跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


2121#
發表於 05-2-16 19:07 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

車文琪:
唔好話我中毒~其實大家都中哂,你就夜一夜都要上黎留隻字 :lol:
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


2122#
發表於 05-2-16 19:09 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

SNOW:
多謝你~好靚
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


大宅

積分: 2788


2123#
發表於 05-2-16 19:52 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

kitty
我用hitachi,用左好多年(我諗起碼7年,因為柴灣好濕同將軍澳一樣,無抽濕機係唔得架),都唔錯,當日我買時睇晒選擇月刊d測試,details唔記得,只記得歐洲機抽濕度無o甘高..所以如果你會用抽濕機抽濕連乾衫都係日本機好d

講開將軍澳濕,n年前我有個同學搬左入去,但無用抽濕機,有日佢反轉床"肉"來睇發現有幾隻小姑仔長左出來 ...
[quote]
kittyng 寫道:
sherri
係呀, 屋企好潮濕, 洗完衫要開暖爐烘乾, 不如買部抽濕機la, 有無好介紹
我有兩個小寶貝!


禁止訪問

積分: 20403


2124#
發表於 05-2-16 19:55 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1327


2125#
發表於 05-2-16 20:16 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

mayymlam 寫道:
SNOW:
多謝你~好靚


希望你喜歡啦~~~
今日去邊樹來呀?一日都唔見人...... :mrgreen:


子爵府

積分: 10246

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2126#
發表於 05-2-16 21:38 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

彤,

好多謝你呀 好靚, 好cute喎 :mrgreen:


子爵府

積分: 10246

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2127#
發表於 05-2-16 21:51 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

彤,

好多謝你呀 好靚, 好cute喎 :mrgreen:

有咩要我效勞呢?


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


2128#
發表於 05-2-16 23:08 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

FANNY:
你兩個咩4廚一樣喎~

SNOW:
WILSON今日放假,晏晝又去左樂富行,所以無咩現身 :mrgreen: 仲有我係吉吉島見到菲利蒲最平既電動打蛋器都係$190,電焗爐就貴左~要成$500-$700,我買都係舊年既事,可能我果隻牌子唔出名,今日睇親D電焗爐係KENWOOD
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


禁止訪問

積分: 4262


2129#
發表於 05-2-16 23:12 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1327


2130#
發表於 05-2-16 23:18 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sharon

thanks!
好詳盡呀, 我記得舊年bb出左世我反轉間屋黎清潔, 發現假天花放什物處有小動物 :evil: 所以今年我要小心處理, 要買部好d有防'毛'功能
妳個friend重誇張.....小姑仔
諗起都驚呀

mattiemama 寫道:
kitty
我用hitachi,用左好多年(我諗起碼7年,因為柴灣好濕同將軍澳一樣,無抽濕機係唔得架),都唔錯,當日我買時睇晒選擇月刊d測試,details唔記得,只記得歐洲機抽濕度無o甘高..所以如果你會用抽濕機抽濕連乾衫都係日本機好d

講開將軍澳濕,n年前我有個同學搬左入去,但無用抽濕機,有日佢反轉床"肉"來睇發現有幾隻小姑仔長左出來 ...
[quote]
kittyng 寫道:
sherri
係呀, 屋企好潮濕, 洗完衫要開暖爐烘乾, 不如買部抽濕機la, 有無好介紹


大宅

積分: 1545


2131#
發表於 05-2-16 23:26 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c,
冇錯,我係最大o架!大家姐兼大家族! :mrgreen:
咁都比你留意倒,不愧misslee!叻叻叻!
話時話做大好辛苦命架!但我做得好開心,因為I love my family!


大宅

積分: 1545


2132#
發表於 05-2-16 23:29 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor,sasa,eva,
如果真係有試食大會,記住捧我d芒果糯米飯場呀!


大宅

積分: 1327


2133#
發表於 05-2-16 23:30 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

may

我頭先喺德福食飯見到個bb女又係042, 幾cute架, 2月5日出世, 玩左一陣, 佢話喺附近住, 爭d想踢佢入會


大宅

積分: 1545


2134#
發表於 05-2-16 23:31 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

子維,芷晴,duncan,hazel,
你o地有d相漏左o係我本相薄到,會唔會認領番?
家熙上


男爵府

積分: 7784


2135#
發表於 05-2-16 23:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams:

好呀....肯定好開心.:mrgreen: :mrgreen:

Sams 寫道:
kiki,

Next time, let's have food gathering, every mama have to prepare one kind of food, e.g. cake, cookies, others, etc. and share each other. It should be fun.


大宅

積分: 2457


2136#
發表於 05-2-16 23:47 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

各位,

我有野想請教呀, jerry係私家度打開五合一, 咁依家滿一歲係咪都係返私家度打定返健康院打架. 唔該晒!!


男爵府

積分: 7784


2137#
發表於 05-2-16 23:49 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor:

嘻嘻...o岩o岩趕得切save. 唔該晒.

duke1208 寫道:
ki-ki,

幫你save左.


男爵府

積分: 7784


2138#
發表於 05-2-16 23:50 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

joey:

以我所知, 1歲針係番健康院打的, 至於歲半針就可以o向私家打的 (5合1)

JJBB 寫道:
各位,

我有野想請教呀, jerry係私家度打開五合一, 咁依家滿一歲係咪都係返私家度打定返健康院打架. 唔該晒!!


男爵府

積分: 7784


2139#
發表於 05-2-16 23:52 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

may:

嘻嘻...我地兩兄弟一齊上榜, 不過大家唔同榜添...唔緊要, 翀翀o向1歲榜再等埋智揚仔再玩過.

mayymlam 寫道:
今日爬行榜

[size=large]0歲11個月:
火熱智揚仔

1歲0個月:
翀翀的家



大宅

積分: 2457


2140#
發表於 05-2-16 23:54 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

[quote]
Ki-ki 寫道:
joey:

以我所知, 1歲針係番健康院打的, 至於歲半針就可以o向私家打的 (5合1)
[quote]


咁其實1歲針係打d咩架? 會唔會好易發燒呢? 同埋仲使唔使做智能測驗之類d野呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo