在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2368


2121#
發表於 04-7-25 00:44 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=large]點解咁靜架,你地去咗邊樹???????


[size=large]喂喂~~~~
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


2122#
發表於 04-7-25 13:05 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1:

尋晚晨咁早九點幾上床啦,成日都唔係咁舒服,返教會一陣就同個仔走先咯,肚又痛,頭又痛好攞命 :cry: :cry:

今日你地有無去街街呀???


大宅

積分: 2368


2123#
發表於 04-7-25 15:53 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

dobe:有無食薬呀,係咪感冒????
我地尋日去咗沙灘玩,大佬去到佢唔肯落地行,佢好驚d沙,有唔肯落水,好攪笑.跟住熟咗就周圍行.

今日我無去街,奶奶入嚟我到打麻雀 :mrgreen: :mrgreen:

你呢無去街呀 ?-( ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


2124#
發表於 04-7-25 22:16 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

HI.................各位........

DOBE: 無事呀.......你........有無睇E生呀?

HEIRAY: 我個仔第1次去沙難都係o甘, 過左10分鐘到, o吾比你抱起佢呀....o吾好阻住佢玩o甘呀(好仲意去沙灘玩o架佢hehe)(不過去完返來有排整呢周身都係沙 不過見佢玩得好開心無計啦......... :mrgreen: )


男爵府

積分: 6042

育兒性格勳章


2125#
發表於 04-7-25 23:51 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

好眼訓呀
噚晚好夜訓今朝又好早起身, 十點幾就同個仔出街玩, 玩到夜晚十一點先返黎, 真係就黎死得, 唔怪得一個女人生完BB會快老d, 湊仔仲辛苦過返工... :cry:

我就話母親節一年至得個一次係唔夠既, 應該改為一個月一次就差唔多...


大宅

積分: 1992


2126#
發表於 04-7-25 23:55 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

無呀~我無睇醫生呀~各位唔使膽心我而家好d!

唉~我真係火都黎埋,我日日都會Check e-mail,今日一check佢竟然話我密碼唔岩,我又無改過密碼,真係...唉..請容我講句Xxyz@#$........ :evil: :evil: :evil: :evil:


大宅

積分: 2368


2127#
發表於 04-7-26 00:02 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=large]hi hi :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


2128#
發表於 04-7-26 00:05 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :玩過時真係幾好玩,但係走個時就最麻煩成腳都係沙 :evil: :evil:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


2129#
發表於 04-7-26 00:08 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1:


[size=medium]打完麻雀喇~


大宅

積分: 2368


2130#
發表於 04-7-26 00:12 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=medium]hehe~~~打完啦!!!! :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


2131#
發表於 04-7-26 00:14 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

jessica: 1個月1次o甘好呀............不過成日都有可能無而家1年1次o甘有意思hehe~~(不過我都未feel到有咩特別~因為仔仲細)最好1個星期有1日放假就好lu........

heiray: 係呀去沙灘好麻煩周身都係沙,袋又係,衫又係,褲又係(總之好麻煩一身都係做餐死hehe~不過佢地開心無計la)
打完牌la有無嬴呀....我琴晚都同奶奶打完呀....我幾叻呀!嬴左少少呀(我平時好少嬴o架 )


大宅

積分: 2368


2132#
發表於 04-7-26 00:16 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:唔係dobe打牌,係我打架 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


2133#
發表於 04-7-26 00:22 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:你去邊個沙灘呀???
我就去咗黃金海岸 :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


2134#
發表於 04-7-26 00:32 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: 係wor, 又攪錯左tim :lol: o甘你有無嬴呀 我嬴左好少o乍 $30 :mrgreen: 好過輸hehe~玩下姐........
我果次同仔仔去赤柱(下次我都想去黃金海岸)因為赤柱D沙粗到呀 近海果D好似石O甘TIM HEHE~~千祈咪去呀


大宅

積分: 2087


2135#
發表於 04-7-26 00:39 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=x-large]Hello

你地收咗水費單嗎 ??


大宅

積分: 4316


2136#
發表於 04-7-26 00:39 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 未呀.........


大宅

積分: 2368


2137#
發表於 04-7-26 00:39 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :你有打麻雀呀,我好勁架唔會嬴少少,係勁少$15 哈哈

黃金海岸d沙都唔好得去邊,整到我隻
腳幾死痛,有要抱住大佬落水,真係忍住痛抱佢落水 :cry: :cry:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


2138#
發表於 04-7-26 00:42 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

hi kgpooh2:我 收咗喇成$314呀,幾貴呀!!!!!我諗住二百多d,點知~~~~~
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


2139#
發表於 04-7-26 00:45 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: [size=large]嘩~~~~$15勁wor不過我多你dd [size=small]yeah!!!其實我o吾輸都偷笑la hehe~~
係呀黃金海岸都係o甘差呀...........
o吾知香港邊個沙灘"正"d 呢........(無o甘拮腳呢)


大宅

積分: 4316


2140#
發表於 04-7-26 00:48 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: 你咪平law, 我都o吾知點解o甘貴o既...又係3條友住(我上期水費解$857呀.......) :cry:
heiray1 寫道:
hi kgpooh2:我 收咗喇成$314呀,幾貴呀!!!!!我諗住二百多d,點知~~~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo