilet都無去我都怨 ...
嗯, 尋日冇咩食菜, 所以谷住哩, 頭先食幾粒西梅乾, 跟住就去到 , 順暢晒


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


2104#
發表於 12-8-31 17:13 |只看該作者
doristws 發表於 12-8-31 17:05
會有關係架....D腸脹會今到我哋唔舒服架
嗯, 西梅對我都work, 我食幾粒西梅乾就有得去喇

點評

doristws  有便便的日子真係好  發表於 12-8-31 17:15


伯爵府

積分: 15109


2105#
發表於 12-8-31 17:14 |只看該作者
misstree 發表於 12-8-31 17:09
我15周咋, 其實都唔知買唔買住好

我原本咪諗住偷偷地買pooh pooh12件既, 依家唔洗偷偷地嘞, 我朋友話佢送俾我, 咁我可以大條道理拎番屋企

我都係多你2wk之嘛, 去行吓先囉, 我估年尾應該仲有永安果d會有bb野特價既, 上次去睇過真係平好多架, 起碼有8折, 如果你怕太早就睇吓先, 或者好似我咁買自己用既野先囉, 自己用果d差唔多架嘞


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


2106#
發表於 12-8-31 17:15 |只看該作者
Summire123 發表於 12-8-31 17:07
我都想買蒸奶樽套裝架,特價七百幾,原價千幾,不過仲諗緊膠or玻璃好。
電bump奶器都想買架,不過得單bump



...
奶泵可以生咗先買都得, 唔駛急


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


2107#
發表於 12-8-31 17:16 |只看該作者
moledy 發表於 12-8-31 17:11
係呀..我都想買消毒奶器同埋奶BUMP..但奶BUMP 你想要雙BUMP呀..會唔會好誇呀...係咪BUMP完一邊再一邊好D呢 ...
其實兩邊一齊泵係好d呀, 因為泵緊一邊, 另一邊會滴奶


大宅

積分: 3906


2108#
發表於 12-8-31 17:16 |只看該作者

引用:Quote:Summire123+發表於+12-8-31+17:04+兩

原帖由 Purybaby 於 12-08-31 發表
你今日買架? 幾錢呀?
拆實左$389.2 two set唔連底底架!
個枕就$260.1
myphoto.jpg




大宅

積分: 3571


2109#
發表於 12-8-31 17:17 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 17:14
我原本咪諗住偷偷地買pooh pooh12件既, 依家唔洗偷偷地嘞, 我朋友話佢送俾我, 咁我可以大條道理拎番屋企 : ...

我有BB被同埋奶樽, 其他咩都冇, 有同事話比PUMP我, 冇嫁啦, 消毒果D, 其實使唔使呀?


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2110#
發表於 12-8-31 17:17 |只看該作者
Summire123 發表於 12-8-31 17:16
拆實左$389.2 two set唔連底底架!
個枕就$260.1

Thank you!!


大宅

積分: 3906


2111#
發表於 12-8-31 17:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+doristws+於+12-08-31+發表我

原帖由 Fi. 於 12-08-31 發表
我就係唔知點解成日都爆呀
太大火呀,你試下用中細火呀,耐d但唔會爆




大宅

積分: 3571


2112#
發表於 12-8-31 17:18 |只看該作者
doristws 發表於 12-8-31 17:17
Thank you!!

呢SET係唔係而家著嫁?
定係生左之後嫁?


大宅

積分: 2096


2113#
發表於 12-8-31 17:19 |只看該作者
chihua815 發表於 12-8-31 13:01
各位,今日請假,我腸胃炎了。
你無事呀嘛? 有無睇醫生? 係咪食左唔乾淨既野??


大宅

積分: 2776


2114#
發表於 12-8-31 17:19 |只看該作者

Quote:Purybaby+發表於+12-8-31+16:55+咁你

原帖由 misstree 於 12-08-31 發表
下次凍水落蛋, 咁就唔會爆, 我都試過爆左, 我洗左蛋嫁啦, 不過都唔敢食, 費事博 ...
我最後都係唔敢博,另願俾兩個女食自己煮過隻,嘻,我係冷水落架




伯爵府

積分: 15109


2115#
發表於 12-8-31 17:19 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-8-31 17:16
其實兩邊一齊泵係好d呀, 因為泵緊一邊, 另一邊會滴奶

叫c6幫手用奶樽接住隔離滴出黎果d


大宅

積分: 3571


2116#
發表於 12-8-31 17:20 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-8-31 17:13
嗯, 西梅對我都work, 我食幾粒西梅乾就有得去喇

O岩O岩食左4粒新鮮的西梅, 太酸了, 我頂唔順, 間生果店D野唔靚LOR, :(


大宅

積分: 3906


2117#
發表於 12-8-31 17:20 |只看該作者

引用:Quote:Summire123+發表於+12-8-31+17:04+兩

原帖由 doristws 於 12-08-31 發表
嘩...有加菲貓呀....咁我去唔去好呀...我實把持唔住架....妳呢個U型枕我都想買...請問幾錢呀 ...
$260.1呀,佢有隻三角枕百幾蚊,我諗住呢個遲d餵奶都岩用嘛,你地買應該再平d,因為我無會員咭架
myphoto.jpg




大宅

積分: 2776


2118#
發表於 12-8-31 17:20 |只看該作者

Quote:misstree+發表於+12-8-31+16:59+下次

原帖由 doristws 於 12-08-31 發表
我次次都係凍水落...都唔知點解宜家D蛋咁易爆架
完全一樣




男爵府

積分: 7065


2119#
發表於 12-8-31 17:21 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-8-31 17:16
其實兩邊一齊泵係好d呀, 因為泵緊一邊, 另一邊會滴奶

係咩? 我以為係分開獨立2邊架....咁如果BB食緊一邊奶..咁另一邊又會唔會滴出來架?


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2120#
發表於 12-8-31 17:21 |只看該作者
Summire123 發表於 12-8-31 17:17
太大火呀,你試下用中細火呀,耐d但唔會爆

我已經用中火...但係都爆...都唔知係咪D蛋本身裂咗....係我睇唔到

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo