母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2273


2121#
發表於 07-11-30 16:14 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 07-11-30 15:59 發表


樹媽,

你寫劇本㗎?


安兒媽,

我真係响8號貨櫃碼頭做過一次.......我仲記得個對係new balance 波鞋, 好易除架...... . 跟住我個同事笑到c.....


男爵府

積分: 9395


2122#
發表於 07-11-30 16:15 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 07-11-30 16:04 發表
2007 X'mas Party

Action 1: 日期
30 Dec最多人出席, 就呢日攪gathering.

Action 2: 地點
Candy,
你家會所是否今日可訂30/12個場? 唔該check下?

Action 3: 食物及飲品
選擇1: Delifrance http://www.delifrance ...


我係度諗,我地可唔可以係當日帶小朋友做D活動,如唱遊、講故仔、做下小手工、塗顏色等。


公爵府

積分: 28828

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


2123#
發表於 07-11-30 16:17 |只看該作者
又得! 不如度下個 run down呀! 趕完工再傾過!

原文章由 bbpooh 於 07-11-30 16:15 發表

我係度諗,我地可唔可以係當日帶小朋友做D活動,如唱遊、講故仔、做下小手工、塗顏色等。
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 7768


2124#
發表於 07-11-30 16:21 |只看該作者
故事結局:

擲隻波鞋一力得濟, 彈鬼左落海 , 結果單腳咁跳下跳下返屋企.......跳到散晒.....

原文章由 go4baby 於 07-11-30 15:56 發表
坐响貨櫃碼頭望住個鹹蛋黃的太陽, 一邊用力擲出腳上對波鞋一邊大聲叫"地球好需你!!, 加油呀". 然後單腳咁跳下跳下去拾返對鞋......爽晒..... ...

Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 6033


2125#
發表於 07-11-30 16:30 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 07-11-30 16:17 發表
又得! 不如度下個 run down呀! 趕完工再傾過!


妹妹喊得好勁, 要攪攪佢先, 大佬細又就番, 睇o黎今日要收檔


大宅

積分: 2891


2126#
發表於 07-11-30 16:45 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-11-30 16:02 發表
老實講, 我地真係稱不上什麼栽培 or 心血, 普通父母je!
純粹基於對Hayes一份原生的愛, 延展到 "以人為本"的理念去看開每位孩子, 思索著選擇適切的教育模式(包括家 & 校)... ...


好似有人問過你會否俾hayes讀 int'l school, 你有冇答呢?


大宅

積分: 2891


2127#
發表於 07-11-30 16:48 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 16:15 發表

我係度諗,我地可唔可以係當日帶小朋友做D活動,如唱遊、講故仔、做下小手工、塗顏色等。


我可以幫手帶唱遊, 安兒教左我好多歌仔


男爵府

積分: 9395


2128#
發表於 07-11-30 16:48 |只看該作者
昨天提起丁丁塗顏色的作業,無聊的丁媽昨天在公司PRINT了一幅蘋果給丁丁塗顏色。這是他的作品!丁媽要求好底,覺得算不錯了!


男爵府

積分: 9395


2129#
發表於 07-11-30 16:50 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 07-11-30 16:48 發表


我可以幫手帶唱遊, 安兒教左我好多歌仔


亞姐你D歌唔好咁深呀!上次你帶D歌,我呢D草根都未聽過,都唔知點投入好!


男爵府

積分: 8470


2130#
發表於 07-11-30 16:52 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 16:48 發表
昨天提起丁丁塗顏色的作業,無聊的丁媽昨天在公司PRINT了一幅蘋果給丁丁塗顏色。這是他的作品!丁媽要求好底,覺得算不錯了!

http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD8/183891/s180/190099.74866561.03186.jpg ...


睇唔到呀, 不過我 copy 咗條 link 入去睇咗, 幾好呀, 起碼有意識係油係個蘋果入面. 佢自己知道條 "的" 要油第二啲色嗎?


大宅

積分: 2539


2131#
發表於 07-11-30 16:53 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 16:50 發表


亞姐你D歌唔好咁深呀!上次你帶D歌,我呢D草根都未聽過,都唔知點投入好!


駛唔駛叫onyeema先在飯焗前copy一隻cd給我們的仔女聽, 到時可以投入d.

哈!多謝onyee ma.


男爵府

積分: 8470


2132#
發表於 07-11-30 16:53 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 16:50 發表


亞姐你D歌唔好咁深呀!上次你帶D歌,我呢D草根都未聽過,都唔知點投入好!


係呀....我呢個屋邨 c9 都未聽過呀....


男爵府

積分: 7768


2133#
發表於 07-11-30 16:54 |只看該作者
I still have no idea....still thinking....

原文章由 onyeebb 於 07-11-30 16:45 發表
好似有人問過你會否俾hayes讀 int'l school, 你有冇答呢?
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


大宅

積分: 2273


2134#
發表於 07-11-30 16:54 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 16:50 發表


亞姐你D歌唔好咁深呀!上次你帶D歌,我呢D草根都未聽過,都唔知點投入好!


叫安兒媽upload d歌詞上來睇睇咪得囉.


大宅

積分: 2891


2135#
發表於 07-11-30 16:56 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 16:48 發表
昨天提起丁丁塗顏色的作業,無聊的丁媽昨天在公司PRINT了一幅蘋果給丁丁塗顏色。這是他的作品!丁媽要求好底,覺得算不錯了!

http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD8/183891/s180/190099.74866561.03186.jpg ...


我都係要copy條link先睇到.

佢自己油算好好lor wor!


男爵府

積分: 9395


2136#
發表於 07-11-30 16:58 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 16:52 發表


睇唔到呀, 不過我 copy 咗條 link 入去睇咗, 幾好呀, 起碼有意識係油係個蘋果入面. 佢自己知道條 "的" 要油第二啲色嗎?


佢自己選顏色,然後我同佢講油邊到,例如葉、蘋果,枝。就係咁啦!


男爵府

積分: 8470


2137#
發表於 07-11-30 16:58 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-11-30 16:54 發表
I still have no idea....still thinking....


我有時覺得國際學校啲學生好似 discipline 差啲


大宅

積分: 2233


2138#
發表於 07-11-30 16:59 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 07-11-30 14:45 發表


你都轉左好多個工人lor wor. 如果你又轉工人, 怕唔怕入黑名單 :lol

點解你咁黑仔?


如finished contract 吾續約吾會黑名單呱?-(


男爵府

積分: 8470


2139#
發表於 07-11-30 17:01 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 16:58 發表


佢自己選顏色,然後我同佢講油邊到,例如葉、蘋果,枝。就係咁啦!


ic...

有時我覺得子進對顏色既認知好似好差咁, 教極都搞錯, 但係有時又答得啱架喎, 佢應該唔係色盲.

暫時啱得最多次數既係 blue 同 yellow, red 都 ok. 有咩教材可以幫到佢呢?


大宅

積分: 2273


2140#
發表於 07-11-30 17:04 |只看該作者
丁媽,

我copy條link都睇唔到....

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo