影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 63751


2121#
發表於 15-12-13 21:32 |只看該作者

回覆:3高李相侖+韓星遊樂會.. part II

我覺得佢地兩個都唔係唱歌,逐個字鄧出黎,無感情,蘇蘇高音仲破音,蘇蘇叫難聽,侖侖叫好難聽


水晶宮

積分: 63751


2122#
發表於 15-12-13 21:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-12-13 發表侖侖歌

原帖由 htts 於 15-12-13 發表
2 個都 but都好過好多hk所謂歌星
唔係既,香港有d都好聽,佢2個咁難聽


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2123#
發表於 15-12-13 21:46 |只看該作者
靚寶 發表於 15-12-13 21:35
唔係既,香港有d都好聽,佢2個咁難聽
but some of HK singers can be more 難聽


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2124#
發表於 15-12-13 21:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-12-13 發表侖侖歌

原帖由 htts 於 15-12-13 發表
2 個都 but都好過好多hk所謂歌星
你答得好大體



禁止發言

積分: 70805


2125#
發表於 15-12-13 21:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janjan28+於+15-12-13+發表勁

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2126#
發表於 15-12-13 21:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 htts 於 15-12-13 發表2 個都

原帖由 靚寶 於 15-12-13 發表
唔係既,香港有d都好聽,佢2個咁難聽
所以做吾到歌星囉
我印象裡,唱得好難聽又出唱片既,應該得成龍

點評

felixthemom    發表於 15-12-13 23:27
ccdccl    發表於 15-12-13 23:24


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2127#
發表於 15-12-13 21:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 希澂 於 15-12-13 發表努力呀

原帖由 janjan28 於 15-12-13 發表
今日用左好多
好多收獲


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2128#
發表於 15-12-13 21:54 |只看該作者
kcm 發表於 15-12-13 21:47
你答得好大體
It's true


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2129#
發表於 15-12-13 21:54 |只看該作者
kcm 發表於 15-12-13 21:51
所以做吾到歌星囉
我印象裡,唱得好難聽又出唱片既,應該得成龍


水晶宮

積分: 63751


2130#
發表於 15-12-13 22:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 希澂 於 15-12-13 發表努力呀

原帖由 janjan28 於 15-12-13 發表
今日用左好多
買左d乜,凍唔凍?記住多望下有冇靚仔


水晶宮

積分: 63751


2131#
發表於 15-12-13 22:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-12-13 發表唔係既

原帖由 kcm 於 15-12-13 發表
所以做吾到歌星囉
我印象裡,唱得好難聽又出唱片既,應該得成龍
仲有古天樂同埋黃宗澤


水晶宮

積分: 63751


2132#
發表於 15-12-13 22:20 |只看該作者

回覆:3高李相侖+韓星遊樂會.. part II

我又在森林舖狂講侖侖
唔知cocok會唔會殺左我


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2133#
發表於 15-12-13 22:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-12-13 發表所以做

原帖由 靚寶 於 15-12-13 發表
仲有古天樂同埋黃宗澤
古生


禁止發言

積分: 70805


2134#
發表於 15-12-13 22:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janjan28+於+15-12-13+發表今

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


2135#
發表於 15-12-13 22:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janjan28+於+15-12-13+發表今

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46706

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章


2136#
發表於 15-12-13 22:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-12-13 發表好多收

原帖由 janjan28 於 15-12-13 發表
我帶左2個細喼咋...而家唔知點算
買多兩個大喼,韓國平呀


水晶宮

積分: 63751


2137#
發表於 15-12-13 22:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-12-13 發表好多收

原帖由 janjan28 於 15-12-13 發表
我帶左2個細喼咋...而家唔知點算
買多個喼


水晶宮

積分: 63751


2138#
發表於 15-12-13 22:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-12-13 發表買左d

原帖由 janjan28 於 15-12-13 發表
我覺得唔算凍....靚仔唔覺但好多靚女
下,應該相反,我覺得韓國女仔醜樣,當然係冇整容果d,男仔單眼皮都唔覺好醜,又高又大隻


禁止發言

積分: 70805


2139#
發表於 15-12-13 22:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janjan28+於+15-12-13+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


2140#
發表於 15-12-13 22:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janjan28+於+15-12-13+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo