在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 732


2121#
發表於 09-1-7 14:43 |只看該作者
係啊,我地睇開萬幫行果個眼科醫生,佢幾好的。



原帖由 Snoopywy 於 09-1-7 14:39 發表

我老公有鼻敏感,有時都會眼敏感架...
去中環 ? 我響中環架


男爵府

積分: 7268


2122#
發表於 09-1-7 14:49 |只看該作者
其實氣管敏感唔洗聞氣呀??我個仔都試過咳左好耐, 個西醫都話佢氣管敏感, 要佢聞氣, 我試過一次之後, 就唔俾佢再聞。之後, 我慢慢照顧佢, 主要唔好食凍野, 再加上睇中醫調理, 飲多d湯水, 好似煲海底棷、鱷魚肉etc. e+佢已經冇咳好耐啦!

原帖由 Ivy-Cheung 於 09-1-7 12:24 發表
08年5月開始我個仔咳佐好耐,睇極醫生都唔好,個個醫生都話佢氣管敏感。最C佢又唔係大咳,不停好似人地喉朧痕咁咳,但就唔停口。到前幾個月又係咁,後來聽D朋友講不如排政府兒科睇下啦,上個月終於排到了,但政府兒科醫生話我個仔 ...


別墅

積分: 732


2123#
發表於 09-1-7 14:59 |只看該作者
你講果D湯水我都試過,依家間中都有煲。我都唔想佢聞氣,不過無曬辦法。我都打算下個月去複診再同醫生傾下。
我都問過幾個醫生關於聞氣的副作用,佢地都話副作用唔係好大,我依家用的劑量好細好安全,我先至俾阿仔用。同埋個兒科醫生話,唔系長期要用的,等他們評估過唔使用就可以停。再C個醫生話我個仔已經屬於系哮喘。



原帖由 KimB 於 09-1-7 14:49 發表
其實氣管敏感唔洗聞氣呀??我個仔都試過咳左好耐, 個西醫都話佢氣管敏感, 要佢聞氣, 我試過一次之後, 就唔俾佢再聞。之後, 我慢慢照顧佢, 主要唔好食凍野, 再加上睇中醫調理, 飲多d湯水, 好似煲海底棷、鱷魚肉etc. e+ ...


大宅

積分: 2387


2124#
發表於 09-1-7 16:02 |只看該作者
原帖由 Ivy-Cheung 於 09-1-7 14:59 發表
你講果D湯水我都試過,依家間中都有煲。我都唔想佢聞氣,不過無曬辦法。我都打算下個月去複診再同醫生傾下。
我都問過幾個醫生關於聞氣的副作用,佢地都話副作用唔係好大,我依家用的劑量好細好安全,我先至俾阿仔用。同埋個兒 ...

如果變佐哮喘真系好麻煩. 我個細妹一出世就有呢個病, 仲好嚴重, 成日出出入入醫院. 我媽媽用佐好多心機, 請教佐好多人 + 醫生. 好彩系佢唔知幾多歲搵到個夾又好的醫生. 慢慢咁由個個星期睇到一個月睇到幾個月睇再到年睇, 睇下睇下系上中學時醫好晒. 我見佢細個時, 一發作就入醫院, 系醫院多過系屋企. 我地唔敢叫佢大笑, 唔敢整咸佢, 同佢玩都要就住. 見佢細時真系好辛苦, 好多兒時的食品, 遊戲佢都無份. 好慘, 好彩搵到個名醫.


子爵府

積分: 14086

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2125#
發表於 09-1-7 16:14 |只看該作者
我知呀 !! 醫生既意思係 5 歲後身體既健康會更強
所以唔會好似細咁...一個月睇幾時醫生

我仔而家 6 歲氣管敏感咳好多好多, 但鼻敏感就...
而家係馬鞍山住空氣好左...咪好 d 囉

加上我 keep 住左 1 年時間燉冬蟲草比仔仔飲

原帖由 貓姐 於 09-1-7 14:22 發表
都未必傢, 我幾十歲人都仲係有勁氣管敏感 + 鼻敏感, 11月尾到宜家都睇左成10次e生喇, 今晚又要去見一見佢喇


大宅

積分: 1972


2126#
發表於 09-1-7 16:24 |只看該作者
聽你地甘講我好驚丫...我仔仔都有鼻敏感,我都有,一轉天氣就要好小心.

佢而家仲未返學,但係我會帶佢周圍跑下甘,做下exercise好似好d

我自己都有,我諗係遺傳??


別墅

積分: 732


2127#
發表於 09-1-7 16:49 |只看該作者
咁我個仔又冇咁嚴重,佢平時乜事都冇的唔會無啦啦喘,只是每次咳時好易條氣唔順,但醫生話佢咁都算哮喘。







原帖由 littlewater 於 09-1-7 16:02 發表

如果變佐哮喘真系好麻煩. 我個細妹一出世就有呢個病, 仲好嚴重, 成日出出入入醫院. 我媽媽用佐好多心機, 請教佐好多人 + 醫生. 好彩系佢唔知幾多歲搵到個夾又好的醫生. 慢慢咁由個個星期睇到一個月睇到幾個月睇再到 ...


別墅

積分: 732


2128#
發表於 09-1-7 16:56 |只看該作者
各位BYE BYE啦,趕住去同個仔睇醫生啊:cry:


禁止訪問

積分: 33575


2129#
發表於 09-1-7 17:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


2130#
發表於 09-1-7 17:05 |只看該作者
早日康復

原帖由 Ivy-Cheung 於 09-1-7 16:56 發表
各位BYE BYE啦,趕住去同個仔睇醫生啊:cry:


大宅

積分: 2387


2131#
發表於 09-1-7 17:20 |只看該作者
原帖由 貓姐 於 09-1-7 17:01 發表
係呀, 我e生都話咁就係傢喇

依家 d 細路好容易就話有少少哮喘. 我個 e-son 仔都系咁.


禁止訪問

積分: 33575


2132#
發表於 09-1-8 09:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


2133#
發表於 09-1-8 09:18 |只看該作者
早呀

貓姐 :
都係一日之嘛 !!
今日奇華蛋卷八折,食飯出去買黎食先...


別墅

積分: 732


2134#
發表於 09-1-8 09:48 |只看該作者
早晨啊!
唉……今日又遲到啦,好彩冇人知 如果唔係我晨早俾人炒佐了。mouth:


禁止訪問

積分: 33575


2135#
發表於 09-1-8 10:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7268


2136#
發表於 09-1-8 10:39 |只看該作者
早晨呀!今日返工既時候經過公園,見到一個阿伯物穿短袖衫褲,不醒人士瞓低左,有個好心既男士將佢自己件衫蓋住個阿伯,等救護人員到場。因為趕時間,冇留低睇吓事情既發展,不過希望阿伯冇事啦!呢幾日天氣越來越凍,大家要著多件衫,保重保重。


別墅

積分: 732


2137#
發表於 09-1-8 10:43 |只看該作者
一句講曬依家D天氣玩C人。



原帖由 KimB 於 09-1-8 10:39 發表
早晨呀!今日返工既時候經過公園,見到一個阿伯物穿短袖衫褲,不醒人士瞓低左,有個好心既男士將佢自己件衫蓋住個阿伯,等救護人員到場。因為趕時間,冇留低睇吓事情既發展,不過希望阿伯冇事啦!呢幾日天氣越來越凍,大家要著多件衫,保 ...


伯爵府

積分: 17810


2138#
發表於 09-1-8 11:03 |只看該作者
係呀,天氣突變,真係要小心D呀 !
屋企呀B著到成隻糉咁....


大宅

積分: 2387


2139#
發表於 09-1-8 11:23 |只看該作者
早晨咁多位.

Ivy ---
你咁勁的, 遲到可以無人知.


大宅

積分: 2387


2140#
發表於 09-1-8 11:24 |只看該作者
原帖由 KimB 於 09-1-8 10:39 發表
早晨呀!今日返工既時候經過公園,見到一個阿伯物穿短袖衫褲,不醒人士瞓低左,有個好心既男士將佢自己件衫蓋住個阿伯,等救護人員到場。因為趕時間,冇留低睇吓事情既發展,不過希望阿伯冇事啦!呢幾日天氣越來越凍,大家要著多件衫,保 ...

個亞伯寒流底下可以著咁少. 希望佢無事啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo