在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


2121#
發表於 09-1-7 15:49 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-7 15:48 發表
咪係, 今日仲靜過尋日呀

Hi All 我返啦


珍珠宮

積分: 40434


2122#
發表於 09-1-7 16:20 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-7 15:48 發表
咪係, 今日仲靜過尋日呀


搵d野講下啦


珍珠宮

積分: 40434


2123#
發表於 09-1-7 16:29 |只看該作者
你地like唔like cervo呢個牌子, 開倉wor, 都幾低, 千幾蚊個袋家下3百幾就得, 如果買卡其色2百蚊左右


珍珠宮

積分: 40434


2124#
發表於 09-1-7 16:30 |只看該作者
叉媽

你個麵包機有成品未


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2125#
發表於 09-1-7 16:56 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-7 16:29 發表
你地like唔like cervo呢個牌子, 開倉wor, 都幾低, 千幾蚊個袋家下3百幾就得, 如果買卡其色2百蚊左右
我唔肯定我諗果隻係咪你講果隻, 如果係就麻麻啦, 不過聽落就好抵呀, 係邊樹開呀


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2126#
發表於 09-1-7 16:58 |只看該作者
呢排無乜心機留言呀, 成日發表完又去返最舊果樹呀.

同埋呢幾日做左乞嚏大魔王, 一陣早d走去睇醫生呢.

希望新一年病魔遠離我, 因為鼠年真係病得好密下呢


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2127#
發表於 09-1-7 17:00 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-7 16:30 發表
叉媽

你個麵包機有成品未

係呀, 我都等緊你d成品呀, 因為我一家都like食飽架.


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2128#
發表於 09-1-7 17:03 |只看該作者
呢排無up-date個blog呢, 因為部腦爆哂memory呢, 要張d相燒返落碟先得, 不過爸爸呢排紅日要返工, 我又病病地好早訓, 未有時間搞呢

整埋d手尾就閃啦, 聽日再傾, bk快d好返啦


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2129#
發表於 09-1-7 17:51 |只看該作者
咩黎嫁, 邊度開? 靚唔靚嫁?


原帖由 phibow 於 09-1-7 16:29 發表
你地like唔like cervo呢個牌子, 開倉wor, 都幾低, 千幾蚊個袋家下3百幾就得, 如果買卡其色2百蚊左右


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2130#
發表於 09-1-7 17:51 |只看該作者
尋晚o個個係fail既..... 我會再接再厲, 等我啦~

原帖由 phibow 於 09-1-7 16:30 發表
叉媽

你個麵包機有成品未


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2131#
發表於 09-1-7 17:52 |只看該作者
我會好好鑽研, later 請你地上黎食全包宴, 食包包食飽

原帖由 tattat 於 09-1-7 17:00 發表

係呀, 我都等緊你d成品呀, 因為我一家都like食飽架.


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2132#
發表於 09-1-8 09:05 |只看該作者
早晨~

歡迎你地隨時上黎食全包宴


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2133#
發表於 09-1-8 09:40 |只看該作者


[ 本帖最後由 叉燒媽咪 於 09-1-8 09:45 編輯 ]


珍珠宮

積分: 40434


2134#
發表於 09-1-8 09:42 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-7 16:56 發表
我唔肯定我諗果隻係咪你講果隻, 如果係就麻麻啦, 不過聽落就好抵呀, 係邊樹開呀


個logo係隻鹿個隻丫
係尖沙咀利時, 其他已經開左一排ga la
我有份cat. 晏d e比你地睇


侯爵府

積分: 24872

醒目開學勳章


2135#
發表於 09-1-8 09:44 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-8 09:42 發表


個logo係隻鹿個隻丫
係尖沙咀利時, 其他已經開左一排ga la
我有份cat. 晏d e比你地睇

Hi morning


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2136#
發表於 09-1-8 09:47 |只看該作者
hihi morning

雖然訓得麻麻, 但今日都算精神呀


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2137#
發表於 09-1-8 09:51 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-8 09:40 發表

睇落唔錯咁喎


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2138#
發表於 09-1-8 09:52 |只看該作者
tat 你好d未呀?
原帖由 tattat 於 09-1-8 09:47 發表
hihi morning

雖然訓得麻麻, 但今日都算精神呀


珍珠宮

積分: 40434


2139#
發表於 09-1-8 09:54 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-8 09:40 發表


好好味咁wor
不過我覺得個色可以深d, 會更加靚


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2140#
發表於 09-1-8 10:02 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-8 09:42 發表


個logo係隻鹿個隻丫
係尖沙咀利時, 其他已經開左一排ga la
我有份cat. 晏d e比你地睇

好呀, 等你份cat.睇呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo