跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51182


2101#
發表於 06-10-18 09:41 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

thanks! :lol: :lol:
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb,

早晨~ 你打錯左carol個名呀


珍珠宮

積分: 35220


2102#
發表於 06-10-18 09:46 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hin_bb,

仲想同你傾下計, 不過我要出去wingon hold貨. wingon 明日至星期日, VIP pre-sales呀! 我要買定d冬天底底比hugo, 有時間先可以同你傾啦.....


水晶宮

積分: 51182


2103#
發表於 06-10-18 10:02 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽咪

好呀,有時間再傾bye bye
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb,

仲想同你傾下計, 不過我要出去wingon hold貨. wingon 明日至星期日, VIP pre-sales呀! 我要買定d冬天底底比hugo, 有時間先可以同你傾啦.....


男爵府

積分: 5403


2104#
發表於 06-10-18 10:08 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

早晨呀 Hin_bb & TszHin媽


男爵府

積分: 5403


2105#
發表於 06-10-18 10:19 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽: 係呀, 我參加左呀, 我都打過去問, 佢地話今個星期會有Login ID 同 Password比我地, 但仲未見呀, 聽日又放假....睇下今日放學有無lor ^^ thanks


水晶宮

積分: 51182


2106#
發表於 06-10-18 10:46 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

早晨 :mrgreen:
homacarol 寫道:
早晨呀 Hin_bb & TszHin媽


男爵府

積分: 5403


2107#
發表於 06-10-18 12:16 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Hin_bb:好快你又到食晏lor....


男爵府

積分: 5403


2108#
發表於 06-10-18 14:13 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hihi Hin_bb
我頭先又去左食我至鐘意既酸辣米線 ^^ 你呢?


水晶宮

積分: 51182


2109#
發表於 06-10-18 15:32 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我今日約左人去食日本野 :mrgreen:
homacarol 寫道:
hihi Hin_bb
我頭先又去左食我至鐘意既酸辣米線 ^^ 你呢?


珍珠宮

積分: 35220


2110#
發表於 06-10-18 15:59 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

嘩~~ 人都癲! hugo有......十三樣功課

carol,

你仔班星期三要默英文, 但另2班唔洗既 ?-( ?-( 會唔會係老師唔記得通知 好彩昨晚已經預早開始同佢溫, 要默都唔怕....剛默完中文, 下星期又要默, 真係好鬼累! 今次阿仔中默得99分, 因為個籃字寫得唔好, 被扣5分 :cry: :cry:


男爵府

積分: 5403


2111#
發表於 06-10-18 16:01 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

日本野我都鐘意食 ^^
HIN_bb 寫道:
我今日約左人去食日本野 :mrgreen:
[quote]
homacarol 寫道:
hihi Hin_bb
我頭先又去左食我至鐘意既酸辣米線 ^^ 你呢?
[/quote]


男爵府

積分: 5403


2112#
發表於 06-10-18 16:07 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽:
我未睇呀囝個手冊呀....嘩, 13樣功課咁多呀...睇下先
我囝果班都有12樣. 下星期中文同英都要默書....
我下星期二又考試......
TszHin媽咪 寫道:
嘩~~ 人都癲! hugo有......十三樣功課

carol,

你仔班星期三要默英文, 但另2班唔洗既 ?-( ?-( 會唔會係老師唔記得通知 好彩昨晚已經預早開始同佢溫, 要默都唔怕....剛默完中文, 下星期又要默, 真係好鬼累! 今次阿仔中默得99分, 因為個籃字寫得唔好, 被扣5分 :cry: :cry:


男爵府

積分: 5403


2113#
發表於 06-10-18 16:13 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Hugo 默書有99 分已經好叻了, 不過想問下....今次extra 默既字無加分咩?

我囝d 字成日寫得好肉酸....應該都會扣唔少分...陣間佢返到屋企我打去問下佢先....再同你報料先 ^^
今次阿仔中默得99分, 因為個籃字寫得唔好, 被扣5分 :cry: :cry:


男爵府

積分: 5403


2114#
發表於 06-10-18 16:15 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽: 數埋數埋好似唔只 13樣喎, 計埋中默, 你囝果班好似有成16樣喎......


珍珠宮

積分: 35220


2115#
發表於 06-10-18 16:18 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

extra佢寫左4個, 只有4分...100 - 5 + 4 = 99分 :lol: :lol: [quote]
homacarol 寫道:
Hugo 默書有99 分已經好叻了, 不過想問下....今次extra 默既字無加分咩?

我囝d 字成日寫得好肉酸....應該都會扣唔少分...陣間佢返到屋企我打去問下佢先....再同你報料先 ^^
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


2116#
發表於 06-10-18 16:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

唔係...有d係溫書/ 簽改中默/帶上1b書.....etc
homacarol 寫道:
TszHin媽: 數埋數埋好似唔只 13樣喎, 計埋中默, 你囝果班好似有成16樣喎......


男爵府

積分: 5403


2117#
發表於 06-10-18 16:33 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

icic....明白, 我連加減數都唔識計tim...傻左
我同呀囝一樣....粗心大意


水晶宮

積分: 51182


2118#
發表於 06-10-18 16:57 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

13樣功課
homacarol 寫道:
TszHin媽:
我未睇呀囝個手冊呀....嘩, 13樣功課咁多呀...睇下先
我囝果班都有12樣. 下星期中文同英都要默書....
我下星期二又考試......
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
嘩~~ 人都癲! hugo有......十三樣功課

carol,

你仔班星期三要默英文, 但另2班唔洗既 ?-( ?-( 會唔會係老師唔記得通知 好彩昨晚已經預早開始同佢溫, 要默都唔怕....剛默完中文, 下星期又要默, 真係好鬼累! 今次阿仔中默得99分, 因為個籃字寫得唔好, 被扣5分 :cry: :cry:
[/quote]


男爵府

積分: 5403


2119#
發表於 06-10-18 17:10 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

打左比呀囝, 佢話寫錯左個 "處"字...扣左五分, 但total 佢有102分喎, 我問佢邊度加佢分, 佢又話唔記得...叫佢拿出來睇, 佢又話唔想睇...比佢激死

佢剛又打黎...哭...話唔識做功課......唉, 我今晚又約左同學去溫書....要聽晚先至教佢.....


珍珠宮

積分: 35220


2120#
發表於 06-10-18 17:13 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你仔真係叻 :mrgreen:

係呀! d功課有d都幾深 :-|
homacarol 寫道:
打左比呀囝, 佢話寫錯左個 "處"字...扣左五分, 但total 佢有102分喎, 我問佢邊度加佢分, 佢又話唔記得...叫佢拿出來睇, 佢又話唔想睇...比佢激死

佢剛又打黎...哭...話唔識做功課......唉, 我今晚又約左同學去溫書....要聽晚先至教佢.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo