跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1511


2121#
發表於 04-12-12 00:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hkcindy
me too,唔只奶樽有好多牌子,連奶粉都有四種牌子,有s26.能恩,雪印,a+


伯爵府

積分: 17684


2122#
發表於 04-12-12 00:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Fish 都係一日6餐,4.5oz or 叫5oz喇!
(其實如果4.5oz水加4殼奶粉有5oz嘢
咁究竟係4.5oz定5oz呢???????????????)


侯爵府

積分: 24274


2123#
發表於 04-12-12 00:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

小兵:
我去斧山道呀!
咦,你同Cindy同一間喎!
做hearing test之前比佢食飽d,因為要佢訓著先做得!
我做當日就係因為之前有幾個BB都非常精神,所以比我亞仔打尖做左先!

我睇果個姓曾,在19/F!不過佢係幾細心.
但係都有大人去睇病,同埋凡當日要等成1.5hr,等到發mould!


侯爵府

積分: 24274


2124#
發表於 04-12-12 00:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Sandy:
4oz水+4 spoon奶粉 = 4.5oz奶!
總之睇樽marking囉!
做乜加多半安水?小心稀左佢食唔哂會唔夠飽


侯爵府

積分: 24274


2125#
發表於 04-12-12 00:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

老公睇緊仔
餵埋01:00呢餐,希望佢可以訓到06:00,就算05:00都好
起碼我好耐都未訓過連續5個鐘喇!

要訓!
聽日再嗲過!眼訓到癲....


伯爵府

積分: 17684


2126#
發表於 04-12-12 00:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
因為Fish面上生哂紅色一點點凸起
陪月話因為Fish消化得唔好
開稀少少等佢消化好d
一適應咗就會加番架喇
相信唔會唔飽, 因為佢都係鬧鐘咁
4個鐘叫一次, 冇早到


侯爵府

積分: 24274


2127#
發表於 04-12-12 00:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ymc2727 寫道:
cindy,
我想問下您
璁仔係咪一嘢可以食哂成支奶至掃風架?
又多數拍拍兩嘢就UR咗架喇?


就算小謙謙食4oz咁少,我會比佢食到一半(2oz / 2.5oz左右)就stop佢,掃完再食
一次過食哂至掃,一來手跛,二來佢一反胃,成支奶送番哂比你!!


侯爵府

積分: 24274


2128#
發表於 04-12-12 00:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Sandy:
謙謙仲係適應階段,所以仲係3hr左右就喊定叫食!!

只有早,唔會遲,亞媽變左突肚臍!(好押韻! :mrgreen: )
該用戶已被刪除

2129#
發表於 04-12-12 00:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17684


2130#
發表於 04-12-12 00:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
快d瞓喇
我餵完12:30都沖涼瞓喇
希望呢餐可以頂到6:00
都希望您有5個鐘瞓喇(god bless you)


大宅

積分: 1511


2131#
發表於 04-12-12 00:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
oic,thank you!我要餵奶啦!886


別墅

積分: 865


2132#
發表於 04-12-12 01:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Hi Hi﹐

阿女終於熟睡了﹐好耐無上來啦﹐之前偶然上來BK瞄下﹐在產前產後抆吾到大本營﹐以為個個好似我比只馬馬留B搞到無晒時間上來﹐原來係搬左屋﹗

好開心﹗阿女就來滿月啦﹐我地可以名正言順出街街啦﹗

訂左位聽日兩家人一起吃飯當同BB慶祝滿月。

重未改好名﹐因為老爺想的我都吾中意﹐幾乎全部一聽就知道爺爺恨男孫恨到出面﹐我哽係吾制啦﹐結果老公話係時候抆專業人事出馬﹐下禮拜一上去改名師傅度聽結果﹐希望有我中意嘎啦﹐我同老公講﹐個女係我生﹐個女個名係我叫得最多﹐一定要我中意的先準定。

重有開心的事﹐今日終於著得落一條以前的牛仔褲啦﹐雖然個肚腩重有小小係度﹐不過收身成勣不比第一胎差


男爵府

積分: 7735


2133#
發表於 04-12-12 01:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

芷晴尋日去私家醫生度打五合一第一針呀!!佢竟然一聲都冇喊呀!!一路係咁訓.....真係好神奇呀!比起上次o係健康院打,真係天淵之別呀!!呢兩日都冇發燒,應該會冇事喇掛!!

係呀!佢尋日連衫磅有5.38kg,即11.8磅,扣扣埋埋,應該有11磅喇!!比起出世已重左倍幾...差唔多7磅,真係好高興呀!!

ymc,我最初都有呢個疑問,夠竟係計水定係計開完奶之後,我諗應識係計後者,因為醫院都係計一支開好o既奶架!!

醫生話1kg大概要飲6oz,芷晴而家5kg,大概一日要飲30oz,芷晴而家一日五餐,每餐平均5-5.5oz(嘔o個日就小d),一日大概飲到25-27oz,醫生話女仔.......差唔多喎!

努力呀!!


男爵府

積分: 7735


2134#
發表於 04-12-12 01:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

話口未完!!芷晴飲完奶又嘔番成oz..........要換衫,好彩佢好快就訓番,我可以沖涼訓覺喇!如無意外,聽朝六點半一餐唔知有冇o既人奶,到8點正餐開始!


男爵府

積分: 7735


2135#
發表於 04-12-12 01:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,

你個仔好開心呀!!佢係咪好鍾意笑架??佢識唔識同你笑呀??


男爵府

積分: 7735


2136#
發表於 04-12-12 01:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

muimuimilk,

恭喜你呀!!bb滿月有冇d緊張呢??呢個月生活點呀??係咪好開心呀?努力呀!可以去街喇!

你好犀利呀!咁快可以著番d褲!!你點減架?咁快嘰!? ?-( ?-( 我肥左三吋呀?不過我都未的得起心肝去減 點算??
該用戶已被刪除

2137#
發表於 04-12-12 01:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7735


2138#
發表於 04-12-12 02:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

小兵﹐

乙型肝炎o係私家或健康院打分別唔大,d料都係一樣,可能支針會粗d,亞b會痛d.... :-( :-( 但私家要比錢,健康院唔駛!! 呢支針唔會發燒架!!

但第二個月就要考慮o係健康院打三合一定o係私家打五合一喇! :wink: :wink:


男爵府

積分: 7735


2139#
發表於 04-12-12 02:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬mami~~ 寫道:
草本,
我想豬女食多d呀....你都知佢奀啦,但係佢訓多過食架...成日摷都唔醒架


唔緊要啦!bb除左食得,訓得都會長肉架!!

係喎!我溫唔切書呀!你有冇比過裙仔d pattern我呀?

?-( ?-(


大宅

積分: 3899


2140#
發表於 04-12-12 03:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ymc2727 寫道:
cindy,
我想問下您
璁仔係咪一嘢可以食哂成支奶至掃風架?
又多數拍拍兩嘢就UR咗架喇?


ymc....我都想好似妳以上噤講呀 緊係唔係啦... 佢而家食緊人奶, 每日我會pump一次出黎比奶樽佢食, 佢都係食下停下, 呢個星期好好多啦, 上個星期仲係食成粒鐘架 :evil: 佢一停就會幫佢so下風, 所以每餐都so幾次風架, 所以5-10分鐘都可以so到手軟, 因為要so幾次. 佢成日訓著左就好難ur架啦.

草本/ymc... 妳地就好啦, 阿b一日食6餐.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo