想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 15109


2121#
發表於 12-7-18 15:19 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 15:15
回覆 Purybaby 的帖子

係呀我係由LAST M開始計1..我在日曆到一路由1數到今日66 LAW..咁即係9.4W? 但點解個 ...

咁奇怪, apps又好少唔準架喎, 我係試過用一個美國網站既會爭一日, 因為時差, 但差成個星期就未試過, 不過你都係跟番醫生俾你既日子啦, 因為按番bb既size會準確d既


伯爵府

積分: 15109


2122#
發表於 12-7-18 15:20 |只看該作者
mtlai 發表於 12-7-18 15:15
佢而家叫我23/7照去聽講座, 之後未夠11W既就即刻約到我夠11W先睇, 我唸住橫豎都要去多一次, 就23/7去既時 ...

我都未排期


大宅

積分: 4865


2123#
發表於 12-7-18 15:21 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 15:04
你地過版過得太快LA..我有問題想問大家..你地都無人望到呀...

我想問衣樣呀....

我LAST M 係8/5, 今日10W1 呀, 你另一個計法應該係由排卵開始,
但通常一般都係用LAST M 計~~


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2124#
發表於 12-7-18 15:21 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 15:15
回覆 Purybaby 的帖子

係呀我係由LAST M開始計1..我在日曆到一路由1數到今日66 LAW..咁即係9.4W? 但點解個 ...

妳Last M係5月13日,咁今日9W4係啱架


大宅

積分: 3724


2125#
發表於 12-7-18 15:22 |只看該作者

引用:回覆+Purybaby+的帖子 係呀我係由LAST+M開

原帖由 moledy 於 12-07-18 發表
回覆 Purybaby 的帖子

係呀我係由LAST M開始計1..我在日曆到一路由1數到今日66 LAW..咁即係9.4W? 但點解個 ...
正常係跟last M day1係第一日




男爵府

積分: 7065


2126#
發表於 12-7-18 15:23 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

係LA..我SET左個LAST M 日子落去..佢又可以推算到我預產期同醫生哥個一樣LAW...莫非我自己寫錯左...

咁我都番去直接問番醫生先...唔該晒PURYBABY...


大宅

積分: 4865


2127#
發表於 12-7-18 15:23 |只看該作者
你地講得太快喇, 我返工用手機完全跟唔到, 唯有LOGIN電腦吹幾句!

今日10W1喇, TOUCHWOOD未真正嘔過野, 只係作嘔,
今日連作嘔都少左, 希望大家都可以托得唔好咁辛苦啦!!


大宅

積分: 3724


2128#
發表於 12-7-18 15:24 |只看該作者

引用:Quote:tungkiu+發表於+12-7-18+15:08+係呀

原帖由 mtlai 於 12-07-18 發表
佢而家叫我23/7照去聽講座, 之後未夠11W既就即刻約到我夠11W先睇, 我唸住橫豎都要去多一次, 就23/7去既時 ...
未呀,我8月13日,係肚皮上照




大宅

積分: 4865


2129#
發表於 12-7-18 15:25 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-18 13:52
佢吉支針入嚟係有握實拳頭,但係吉咗針佢要我放鬆拳頭,然後就順次序插咗五個吉樽落去個真空管到,我仲覺得好 ...

應該係佢手勢唔好啦, 我上次都比姑娘整瘀左><


男爵府

積分: 7065


2130#
發表於 12-7-18 15:26 |只看該作者
回覆 doristws 的帖子

我LAST M 係5月14日呀..咪即係9W3D LAW...車..咩個APPS 錯架..但佢又推算到我預產期係2月18日, 佢又計到WO..但佢又話我而+係10W3D


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2131#
發表於 12-7-18 15:26 |只看該作者
mtlai 發表於 12-7-18 15:15
佢而家叫我23/7照去聽講座, 之後未夠11W既就即刻約到我夠11W先睇, 我唸住橫豎都要去多一次, 就23/7去既時 ...

我31/7先照,所以唔知點度喎,但我知道如果OSCAR唔PASS係要再做一次中期測試架


大宅

積分: 3724


2132#
發表於 12-7-18 15:28 |只看該作者

引用:回覆+doristws+的帖子 我LAST+M+係5月14日

原帖由 moledy 於 12-07-18 發表
回覆 doristws 的帖子

我LAST M 係5月14日呀..咪即係9W3D LAW...車..咩個APPS 錯架..但佢又推算到我預產期 ...
我同你一樣5月14日係day 1




大宅

積分: 4865


2133#
發表於 12-7-18 15:29 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 14:25
嘩, 出去食個飯啫又要追幾版, 好在今日公司無野做可以慢慢追

歡迎你加入呀mtlai ...

O係公司電腦睇, 我驚比同事見到呀, 手機睇又唔夠你地快~~


男爵府

積分: 7065


2134#
發表於 12-7-18 15:30 |只看該作者
回覆 tungkiu 的帖子

哈哈..咁你咪應該同我一日生得LAW


伯爵府

積分: 15109


2135#
發表於 12-7-18 15:31 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 15:23
回覆 Purybaby 的帖子

係LA..我SET左個LAST M 日子落去..佢又可以推算到我預產期同醫生哥個一樣LAW...莫非 ...

唔洗客氣, 大家互相交流嘛


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2136#
發表於 12-7-18 15:31 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 15:26
回覆 doristws 的帖子

我LAST M 係5月14日呀..咪即係9W3D LAW...車..咩個APPS 錯架..但佢又推算到我預產期 ...

肯定唔會10W3D啦,通常都只有計遲,就好少會計早囉,事關有好多JM係較遲排卵架...但到醫院見醫生時,佢會俾根據番個BB實質大小而俾個預產期妳架...到時都係攞呢張證明返去公司攞產假架


男爵府

積分: 7065


2137#
發表於 12-7-18 15:32 |只看該作者
回覆 doristws 的帖子

但人地話早孕期做係準D架WO..如果做中期又無咁準...咁其實做多次無咩用架WO?


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2138#
發表於 12-7-18 15:33 |只看該作者
mrs.simple 發表於 12-7-18 15:25
應該係佢手勢唔好啦, 我上次都比姑娘整瘀左>

但係我隻手仲痺緊,我係咪要瞓番一覺先可以制番D血呀


大宅

積分: 4865


2139#
發表於 12-7-18 15:33 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 15:32
回覆 doristws 的帖子

但人地話早孕期做係準D架WO..如果做中期又無咁準...咁其實做多次無咩用架WO?

有D人BOOK唔到早期咪只可做中期囉, 係冇咁準
我地做左早期, 冇咩問題就唔駛再做


男爵府

積分: 7065


2140#
發表於 12-7-18 15:33 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

你地經驗好豐富...咩問題都識...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo