立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5232
原帖由 kingbbsam 於 09-5-5 20:28 發表 你太多野諗喇, 放鬆d啦!!
琥珀宮
積分: 152003
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:41 發表 係....唔知做乜,呢2晚我都唔係咁開心,之前知道BINGO左的愉快心情唔見晒.......
原帖由 kingbbsam 於 09-5-5 20:40 發表 我朝早同食完飯都食一個apple, 日日都去到廁所, 一唔食個日就去唔到了
大宅
積分: 2692
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:31 發表 我真係懶左D,連呢個子宮頸檢查都無做到! 好衰ga!擔心同開刀有咩關係姐?
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:42 發表 開心D啦!唔好甘樣。
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:43 發表 我食果果都唔得哦....食左好多菜都唔得........ 一返工就無得去,放假就好順暢。
積分: 9596
原帖由 giselle1012 於 09-5-5 20:43 發表 哎呀 政府廣告話25歲以上做嘛 咪拖住先 嘻嘻 以後唔會啦 好簡單 順產既我諗唔會怕陰照 咁大既B都 bi到出黎 怕乜播 哈哈哈
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:44 發表 想訓都要講埋先,我諗你真係有工作壓力,所以先會有甘既情況! 你真係要好好放鬆下呀!
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:43 發表 你以前係咪教幼稚園???
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:46 發表 咁你休息先啦﹗ 我估我訓夠的話,個人會開心返。 工作壓力就無得避免....之前我朋友都話我太大壓力所以先BINGO唔到。 你休息啦﹗聽日再傾。
原帖由 kingbbsam 於 09-5-5 20:45 發表 我諗你好有可能係多野諗, 壓力引起 你都訓得唔好, 身陳代謝自然會差
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:46 發表 莫非?你又係?
原帖由 giselle1012 於 09-5-5 20:47 發表 你太緊張啦 一定要放鬆心情 要平常心對待所有事 咁生出黎既BB先會以湊同唔會容易炆 呢句系好多媽媽既至理名言 要RELAX !
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:52 發表 係呀﹗我都明白,不過唔知點解呢一兩日變左咁樣。可能 因為返工於是好攰﹖因為唔夠訓﹖ 因為支綠D都唔見再深色,自己又無抽血驗﹖因為老公做家務而發脾氣﹖ 點都好,有你地一齊傾,其實都開心好多。 ...
洋房
積分: 178
原帖由 bilberry 於 09-5-4 12:31 發表 我想問下各位媽咪, 你地胃氣同胃酸多唔多. 因為我每次食完野, 就好多胃氣, 好頂, 唔知好唔好睇醫生
子爵府
積分: 14184
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:26 發表 其實我成日都因為份工而訓得唔好,唔知係咪咁一直都要唔到BB。近來無咁忙,加埋上次放假,先成功有B。 之但係我諗起間屋點執、請工人、裝修,就覺得.........唔係容易。 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy