懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31467


2121#
發表於 08-12-8 10:43 |只看該作者
早晨!!!
我尋日去咗成日街, 所以夜晚又冇泵奶... 而家真係一日一次... 希望都仲keep到一餐俾阿囡食啦... 反正而家佢都係一日四至五餐, 有一餐人奶都算係咁... :;pppp:


別墅

積分: 972


2122#
發表於 08-12-8 10:44 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 10:33 發表



不過荃灣~!!! 都係衰老細多d架啦!!!哈哈

都係呢間公司做左8年, 同部門d同事相處都ok, 無嘜嘢都唔會走


珍珠宮

積分: 31467


2123#
發表於 08-12-8 10:46 |只看該作者
我尋日都去咗荃灣cotton candy kids. 不過又係買唔到嘢呀...


男爵府

積分: 6876


2124#
發表於 08-12-8 10:48 |只看該作者
Cherry:
我仲慘過你, 我放4日假,
雖然又係日日去街, 好開心~
而蕎蕎都好OK服侍~
最慘就係樓上裝修整野,
一早係度不停轉轉轉,
攪到我都頭痛呀~
如果唔係我邊有咁早現身呀~
聽日又要返工喇~~

尋日係DISNEY我睇埋最尾個煙花先走,
用果個4D眼鏡睇超靚呀~
煙花全部都係雪人黎架~好正~
仲有, 我同個FD都買左AP,
下次又可以入去玩~
好多相 , 可以去呢條LINK睇下
http://picasaweb.google.com/lovefreecarman/081207DISNEYLAND#
最後D煙花好靚呀~

仲有亞囡玩完尋晚瞓到隻豬仔咁,
扯晒鼻"航", 笑死我~~
學你講唔好蝕~

lokyee129 該用戶已被刪除

2125#
發表於 08-12-8 10:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2126#
發表於 08-12-8 10:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3528


2127#
發表於 08-12-8 10:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2128#
發表於 08-12-8 10:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3528


2129#
發表於 08-12-8 10:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6876


2130#
發表於 08-12-8 10:53 |只看該作者
FRENDER:
我都放棄左LU~
不過你要頂住呀~
同埋, 我都同意你既講法,
食人奶既bb, 係實肉,
好似我蕎蕎, 望落好好似好細佬,
佢都好"聚"手架~
我估而家唔知有冇13磅呢~??
e生都話佢係早產女女已經追得好好bor~


禁止訪問

積分: 3528


2131#
發表於 08-12-8 10:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6876


2132#
發表於 08-12-8 10:55 |只看該作者
唔係呀, cherry都係係bk訂架咋,
人人都應該訂得架~~
唔使經cherry架好似~~

原文章由 ccleung 於 08-12-8 10:53 發表


cherry
咁雪印會唔會都平d 呢??
因我都係叫朋友係日本幫我買完, ship 比我, if 你平d 咁我可以叫你幫我買埋...
lokyee129 該用戶已被刪除

2133#
發表於 08-12-8 10:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8804


2134#
發表於 08-12-8 10:57 |只看該作者
ChanC9,
我之前買開奶粉果間加左價,要成$19X/罐呀 !! 跟住我搵到BK online shop有得買,都係$184/罐,就係BK買囉 !! 你出返BK主頁,右手邊既BAR位,拖低D就睇到有個位係買森永奶粉,噤入去就見到,好似仲有其他brand買架 !!

gumgum,
你又去左呀 ?? 我昨日才見過阿老闆娘,佢又入左廸廸尼,撞到傾左2句,跟住夜晚佢又車埋D野俾我呢 !!

Carman,
我今朝唔知醒呀 !! 阿仔又唔嘈喎 ! 好彩無遲到咋,不過今朝餐奶俾左奶奶餵lu....


男爵府

積分: 8804


2135#
發表於 08-12-8 10:59 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 10:52 發表




好佩服d人可以做好耐架!
咁佢都一定有好多野值得妳欣賞既!
唔係都唔會做咁耐
我都好想定d,搵份工自己可以做好耐架!!!


我份工都做左8年喇 !!
不過我老闆好好,所以我唔會走架喇 !
除非有一日老公搵到,我可以做少奶奶時,就會考量辭工既!!
lokyee129 該用戶已被刪除

2136#
發表於 08-12-8 10:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3528


2137#
發表於 08-12-8 10:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6004


2138#
發表於 08-12-8 11:00 |只看該作者
各位早晨呀。。。
陣間要同個女去健康院。。。唔知姑娘會唔會話佢輕過頭呢


男爵府

積分: 8804


2139#
發表於 08-12-8 11:01 |只看該作者
原文章由 ccleung 於 08-12-8 10:53 發表


cherry
咁雪印會唔會都平d 呢??
因我都係叫朋友係日本幫我買完, ship 比我, if 你平d 咁我可以叫你幫我買埋...


你出返BK主頁搵ONLINE SHOP,我唔SURE有無雪印喎 !
我只係睇阿仔既森永咋 !!
lokyee129 該用戶已被刪除

2140#
發表於 08-12-8 11:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo