立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2326
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:25 發表 我都唔知點講好,硬係有d野,但又講唔出..
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:27 發表 長氣同記仇,都好似架喎
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:28 發表 又傾,有咁必要咩,你地都傾左無數次架喎
瑪瑙宮
積分: 141689
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 14:31 發表 就係傾左無數次都係咁~ 如果唔再傾, 問題只會一直存在, 唔會有化解o既一日o架喎!! 我曾經有唸過放棄呢段感情o架!! 但係兩個人o係得埋一齊, 我想盡力去挽救先囉!! ...
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:34 發表 呢樣似到十足十啦 咁你都知再傾都無結果架啦,因為你地都無改,問題係你地兩個都唔知邊度有問題
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 14:50 發表 呢樣野, 就連佢自己都有唸過o架!! 唔傾, 唔通就等大家o既關係惡化落去, 咁終有一日就會去到無可挽救o既地步o架喎!!
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:54 發表 我驚係越傾越惡化咋,你地各詞己見,各不相讓
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 14:56 發表 呢樣野你又唔洗咁驚喎!!
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:59 發表 但傾左咁多次都無乜改善,咁你應該知傾係無用囉,可能真係要諗諗自己有咩問題先
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 15:01 發表 但係宜家咁樣冷靜落去都唔係辦法~ 唔通由得佢發完小朋友脾氣, 然後當無事?!
原帖由 wayso 於 10-3-16 15:03 發表 可以見面唔傾架,傾得多就變煩架啦,你覺得嗎??
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 15:23 發表 人地宜家話要冷靜下~ 咁樣搞到我忐忑不安, 唔傾唔得啦!! 搞到我連聽日去整 gel 甲o既心情都無埋~
侯爵府
積分: 24874
原帖由 wayso 於 10-3-16 13:28 發表 係!! 我上次去踏單車,嗰晚瞓瞓吓都痛醒,諗住死梗啦,咪即刻搽d安美露又瞓過囉,嘩..點知起身乜事都無喎,所以你唔好等啦,快d自己搽d先啦
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 13:32 發表 有男朋友幫手搽好得仲快架.....
原帖由 wayso 於 10-3-16 15:28 發表 咁樣你就約左今晚食飯啦,忐忑不安咁就唔好啦,快call啦
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 15:35 發表 我唸住收工先話去佢屋企搵佢咋!! 尋晚搞到咁夜, 費時佢話今晚又要出黎啦!!
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:48 發表 哈...我又偷到sasa d香蕉啦,可以抖抖lu
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 15:38 發表 你好呀你~親我出左門口去買野你就黎偷野~ 你小心你的士多啤利呀~
原帖由 wayso 於 10-3-16 15:39 發表 哈..好呀好呀,等你啦
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy