單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2121#
發表於 10-3-16 14:29 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:25 發表
我都唔知點講好,硬係有d野,但又講唔出..

就好似我同佢之間o既關係咁...
大家係認真o既, 我就覺得更加應該傾清楚~


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2122#
發表於 10-3-16 14:29 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:27 發表
長氣同記仇,都好似架喎


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2123#
發表於 10-3-16 14:31 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:28 發表
又傾,有咁必要咩,你地都傾左無數次架喎

就係傾左無數次都係咁~
如果唔再傾, 問題只會一直存在, 唔會有化解o既一日o架喎!!
我曾經有唸過放棄呢段感情o架!!
但係兩個人o係得埋一齊, 我想盡力去挽救先囉!!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2124#
發表於 10-3-16 14:34 |只看該作者
呢樣似到十足十啦
咁你都知再傾都無結果架啦,因為你地都無改,問題係你地兩個都唔知邊度有問題
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 14:31 發表

就係傾左無數次都係咁~
如果唔再傾, 問題只會一直存在, 唔會有化解o既一日o架喎!!
我曾經有唸過放棄呢段感情o架!!
但係兩個人o係得埋一齊, 我想盡力去挽救先囉!! ...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2125#
發表於 10-3-16 14:48 |只看該作者
哈...我又偷到sasa d香蕉啦,可以抖抖lu


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2126#
發表於 10-3-16 14:50 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:34 發表
呢樣似到十足十啦
咁你都知再傾都無結果架啦,因為你地都無改,問題係你地兩個都唔知邊度有問題

呢樣野, 就連佢自己都有唸過o架!!
唔傾, 唔通就等大家o既關係惡化落去, 咁終有一日就會去到無可挽救o既地步o架喎!!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2127#
發表於 10-3-16 14:54 |只看該作者
我驚係越傾越惡化咋,你地各詞己見,各不相讓
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 14:50 發表

呢樣野, 就連佢自己都有唸過o架!!
唔傾, 唔通就等大家o既關係惡化落去, 咁終有一日就會去到無可挽救o既地步o架喎!!


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2128#
發表於 10-3-16 14:56 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:54 發表
我驚係越傾越惡化咋,你地各詞己見,各不相讓

呢樣野你又唔洗咁驚喎!!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2129#
發表於 10-3-16 14:59 |只看該作者
但傾左咁多次都無乜改善,咁你應該知傾係無用囉,可能真係要諗諗自己有咩問題先
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 14:56 發表

呢樣野你又唔洗咁驚喎!!


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2130#
發表於 10-3-16 15:01 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:59 發表
但傾左咁多次都無乜改善,咁你應該知傾係無用囉,可能真係要諗諗自己有咩問題先

但係宜家咁樣冷靜落去都唔係辦法~
唔通由得佢發完小朋友脾氣, 然後當無事?!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2131#
發表於 10-3-16 15:03 |只看該作者
可以見面唔傾架,傾得多就變煩架啦,你覺得嗎??
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 15:01 發表

但係宜家咁樣冷靜落去都唔係辦法~
唔通由得佢發完小朋友脾氣, 然後當無事?!

[ 本帖最後由 wayso 於 10-3-16 15:15 編輯 ]


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2132#
發表於 10-3-16 15:23 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 15:03 發表
可以見面唔傾架,傾得多就變煩架啦,你覺得嗎??

人地宜家話要冷靜下~
咁樣搞到我忐忑不安, 唔傾唔得啦!!
搞到我連聽日去整 gel 甲o既心情都無埋~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2133#
發表於 10-3-16 15:28 |只看該作者
咁樣你就約左今晚食飯啦,忐忑不安咁就唔好啦,快call啦
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 15:23 發表

人地宜家話要冷靜下~
咁樣搞到我忐忑不安, 唔傾唔得啦!!
搞到我連聽日去整 gel 甲o既心情都無埋~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2134#
發表於 10-3-16 15:33 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 13:28 發表
係!!
我上次去踏單車,嗰晚瞓瞓吓都痛醒,諗住死梗啦,咪即刻搽d安美露又瞓過囉,嘩..點知起身乜事都無喎,所以你唔好等啦,快d自己搽d先啦


搽完安美露我會更+訓唔著~
d肉一定滾到唔洗訓都似~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2135#
發表於 10-3-16 15:34 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 13:32 發表
有男朋友幫手搽好得仲快架.....


你比我玩下你個囡就得嫁啦~
哇~~卡~~卡


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2136#
發表於 10-3-16 15:35 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 15:28 發表
咁樣你就約左今晚食飯啦,忐忑不安咁就唔好啦,快call啦

我唸住收工先話去佢屋企搵佢咋!!
尋晚搞到咁夜, 費時佢話今晚又要出黎啦!!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2137#
發表於 10-3-16 15:38 |只看該作者
好..咩情況都講出黎啦
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 15:35 發表

我唸住收工先話去佢屋企搵佢咋!!
尋晚搞到咁夜, 費時佢話今晚又要出黎啦!!


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2138#
發表於 10-3-16 15:38 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 14:48 發表
哈...我又偷到sasa d香蕉啦,可以抖抖lu


你好呀你~親我出左門口去買野你就黎偷野~
你小心你的士多啤利呀~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2139#
發表於 10-3-16 15:39 |只看該作者
哈..好呀好呀,等你啦
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 15:38 發表


你好呀你~親我出左門口去買野你就黎偷野~
你小心你的士多啤利呀~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2140#
發表於 10-3-16 15:49 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 15:39 發表
哈..好呀好呀,等你啦


我一定(侯)住你d士多啤利既~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo