跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10503


2121#
發表於 09-1-23 01:18 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 01:14 發表


咁你慘喇...你99同你爭風呷醋呀....你99呷你老公醋呀梗係啦個仔o係佢面前係咁讚個老婆...你99都唔化既


係呀...佢都唔想個仔同個老婆恩愛...離婚搬返去同佢住...佢就最開心


伯爵府

積分: 18922


2122#
發表於 09-1-23 01:18 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 01:16 AM 發表


佢個妒忌心好重...可能佢唔鍾意個仔鍾意食我整d嘢啩 我99 仲即時話我老公細個嗰時妳鍾意食雜果涼粉喎...問我有無整過比老公食...我話:無呀, 都無聽佢講過話自己鍾意食...之後99個樣好得戚咁同我老公講: ...




你老公好勁呀~~
講真...你老公唔食你整既野, 唔通下下返天水圍食飯呀? 唔鍾意個仔食新抱整既野, 咁一係你日日黎煮野比個仔食丫.....最攪笑係叫你地早d返, 就係因為整雜果涼粉比你老公....你老公最抵死...話唔鍾意食~~ 哈哈~ 比我係你個心一定涼到飛起~


子爵府

積分: 10503


2123#
發表於 09-1-23 01:19 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 01:16 發表



(忍唔住要妖一下)..都唔明, 老婆娶返黎係錫架嘛, 咁梗係錫老婆讚老婆啦, 都唔明點解咁都可以呷醋...



伯爵府

積分: 18922


2124#
發表於 09-1-23 01:19 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 01:16 AM 發表


唉!有時D99又係自己攞o黎既...明知個仔實係鍾意個老婆o架啦咁都好同個新抱爭既....


咪係...個仔唔鍾意都唔娶佢啦...都唔明爭黎做咩....


禁止訪問

積分: 7207


2125#
發表於 09-1-23 01:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


2126#
發表於 09-1-23 01:20 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 01:18 AM 發表


係呀...佢都唔想個仔同個老婆恩愛...離婚搬返去同佢住...佢就最開心



佢都白痴架....係咪真係愛個仔愛到唔放手比人呀


伯爵府

積分: 18922


2127#
發表於 09-1-23 01:21 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 01:20 AM 發表


唉!我6299咪一樣係有好多兄弟姊妹咁又點啫佢地大家都唔搵大家既..所以咪搞到好似而家咁囉..過年都唔會搵吓大家去吓你度去吓我度拜年咁o架...所有我成日都話我C6屋企人怪怪地o架 ...


咁多兄弟姊妹都唔聚下, 咁真係好悶架喎...咁年年你地返你老公度咪好少人囉?


子爵府

積分: 10503


2128#
發表於 09-1-23 01:21 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 01:18 發表




你老公好勁呀~~
講真...你老公唔食你整既野, 唔通下下返天水圍食飯呀? 唔鍾意個仔食新抱整既野, 咁一係你日日黎煮野比個仔食丫.....最攪笑係叫你地早d返, 就係因為整雜果涼粉比你 ...


嘩...咪攪呀!!! 妳估如果我老公真係咁講佢做唔出呀mouth: 到時呢到一定有家庭悲劇發生呀...睇吓邊個斬死邊個呀


伯爵府

積分: 18922


2129#
發表於 09-1-23 01:22 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 01:19 AM 發表




真架...睇完你打既野我第一個反應就係"妖"


伯爵府

積分: 18922


2130#
發表於 09-1-23 01:23 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 01:21 AM 發表


嘩...咪攪呀!!! 妳估如果我老公真係咁講佢做唔出呀mouth:mouth:" /> 到時呢到一定有家庭悲劇發生呀...睇吓邊個斬死邊個呀



到時你99一定又用d勁得戚既樣話"依家佢唔鍾意食你整既野, 始終都係媽媽好"....好心啦, 個仔都娶左個老婆, 理人咁多仲咩o者.....


禁止訪問

積分: 7207


2131#
發表於 09-1-23 01:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10503


2132#
發表於 09-1-23 01:24 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 01:20 發表



佢都白痴架....係咪真係愛個仔愛到唔放手比人呀


我哋初初結婚搬出嚟住...佢仲打電話同我講話: 唉...個仔搬走咗我真係好唔慣呀...好掛住呀!!! 我同我D朋友都係咁講呀...我掛到喊添呀!!! 攪到我都唔知比咩反應佢好...唔知以為同佢爭老公呀


禁止訪問

積分: 7207


2133#
發表於 09-1-23 01:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


2134#
發表於 09-1-23 01:25 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 01:24 AM 發表


呢D咪就係唔衰攞o黎衰囉....自己攞假o黎Diu....仲要係俾個仔o係咁多人面前瘀自己真係瘀爆呀



呢d人...一陣嚇到連個仔都遠離佢就知衰....:;pppp:


伯爵府

積分: 18922


2135#
發表於 09-1-23 01:27 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 01:24 AM 發表


我哋初初結婚搬出嚟住...佢仲打電話同我講話: 唉...個仔搬走咗我真係好唔慣呀...好掛住呀!!! 我同我D朋友都係咁講呀...我掛到喊添呀!!! 攪到我都唔知比咩反應佢好...唔知以為同佢爭老公呀 ...



都白痴既....掛到喊...大吉利事過佢呀, 好人好者喊咩呀.....個仔又唔係唔返黎探佢, 結左婚就梗係二人世界架啦....:;pppp:


子爵府

積分: 10503


2136#
發表於 09-1-23 01:27 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 01:23 發表



到時你99一定又用d勁得戚既樣話"依家佢唔鍾意食你整既野, 始終都係媽媽好"....好心啦, 個仔都娶左個老婆, 理人咁多仲咩o者.....


所以妳99真係好好呀...又識做喎!!! 我99真係試過叫我同佢哋去邊去邊架...但我老公係要返工架喎!!! 我次次都會婉拒佢囉 返大陸都叫過呀...係去老公個亞爺亞嫲度呀...但比我老公當面話佢痴線囉...


禁止訪問

積分: 7207


2137#
發表於 09-1-23 01:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7207


2138#
發表於 09-1-23 01:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10503


2139#
發表於 09-1-23 01:31 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 01:27 發表



都白痴既....掛到喊...大吉利事過佢呀, 好人好者喊咩呀.....個仔又唔係唔返黎探佢, 結左婚就梗係二人世界架啦....:;pppp:


初初都返得密架...兩個星期到都會見一次面!!! 唔食飯都飲吓茶...但整整吓我老公都無佢咁好氣呀!!! 有時我聽咗D不必要既說話...我都會講返比老公聽!!! 等佢知自己個亞媽麻煩...好彩佢都企我嗰邊


伯爵府

積分: 18922


2140#
發表於 09-1-23 01:31 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 01:27 AM 發表


所以妳99真係好好呀...又識做喎!!! 我99真係試過叫我同佢哋去邊去邊架...但我老公係要返工架喎!!! 我次次都會婉拒佢囉 返大陸都叫過呀...係去老公個亞爺亞嫲度呀...但比我老公當面話佢痴線囉... ...



so far我真係覺得我6299好好人, 佢真係當我係自己女咁囉, 今晚去行花市, 我同老公問6299不如一齊去, 佢地話好呀...之後我99真係由心度講出口話 "今年我地第一次一家人去行花市" 佢係好開心果隻呀~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo