心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4508


2101#
發表於 06-9-27 16:00 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

我想他可能私自幫襯過銀行某些產品才有抽獎,
如樓宇按揭或樓宇保險之類


侯爵府

積分: 21395


2102#
發表於 06-9-27 16:26 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

jj

如果小朋友無事正常就是LAW, 好似軒軒甘, 好彩佢一出世我就幫佢買左保險, 如果吾是我諗佢都買吾到保險 OR 要加LOADING

DICKYMA

吾好甘啦, 不如問清楚佢啦, 好過自己估估下又吾開心


大宅

積分: 4508


2103#
發表於 06-9-27 16:38 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

hinma :

我問過佢,問一條答一條,好簡單的回應你,然後好快
咁收線,不過如果你所說要兩人同意簽才生效,我什麼
都無簽過,佢拿去加按就不成立,現在,跟他講話真辛苦,
精而簡,要他詳細解釋給你聽,哎....好難捱.


侯爵府

積分: 21395


2104#
發表於 06-9-27 16:41 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

dickyma

不如攪清楚D關係去啦, 甘幸苦為乜呢?


大宅

積分: 4508


2105#
發表於 06-9-27 17:46 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

hinma :

我跟他現在的關係是有名無實之夫妻,佢幾時會離開,我
唔知.亦唔會趕人走,佢不影響我生活,我自己跟孩子一
樣過得快樂,最難捱他在外面攪d嘢黎影響呢個家,我才
受不了.


男爵府

積分: 5329


2106#
發表於 06-9-27 18:56 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

波子媽,

大頭仔咁慘呀, 實心痛c 你囉... 陰公... :-|
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


男爵府

積分: 5329


2107#
發表於 06-9-27 19:00 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

dickyma,

既然已經係有名無實既夫妻啦, 咁點解唔好似hinma 咁講, 拿拿聲攪清楚個關係呢? 其實唔一定要等佢出聲既啫, 男人既野, 有時好拖泥帶水架, 你地既關係一路咁落去, 你都唔會開心架...不如決斷d , 攪清楚佢啦, 長痛不如短痛呀....
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


大宅

積分: 4412


2108#
發表於 06-9-28 10:21 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

早晨。

Dickyma﹐

以我性格就一定要問攪楚先至安樂。聽你口氣都已豁出去﹐當機立斷亦無妨。到底心裡點想你最知道﹐慢慢想清楚吧。


大宅

積分: 4508


2109#
發表於 06-9-28 11:07 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

早晨各位:

ruru & jj :

家家有本難念的經,我都考慮過很多,自己也想過很多片,
自己已經不需要什麼丈夫,但總希望他在外不能有經濟
上借貸而連累家人,而我不知情之下.嚇我措手不及,雖知
人變起來有什麼事做不出,心裡只是防他萬一,
我腦裡早已跟他劃清界線,我無問題,將來的事將來
先算,怕的是他在外財務上出現問題.


大宅

積分: 4508


2110#
發表於 06-9-28 11:11 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

波子媽:

昨天只說自己的事,沒有好好的問候吓你,我想這幾日
妳都很辛苦,希望大頭仔快些好番.


大宅

積分: 3078


2111#
發表於 06-9-28 11:13 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

早晨

dickyma

我都好明白你既顧慮, 因為你地始終同住一間屋, 如果佢財政出現問題, 如果有人追錢追上門, 確實係麻煩..........你真係要密切留意下, 有乜事, 真係要尋求社工同你解決, 至少, 安排住的地方...........


男爵府

積分: 7138


2112#
發表於 06-9-28 12:00 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

晏晨~~

波子媽
大頭仔無大礙麻, 陰公 lor, 聽到都 呢2日要辛苦你勒, 你都要保重身子 ar

dickyma
一切都要小心, 有乜唔對路, 你同 dicky 要走得快過個c6


大宅

積分: 4508


2113#
發表於 06-9-28 14:15 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

ltt & ms :

我跟dicky已習慣在這個家生活,孩子又在附近番學,
希望他不要令我兩母子連有瓦傘頭地方都無埋,佢要走
我都唔留佢,佢係出面最好唔好留這裡地址做書信往來
就好.免得麻煩.


男爵府

積分: 7138


2114#
發表於 06-9-29 09:31 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

早晨~~


大宅

積分: 4508


2115#
發表於 06-9-29 09:56 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

早晨各位......


今天好似好靜......


大宅

積分: 4412


2116#
發表於 06-9-29 10:41 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

早晨。

繼前兩日交左燈籠之後﹐今日又係交衫既日子﹐今日特登同大女返學﹐幫佢係學校影掛左係度既燈籠相﹐同自制衫相。個個小朋友都好得意﹐未搭電梯已見隔離2間屋個妹妹仔扮兔仔﹐跟住成街都係cow boy﹐密蜂﹐蝴蝶﹐貓﹐老虎﹐狗仔﹐消防員﹐巴士﹐私家車﹐etc. 真係目不暇給﹐老師都唔輸蝕﹐又大象﹐又班馬﹐又日本和服(但呢個唔岩主題 ?-( )。而阿女就扮馬﹐老公用開party既紙條貼係枝掃把(本來係萬聖節用既巫婆掃把)做馬尾﹐然後自己整個立體馬面具﹐在頸後貼紙條扮馬頸毛(呢d毛點叫﹖)﹐坐上支掃把就扮係馬係度跑跳。 但全部野都係紫色﹐連衫﹐襪﹐鞋都係﹐因阿女鐘意紫色﹐要做一隻紫色馬。

但我影埋相先走﹐又等好耐先有小巴﹐去到地鐵站都已9am!!今朝又遲到﹗﹗


大宅

積分: 3078


2117#
發表於 06-9-29 12:12 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

jj

好攪野喎.....嘻嘻, 今日呀仔返學都要穿特別服裝 -- 中國特色服裝 --- 我都自製了一件 , 我見現在中國同胞返學都依然會繫一條紅領巾, 靈機一動, 就求其搵一件t shirt, 搵一條紅布仔, 幫佢繫在衣領上, 再係件衫上面, 貼上自製中國國旗, 攪店


大宅

積分: 4412


2118#
發表於 06-9-29 12:34 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

msn,

你都好醒﹐識得咁整。 我就實懶﹐走去買件交貨。


大宅

積分: 3078


2119#
發表於 06-9-29 13:46 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

jj

我係想慳得就慳者........邊個叫我唔中六合彩丫......一注中, 真係諗起都鄧人開心........下次唔該有人鄧我開心丫唔該


大宅

積分: 4412


2120#
發表於 06-9-29 14:58 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^(Part III)

msn,

我都想呀.....尋日下晝去聽seminar﹐未夠鐘係附近商場行下﹐入左連卡佛﹐見到d鞋好靚﹐望一望價錢﹐成3/4千蚊﹐不過都冇諗過要買﹐一來買唔起﹐二來鞋跟通常太高﹐但見到d阿太坐係度一對對咁試﹐又話我要咩色咩色﹐每樣一對......我又想如果我中左六合彩﹐買番對黎自娛都唔錯

.....不過﹐宜家仲係日光日白﹐似乎早左d......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo