親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 315


2121#
發表於 06-7-6 21:11 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

tatacat

真開心啦 cottage himawari 老闆真好人!

我都覺得北海道d日本人幾好, 我係Toyota book 了7 人車, 跟住send 了好多e-mail 問問題 (因未決定在新札幌,函館, 還是洞爺取車好.) . 佢地都好快回e-mail, 計算所有不同地點之租車費. 跟住還問我會到什麼地方, 幫我計劃大慨行程, 提供了景點之web-site, tel no./map code (如有), 還說已寄出了日, 英地圖俾我. 真好service!

機票今日收到了, 真係好期待..快d出發


大宅

積分: 3608


2122#
發表於 06-7-6 22:30 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay, Smilesun & ababe,

係呀 ! 最初我搵了好多web site, 平那些已滿哂, 好彩後來拜託cottage himawari就book 到, 雖然價錢比原本貴些, 但都好多謝他幫忙 !

QQ媽媽,

我初初send email 比toyota, 他們只用日文回覆, 但你有日英地圖咁好嘅 ? 等我們到達時都問他們取一先.


大宅

積分: 1453


2123#
發表於 06-7-6 22:40 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Adrian 媽媽,

早幾日聽到妳話仲未揾到車, 為妳緊張呢!好彩依家解決左問題了, 咁可以開開心心去旅行啦!

係呀, 我知道比較貴些的車行服務係好 D 架, 又有地圖送呀, 個 GPS 又先進 D,亦可以用到 MAP CODE 架!

祝旅途愉快呀!


男爵府

積分: 8507


2124#
發表於 06-7-6 22:52 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

係啦,可能tocoo $較平,質素真係差d,gps用唔到map code,e-mail又好多日先覆.

hay,

唔該晒,一陣去睇吓張map先.

[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


2125#
發表於 06-7-6 23:22 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

c 火喇~~ 乜妳地宜家已經check 要埋行咩國道架??
我完全冇諗過要 check 定喎, 唔係到時 入GPS 就得既咩???
妳地點搵定先架??


大宅

積分: 1453


2126#
發表於 06-7-6 23:33 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

各位,

肚臍節祭的時間表已出!

http://www.furano.ne.jp/hesomatsuri/puro/top1.html
該用戶已被刪除

2127#
發表於 06-7-6 23:33 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1453


2128#
發表於 06-7-6 23:35 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

子健&媽媽,

咁奇怪, 貴好多?

反而我個 package 比起 Sunpalace 平左千鬆 D 呢!妳會唔會睇錯 package 呀?


男爵府

積分: 8507


2129#
發表於 06-7-7 00:04 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

731mon,

http://northern-road.jp/navi/cht/index.htm

731mon 寫道:
c 火喇~~ 乜妳地宜家已經check 要埋行咩國道架??
我完全冇諗過要 check 定喎, 唔係到時 入GPS 就得既咩???
妳地點搵定先架??

[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


2130#
發表於 06-7-7 00:16 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl ,
唔該哂, 我見有d有收費, 知唔知又係邊度可以睇到幾多 $$$???
Ivyl 寫道:
731mon,

http://northern-road.jp/navi/cht/index.htm

[quote]
731mon 寫道:
c 火喇~~ 乜妳地宜家已經check 要埋行咩國道架??
我完全冇諗過要 check 定喎, 唔係到時 入GPS 就得既咩???
妳地點搵定先架??

[/quote]


民房

積分: 51


2131#
發表於 06-7-7 00:33 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

子健&媽媽
我坐19F & G呀


大宅

積分: 1612


2132#
發表於 06-7-7 00:37 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama

我嗰次睇新假期講架, 佢話為配合唔知起邊條鐵路而要關閉喎 個名唔記得lu , 所以我要去見識見識

咦你放棄左去函館呀, 咁我咪只是在cottage才能遇到你, 原先睇個行程表你係同我遇到最多的. 見你哋個個plan揸車schedule都好pro, 但我都冇研究, 諗住只在富良野, 到時執生

你哋覺唔覺雖然去成10零日, 但plan起行程上來都好似好趕, 唔夠時間用咁, 但啲錢就好似倒水咁 :-(


大宅

積分: 1612


2133#
發表於 06-7-7 00:45 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Hi Smilesun

Pls check pm, thanks.


男爵府

積分: 8507


2134#
發表於 06-7-7 08:17 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

731mon,

之前有mami post出嚟,不過我未研究點睇 .

http://www.nexco.ne.jp/

[quote]
731mon 寫道:
Ivyl ,
唔該哂, 我見有d有收費, 知唔知又係邊度可以睇到幾多 $$$??? [quote]
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]
該用戶已被刪除

2135#
發表於 06-7-7 08:54 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7420


2136#
發表於 06-7-7 09:28 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


abebe

係呀, 我放棄左去函館lu, 因為開車由洞爺去, 單程都3hr, 又只夠時間stay一晚, 如果可以stay兩晚就抵d 既 :wink:

我都覺得
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 1453


2137#
發表於 06-7-7 09:29 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

子健&媽媽,

係呀, 我並唔係用 Sunpalace 花火的 promotion, 所以佢收我大約 12,000 yen/person, 咁妳指的花火 promotion 期限係邊段日子可享用呢?

天翔有另一個 plan 係平 D 架, 不過要住舊館, 大人 5 千幾 yen, 但唔係面向湖景, 同時要行去新館才可享用泳池及溫泉。


男爵府

積分: 7420


2138#
發表於 06-7-7 09:33 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


子健&媽媽

sunpalace做咩咁大整估架 :evil: 咁遲先講, d小朋友會好失望架嘛 早d講都話就下姐 不如你帶囝囝去上次hay講spp o個間啦, 好似有free shuttle喎 :wink:
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 1453


2139#
發表於 06-7-7 09:33 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


尋晚偶然間 search 呢個地圖的網站, 我覺得好好用, 仲睇到周圍附近邊到有 7-11, 油站 ... 的設施, 可作為參考!

http://www.navitime.co.jp/


男爵府

積分: 7420


2140#
發表於 06-7-7 09:37 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


hay

你記唔記得cx 回港班機點多點到 hk
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo