TszHin媽咪 寫道:
嘩~~ 人都癲! hugo有......十三樣功課![]()
![]()
![]()
carol,
你仔班星期三要默英文, 但另2班唔洗既 ?-( ?-( 會唔會係老師唔記得通知![]()
好彩昨晚已經預早開始同佢溫, 要默都唔怕....剛默完中文, 下星期又要默, 真係好鬼累! 今次阿仔中默得99分, 因為個籃字寫得唔好, 被扣5分 :cry: :cry:
homacarol 寫道:
TszHin媽:
我未睇呀囝個手冊呀....嘩, 13樣功課咁多呀...睇下先
我囝果班都有12樣. 下星期中文同英都要默書....
我下星期二又考試......
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
嘩~~ 人都癲! hugo有......十三樣功課![]()
![]()
![]()
carol,
你仔班星期三要默英文, 但另2班唔洗既 ?-( ?-( 會唔會係老師唔記得通知![]()
好彩昨晚已經預早開始同佢溫, 要默都唔怕....剛默完中文, 下星期又要默, 真係好鬼累! 今次阿仔中默得99分, 因為個籃字寫得唔好, 被扣5分 :cry: :cry: