興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8421


2121#
發表於 07-5-2 01:29 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

好囉, 仲有幾日就6/5, 又有新GAME打, 好快蜘蛛俠3又黎, 正 係喎, 今日有冇去睇蜘蛛俠3, 好想睇, 不過今日見倒戲院條龍打哂蛇餅...都係過多幾日先...

GOW系列又真係比較血腥既...不過人地話明"兒童不宜, 只限18歲以上人士購買", adult only, 咁有乜問題! 再講, 遊戲血腥又點止GOW, 大把啦, 根本唔洗大做文篇, 呢d咁既新聞槁真係抵 不過今次GOW2的宣傳手法又真係幾騎哩, 唔知堅定流??


alicetong

唔洗客氣!

>>即係我目標係psp啦..最好都是買新version 對嗎
PSP我唔熟呀, 不過電子野, 有新買新冇乜點錯架啦!

>>魚與熊掌不可兼得?
係囉係囉, PSP/NDS好難揀架, 各有各好, 我都讚成妳BUY BOTH, 橫掂有姑媽送


dom兄

乜原來wii有咁多"隱藏功能", 兩千靈蚊真係好抵玩喎


大宅

積分: 3704


2122#
發表於 07-5-2 09:59 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

dom 寫道:
Hihi..
不如買wii 啦... 雖然唔係手提機, 但可以一家大細一齊玩 (玩子ma!).. 玩時要郁來郁去, 運動又有大小肌肉+眼協調. 幾好呀..
同埋佢唔可以"呢埋"一邊煲機... control佢玩既時間又易o的.. (出街冇得玩).
PS : 不過小心大人仲玩得多過個仔.. (like me..) wa kaka


Agree....

Hi, all friends...long time no see.......

go out for works.....now come back again.......

for my son, i hv a ps2.....n always play with him.....

Of course, i need to control his playing time.....

others being the same....

good luck...friend
8899


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2123#
發表於 07-5-2 11:14 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零...

嘿嘿,
朱朱俠3有得<咩>喇...(歐版出先?美版要4號,『您。想』果邊有人話不是eng門...禾


子爵府

積分: 10644


2124#
發表於 07-5-2 11:49 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

ChunChun_Daddy ,

我唔知最大部0個部係乜家FOUR0黎架喎...???
可唔可以教下我呀.... :lol: :lol:

※禾都係人地阿爸黎喎(小兒只不過3歲乍)!難道講左咁耐...看不出來 ....※

對不起!我剩知你好叻成日會教下人電腦上0既野咋...
你小朋友咁細咋..我有兩件10歲同5歲幾....
:lol:

※好爸爸?過獎喇...呢度個個都係o既...
睇您遇到否.... ※

言下之意...呢度好多壞爸爸架?
[quote]
ChunChun_Daddy 寫道:
alicetong,


想型當然首選psp($ony強項嘛);有d人覺得nds成部字典機貢 :lol:

見你貢鐘意玩大mon...倒不如...考慮下呢樣啦
+個mon


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2125#
發表於 07-5-2 16:04 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

alicetong,

>>我唔知最大部0個部係乜家FOUR0黎架喎...???
可唔可以教下我呀.... :lol: :lol:

你指呢個?

咪已經解釋左囉!! ?-(
[quote]+個mon


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2126#
發表於 07-5-2 16:15 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

[無聊Off Topic]

好鬼抵屎...








[/無聊Off Topic]


男爵府

積分: 8421


2127#
發表於 07-5-3 01:18 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

第一個拖暈係咪西班牙網黎? 又話唔係英文, 危危地咁喎!!
你咩左未? 我都係睇定d, 等美版喇...轉頭過您想looklook先!


alicetong

買左機未呀?

妳講得o岩呀, ChunChun_Daddy直頭係次世代超級I.T人, 電腦專家, 遊戲機博士啦

>>言下之意...呢度好多壞爸爸架?
好爸爸也好, 壞爸爸也好, o係呢個虛擬世界, 唔洗咁認真既


898998

你番黎拿! 咁耐唔見人, 好環境啦, 呢排忙d乜?
Spiderman3有得咩啦喎


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2128#
發表於 07-5-3 09:54 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零...


嘿嘿,
果個網我都唔曉佢係乜文喎.... ?-(
總之有得<咩>就唔鬼理佢lu...
原本<咩ing>中;but部pc怪怪地,連線有d問題(唔知關唔關pccw樹 )+windows本身內傷,so...it stopped and...可能要等我剷機黎過~ :cry:
GOWII...終於有d進展喇...

喂喂喂...禾邊樹係你講果d人黎啊??-(


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2129#
發表於 07-5-3 10:47 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

[News]:

噢!真係6月5號先出...
source : http://www.us.playstation.com/News/Stories/6514
Today Eidos announced Lara Croft Tomb Raider: Anniversary will be released on June 5, 2007 for the PlayStation 2 and PC. The PSP version will be shipping shortly after. Anniversary is inspired by the original Tomb Raider and runs on an updated version of the Tomb Raider: Legend engine. While the story and key moments from Tomb Raider have been kept intact, this is a retelling of Lara's beginnings that takes several departures from the first outing. "The original Tomb Raider made Lara Croft into the digital icon that she is today," said Director of Marketing, Matt Gorman, Eidos. "Tomb Raider: Anniversary is our way of paying tribute to Lara Croft and the history of the franchise by exploring the roots of what made the Tomb Raider game successful." Tomb Raider: Anniversary is developed by Crystal Dynamics, makers of Gex and Legacy of Kain: Soul Reaver.
&copy;2007, IGN Entertainment, Inc. All Rights Reserved


PS3 先有Spiderman3 "collector's edition"...


source : >><<


大宅

積分: 2016


2130#
發表於 07-5-3 23:40 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

too bad..need to wait la...but GOW still not yet finished....
Lawbut


男爵府

積分: 8421


2131#
發表於 07-5-4 00:30 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

哦~下個月先出? 又要等 :evil:

咁Spiderman3 "collector's edition"同ps2版有乜分別?

我都仲未咩Spiderman3, 想等美版...


大宅

積分: 3704


2132#
發表於 07-5-4 06:35 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

Spiderman 3
.............me too..wait for USA version..............

God of War....good game.......

thanks to all friends...
8899


男爵府

積分: 8421


2133#
發表於 07-5-4 10:21 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

898998

跟住仲有古惑狼同T.R.A, ps2仲未洗收檔住呢


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2134#
發表於 07-5-4 10:24 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零...

嘿嘿,

E...?一早會見到你??放假乎??
有咩唔同 你無click果條link睇睇咩? ?-(
PLAYSTATION&reg;3 Exclusive Content - Spider-man 3 Collector's Edition owners can play as the Green Goblin. Green Goblin playable character available exclusively on PS3™.

朱朱3...想<咩>都唔得,部PC唔聽話,連線後約5分鐘倒就會連不倒 (need reboot, but still unstable ){另一pc無事,都唔知搞乜}
睇黎要速速整返掂佢 .....{剷機收場 :cry:}


T.R.A.延遲...1 week姐!由佢!禾都仲未爆GOWII


講開"戰神2"....嘿嘿,你晨早打爆啦
lawbut, 8899, 您地又玩到邊??
{...game??kaka~...}
沈晚玩到...一開始preview你要用上層果個似"鼎"物體去打開某機關先做到某樣野!{禾試拉過果個手制,係會輸送要拎果個"鼎"到前面熔岩度...}而save point就


大宅

積分: 3704


2135#
發表於 07-5-4 14:30 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

嘿嘿 寫道:
898998

跟住仲有古惑狼同T.R.A, ps2仲未洗收檔住呢


....................
8899


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2136#
發表於 07-5-4 18:15 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

e? 貢...要試下先啦

戰神2的真正高清晰模式開啟方式:

在戰神2開發的最後階段,發現VRAM仍然有一些資源,所以程序員在最終版的GOW2加了一個彩蛋-真正的高清晰模式。不過不是720P,而是480P+Full Size Buffers,所以解析度是真正的640*448。這個在技術上有一定難度,直到最後在調試完成。多出來的解析度,會使遊戲的Frame Rate略減,但是看起來會漂亮許多。

以下是如何開啟,啟動遊戲,在白色的'SCEA Presents'出現之前, L1+L2+L3++。如果時機適當那個白色的''SCEA Presents'會出現在紫色的陰影中。然後仍然需要在option中開啟480p模式。這個彩蛋可以在PS2或者是PS3中開啟,當然如果要用PS3實現,別忘了把手柄用USB線連接到主機,因為PS3手柄啟動比較慢。(感謝A9VG-laststar_12的翻譯)





男爵府

積分: 8421


2137#
發表於 07-5-5 01:18 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

ChunChun_Daddy

尋日朝咁早見到我係因為尋晚半夜細仔發高燒, 最高燒到39.9度, 零晨5點幾帶佢去屯門醫院, 搞幾個鐘, 你見到我個陣咪係o岩o岩番黎囉...

GOW2你講o個度我都唔記得係邊度lu, 你去度打o個兩個女神未? 呢度好好玩, 同埋係差不多尾聲了...

>>戰神2的真正高清晰模式
有d咁既樹?? 我都試o下先!


子爵府

積分: 10644


2138#
發表於 07-5-5 10:56 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

嘿嘿,
我仲係度拖字派呀...??? 睇到報紙話d後生仔係M記對戰仲唔嚇到暈咩....

所以識左你地,ChunChun_Daddy d高人教下我呢個電腦白痴媽咪就好囉....不過千其唔好話我死蠢啊... ( 高枱貴手... )

我都係講下笑0者.....你地唔好介意? 講得0岩,
虛擬世界, 真係唔洗咁認真0既

但係你地講d遊戲我都唔知乜東東....係度答嘴好似好搞笑咁..

[quote]


alicetong

買左機未呀?

妳講得o岩呀, ChunChun_Daddy直頭係次世代超級I.T人, 電腦專家, 遊戲機博士啦

>>言下之意...呢度好多壞爸爸架?
好爸爸也好, 壞爸爸也好, o係呢個虛擬世界, 唔洗咁認真既



子爵府

積分: 10644


2139#
發表於 07-5-5 11:04 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

嘿嘿,
咁你小朋友好番d未呀...呢排天氣唔好?大家都要多多保重呀 我尋日都慣低左..車完個仔返學死死地氣去睇醫生...未試過比人打左一身咁...周身骨痛啊 係屋企還番d訓覺債訓足一日....你有兩個小朋友呀..??幾大呀.....


尋日朝咁早見到我係因為尋晚半夜細仔發高燒, 最高燒到39.9度, 零晨5點幾帶佢去屯門醫院, 搞幾個鐘, 你見到我個陣咪係o岩o岩番黎囉...

GOW2你講o個度我都唔記得係邊度lu, 你去度打o個兩個女神未? 呢度好好玩, 同埋係差不多尾聲了...

>>戰神2的真正高清晰模式
有d咁既樹?? 我都試o下先![/quote]


子爵府

積分: 10644


2140#
發表於 07-5-5 11:11 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

ChunChun_Daddy ,
你點可以剪d片仲要有對白咁貼切... 咁搞鬼0架... 仲要post上去添...真係高手呀...
..唔好怪遇到我呢個〝低低手〞喎... :lol: :lol:



[quote]+個mon

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo