懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5232


2121#
發表於 09-5-5 20:41 |只看該作者
原帖由 kingbbsam 於 09-5-5 20:28 發表


你太多野諗喇, 放鬆d啦!!


係....唔知做乜,呢2晚我都唔係咁開心,之前知道BINGO左的愉快心情唔見晒.......


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2122#
發表於 09-5-5 20:42 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:41 發表


係....唔知做乜,呢2晚我都唔係咁開心,之前知道BINGO左的愉快心情唔見晒.......

開心D啦!唔好甘樣。
My Two Princess


男爵府

積分: 5232


2123#
發表於 09-5-5 20:43 |只看該作者
原帖由 kingbbsam 於 09-5-5 20:40 發表


我朝早同食完飯都食一個apple, 日日都去到廁所, 一唔食個日就去唔到了


我食果果都唔得哦....食左好多菜都唔得........
一返工就無得去,放假就好順暢。


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2124#
發表於 09-5-5 20:43 |只看該作者
好眼訓啦!
要去做睡寶寶
再傾呀!

My Two Princess


大宅

積分: 2692


2125#
發表於 09-5-5 20:43 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:31 發表

我真係懶左D,連呢個子宮頸檢查都無做到!
好衰ga!擔心同開刀有咩關係姐?


哎呀 政府廣告話25歲以上做嘛 咪拖住先 嘻嘻 以後唔會啦

好簡單 順產既我諗唔會怕陰照 咁大既B都 bi到出黎 怕乜播 哈哈哈
DEL


男爵府

積分: 5232


2126#
發表於 09-5-5 20:43 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:42 發表

開心D啦!唔好甘樣。

你以前係咪教幼稚園???


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2127#
發表於 09-5-5 20:44 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:43 發表


我食果果都唔得哦....食左好多菜都唔得........
一返工就無得去,放假就好順暢。

想訓都要講埋先,我諗你真係有工作壓力,所以先會有甘既情況!
你真係要好好放鬆下呀!
My Two Princess


男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


2128#
發表於 09-5-5 20:45 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:43 發表


我食果果都唔得哦....食左好多菜都唔得........
一返工就無得去,放假就好順暢。


我諗你好有可能係多野諗, 壓力引起

你都訓得唔好, 身陳代謝自然會差


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2129#
發表於 09-5-5 20:46 |只看該作者
原帖由 giselle1012 於 09-5-5 20:43 發表


哎呀 政府廣告話25歲以上做嘛 咪拖住先 嘻嘻 以後唔會啦

好簡單 順產既我諗唔會怕陰照 咁大既B都 bi到出黎 怕乜播 哈哈哈

可能我自己騙自己,年年20處,所以無去做!
其實,順產個BB係下面出黎,我覺得幾得人驚ga....當初我都諗住順產,但最後因胎位唔正,所以開刀;醫生今日同我講,叫我呢胎都係開刀好,因為原來因為我個肚有傷口,子宮收縮期間,會有機會令個傷口爆ga....
My Two Princess


男爵府

積分: 5232


2130#
發表於 09-5-5 20:46 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:44 發表

想訓都要講埋先,我諗你真係有工作壓力,所以先會有甘既情況!
你真係要好好放鬆下呀!


咁你休息先啦﹗

我估我訓夠的話,個人會開心返。
工作壓力就無得避免....之前我朋友都話我太大壓力所以先BINGO唔到。

你休息啦﹗聽日再傾。


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2131#
發表於 09-5-5 20:46 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:43 發表

你以前係咪教幼稚園???

係呀!我以前係教幼稚園ga....莫非?你又係?
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2132#
發表於 09-5-5 20:47 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:46 發表


咁你休息先啦﹗

我估我訓夠的話,個人會開心返。
工作壓力就無得避免....之前我朋友都話我太大壓力所以先BINGO唔到。

你休息啦﹗聽日再傾。

好啦!我訓先啦!
你要好好休息,唔好諗太多呀!
My Two Princess


大宅

積分: 2692


2133#
發表於 09-5-5 20:47 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:41 發表


係....唔知做乜,呢2晚我都唔係咁開心,之前知道BINGO左的愉快心情唔見晒.......


你太緊張啦 一定要放鬆心情 要平常心對待所有事 咁生出黎既BB先會以湊同唔會容易炆 呢句系好多媽媽既至理名言 要RELAX !
DEL


男爵府

積分: 5232


2134#
發表於 09-5-5 20:48 |只看該作者
原帖由 kingbbsam 於 09-5-5 20:45 發表


我諗你好有可能係多野諗, 壓力引起

你都訓得唔好, 身陳代謝自然會差


都係呀﹗其實我有腸易激綜合症﹗不過有左唔可以食葯﹗只好由佢自己攪掂。


男爵府

積分: 5232


2135#
發表於 09-5-5 20:49 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:46 發表

莫非?你又係?


我對住果D,年紀大好多,心智另計。呵呵﹗


男爵府

積分: 5232


2136#
發表於 09-5-5 20:52 |只看該作者
原帖由 giselle1012 於 09-5-5 20:47 發表


你太緊張啦 一定要放鬆心情 要平常心對待所有事 咁生出黎既BB先會以湊同唔會容易炆 呢句系好多媽媽既至理名言 要RELAX !


係呀﹗我都明白,不過唔知點解呢一兩日變左咁樣。可能
因為返工於是好攰﹖因為唔夠訓﹖
因為支綠D都唔見再深色,自己又無抽血驗﹖因為老公做家務而發脾氣﹖


點都好,有你地一齊傾,其實都開心好多。


大宅

積分: 2692


2137#
發表於 09-5-5 21:12 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:52 發表


係呀﹗我都明白,不過唔知點解呢一兩日變左咁樣。可能
因為返工於是好攰﹖因為唔夠訓﹖
因為支綠D都唔見再深色,自己又無抽血驗﹖因為老公做家務而發脾氣﹖


點都好,有你地一齊傾,其實都開心好多。 ...


如果真系好担心BB既話 或者考慮下驗兩次血換個心安都好

我今日出院去醫院返來 唔知關唔關戴口罩事 個鼻鼻生左粒大瘡 真系影響市容 嗚嗚
DEL


男爵府

積分: 5232


2138#
發表於 09-5-5 21:18 |只看該作者
我戴左幾日口罩,下半塊面標瘡~~~

我沖涼ZZZZ,今日試下早少少訓。反正今晚突然無胃口。

聽日傾。

[ 本帖最後由 天大地大 於 09-5-5 21:20 編輯 ]


洋房

積分: 178


2139#
發表於 09-5-5 21:33 |只看該作者
原帖由 bilberry 於 09-5-4 12:31 發表
我想問下各位媽咪, 你地胃氣同胃酸多唔多.

因為我每次食完野, 就好多胃氣, 好頂, 唔知好唔好睇醫生


我都會有好多胃氣, 但唔係餐餐食完野都有, 一時時
頂住真係好辛苦, 食兩啖就飽


子爵府

積分: 14184


2140#
發表於 09-5-5 21:36 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:26 發表


其實我成日都因為份工而訓得唔好,唔知係咪咁一直都要唔到BB。近來無咁忙,加埋上次放假,先成功有B。

之但係我諗起間屋點執、請工人、裝修,就覺得.........唔係容易。 ...


係啦, 之諗下間屋點攪, 工人房, 亞b房, 最麻煩請工人, 請工人真係好似買 mark six 架 ! 因為聽得實在太多 d 工人o既衰野 !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo