跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 916


2121#
發表於 08-6-20 10:50 |只看該作者
如果咁麻煩不如搵過個算啦。我果個亞印做左8年,8月到期佢話唔做,所以我都係會有新工人! 點解佢份agent fee 要你代付既? 我每次續約都係比率$2000,其他fees 我唔理佢地點settle 架,我續左3 次約都冇問題喎。

原文章由 cc0524 於 08-6-20 09:31 發表
唉...........................................................

話說亞印印八月中到期, 咁早一個月已經同佢傾好話續約, 到呢個星期亞仔考完試, 我地星期一咪去 agent 度攪文件同埋比錢, 乜都攪好晒, 當晚 ...


子爵府

積分: 12757


2122#
發表於 08-6-20 10:56 |只看該作者
甘佢食硬你wor,你有冇問返agent ar ?
原文章由 cc0524 於 08-6-20 09:31 發表
唉...........................................................

話說亞印印八月中到期, 咁早一個月已經同佢傾好話續約, 到呢個星期亞仔考完試, 我地星期一咪去 agent 度攪文件同埋比錢, 乜都攪好晒, 當晚 ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2123#
發表於 08-6-20 10:58 |只看該作者
你個工人點解唔做呀??

唉..... 代付咪即係好似有新工人黎既時候, 我地都係開幾個月既期票比佢, 等佢慢慢扣, 同一個道理羅!!

換個工人都無辦法, 最煩係我已經無時間再選新由印尼來的工人, 一定要搵個已經係香港完約既, 而且我仲身都已經幫佢驗埋, agent fee 又比埋啦!


原文章由 Goody 於 08-6-20 10:50 發表
如果咁麻煩不如搵過個算啦。我果個亞印做左8年,8月到期佢話唔做,所以我都係會有新工人! 點解佢份agent fee 要你代付既? 我每次續約都係比率$2000,其他fees 我唔理佢地點settle 架,我續左3 次約都冇問題喎。

...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2124#
發表於 08-6-20 11:01 |只看該作者
agent 咪叫我同佢一齊上去, 三口六面講清楚羅!!

佢唔做真係唔緊要, 最慘而家要睇佢面色, 同埋驚咁急搵唔到岩既工人頂佢羅!! 你知啦, 我地兩公婆要返工, 真係靠晒佢架麻!


原文章由 szewan 於 08-6-20 10:56 發表
甘佢食硬你wor,你有冇問返agent ar ?


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2125#
發表於 08-6-20 11:01 |只看該作者
cc, 你同佢續約幾錢呀 ??

原文章由 cc0524 於 08-6-20 09:31 發表
唉...........................................................

話說亞印印八月中到期, 咁早一個月已經同佢傾好話續約, 到呢個星期亞仔考完試, 我地星期一咪去 agent 度攪文件同埋比錢, 乜都攪好晒, 當晚 ...

[ 本文章最後由 PANCO 於 08-6-20 11:03 編輯 ]


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2126#
發表於 08-6-20 11:09 |只看該作者
pls check pm~


原文章由 PANCO 於 08-6-20 11:01 發表
cc, 你同佢續約幾錢呀 ??


別墅

積分: 916


2127#
發表於 08-6-20 11:40 |只看該作者
佢話要結婚喎,佢都over 30 啦,我都唔好意思留佢,之前都係亞女'ngai'佢先續約。 我所有工都係香港完約因為我費事教 我凈係知跟足勞工價,我乜都唔理,不過so far 工人同agent 都ok.

原文章由 cc0524 於 08-6-20 10:58 發表
你個工人點解唔做呀??

唉..... 代付咪即係好似有新工人黎既時候, 我地都係開幾個月既期票比佢, 等佢慢慢扣, 同一個道理羅!!

換個工人都無辦法, 最煩係我已經無時間再選新由印尼來的工人, 一定要搵個已經係香港完約 ...


大宅

積分: 1508


2128#
發表於 08-6-20 11:45 |只看該作者
其實 d 傭係香港滿約, 比好少 agent 費, 係你 agent 收得太貴, 唔合理, 續約可以唔經 agent 呀, 我個印都係咁講, 不過聽 d 人講菲就一定得, 印好似唔得.
我倍月 d mami 要搵工人,佢就 call 我個印, 叫佢介紹, 係因為 at least 要搵個正經. 不過唔一定搵到同都有試過難尾呀.
搵香港滿約, 咪可以試工 law.


原文章由 cc0524 於 08-6-20 09:31 發表
唉...........................................................

話說亞印印八月中到期, 咁早一個月已經同佢傾好話續約, 到呢個星期亞仔考完試, 我地星期一咪去 agent 度攪文件同埋比錢, 乜都攪好晒, 當晚 ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2129#
發表於 08-6-20 11:47 |只看該作者
你就好彩啦!!

我覺得要搵個好工人仲難過搵個好老公!!



原文章由 Goody 於 08-6-20 11:40 發表
佢話要結婚喎,佢都over 30 啦,我都唔好意思留佢,之前都係亞女'ngai'佢先續約。 我所有工都係香港完約因為我費事教 我凈係知跟足勞工價,我乜都唔理,不過so far 工人同agent 都ok.

...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2130#
發表於 08-6-20 11:54 |只看該作者
第一, 我唔想煩, 唔想自己同佢攪手續續約.
第二, 如果中途個印印有咩問題, 我要炒佢而又無 agent 跟, 我怕有麻煩呀!! 因為我試過中途炒個菲菲, 都係同 agent 講好, 然後叫佢執野送返去 agent 到就 ok 啦!! 唔洗自己跟手尾!



原文章由 Edith.C 於 08-6-20 11:45 發表
其實 d 傭係香港滿約, 比好少 agent 費, 係你 agent 收得太貴, 唔合理, 續約可以唔經 agent 呀, 我個印都係咁講, 不過聽 d 人講菲就一定得, 印好似唔得.
我倍月 d mami 要搵工人,佢就 call 我個印, 叫佢介紹, 係因為 ...


別墅

積分: 916


2131#
發表於 08-6-20 11:54 |只看該作者
係呀, e+ d 工人真係唔好既多, 連agent都係咁講架! 我用過3 個賓1 個印都係亞印好d。

原文章由 cc0524 於 08-6-20 11:47 發表
你就好彩啦!!

我覺得要搵個好工人仲難過搵個好老公!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2132#
發表於 08-6-20 11:57 |只看該作者
其實我而家個印印都唔係話好好, 因為佢已經熟晒門路!! 不過我就費事煩, 唔想又要請假又要從教過個新人!!!


原文章由 Goody 於 08-6-20 11:54 發表
係呀, e+ d 工人真係唔好既多, 連agent都係咁講架! 我用過3 個賓1 個印都係亞印好d。


別墅

積分: 916


2133#
發表於 08-6-20 11:58 |只看該作者
亞印好似一定要跟agent 唔可以自行架。

原文章由 Edith.C 於 08-6-20 11:45 發表
其實 d 傭係香港滿約, 比好少 agent 費, 係你 agent 收得太貴, 唔合理, 續約可以唔經 agent 呀, 我個印都係咁講, 不過聽 d 人講菲就一定得, 印好似唔得.
我倍月 d mami 要搵工人,佢就 call 我個印, 叫佢介紹, 係因為 ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2134#
發表於 08-6-20 12:00 |只看該作者
係呢, 我想問下如果你新請一個本身已經係香港約滿既工人, 佢要比幾多錢 agent 架??


原文章由 Goody 於 08-6-20 11:54 發表
係呀, e+ d 工人真係唔好既多, 連agent都係咁講架! 我用過3 個賓1 個印都係亞印好d。


大宅

積分: 1508


2135#
發表於 08-6-20 12:36 |只看該作者
今晚返去問下 姐姐 佢果間收幾多錢先.

原文章由 cc0524 於 08-6-20 12:00 發表
係呢, 我想問下如果你新請一個本身已經係香港約滿既工人, 佢要比幾多錢 agent 架??


子爵府

積分: 12757


2136#
發表於 08-6-20 13:03 |只看該作者
真係又幾煩wor,
原文章由 cc0524 於 08-6-20 12:00 發表
係呢, 我想問下如果你新請一個本身已經係香港約滿既工人, 佢要比幾多錢 agent 架??


子爵府

積分: 12757


2137#
發表於 08-6-20 13:38 |只看該作者
麗城天文臺
1. 街市吾執, 續約wor
2.萬景峰開大眾書店


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2138#
發表於 08-6-20 13:55 |只看該作者
我係想知印印在港再搵僱主, 間 agent 會收佢幾多錢?? 唔該晒!

因為我覺得印印唔同我續再搵其他 agent 幫佢搵新僱主無理由平得過續約要比既錢!


原文章由 Edith.C 於 08-6-20 12:36 發表
今晚返去問下 姐姐 佢果間收幾多錢先.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2139#
發表於 08-6-20 13:56 |只看該作者
你有無試過搵香港現成既印印呀??



原文章由 szewan 於 08-6-20 13:03 發表
真係又幾煩wor,


子爵府

積分: 12757


2140#
發表於 08-6-20 14:09 |只看該作者
冇ar , 我依個姐姐係新黎HK, 預早大半個月到等舊工人教佢 lor , 我費事勞氣ar ma.
原文章由 cc0524 於 08-6-20 13:56 發表
你有無試過搵香港現成既印印呀??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo