mattiemama 寫道:
kitty
我用hitachi,用左好多年(我諗起碼7年,因為柴灣好濕同將軍澳一樣,無抽濕機係唔得架),都唔錯,當日我買時睇晒選擇月刊d測試,details唔記得,只記得歐洲機抽濕度無o甘高..所以如果你會用抽濕機抽濕連乾衫都係日本機好d
講開將軍澳濕,n年前我有個同學搬左入去,但無用抽濕機,有日佢反轉床"肉"來睇發現有幾隻小姑仔長左出來...
[quote]
kittyng 寫道:
sherri
係呀, 屋企好潮濕, 洗完衫要開暖爐烘乾, 不如買部抽濕機la, 有無好介紹![]()