心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21395


2121#
發表於 06-12-8 15:53 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

MINNIE

呵, 我吾搭地鐵架......................我行開幫你買啦, 跟住搵oa拿比你啦


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2122#
發表於 06-12-8 16:17 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy,好多個唔該 真係唔好意思, 次次都煩你要做手工.
hinhinmummy 寫道:
MINNIE

呵, 我吾搭地鐵架......................我行開幫你買啦, 跟住搵oa拿比你啦
生日月, 開心過


子爵府

積分: 14241


2123#
發表於 06-12-8 17:12 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

花膠煲湯, 我都有試過, 不過當保健囉, 亞女肥都無肥到呀.
唔知亞女幾時先會叮一聲


別墅

積分: 898


2124#
發表於 06-12-8 18:27 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

[size=medium]hinhinmummy : 我都係用鮮奶開比自己飲,所以提一提


雪文 : 我平時對奶類奶飲品無問題,我差不多日日飲奶茶,都無事,係今次肥仔奶我想試下先比仔仔飲,點知就出現咁樣 因為我怕比仔仔飲完返學時肚痛就煩麻啦,所以自己試下先


複式洋房

積分: 419


2125#
發表於 06-12-8 23:11 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

你哋都好呀,都係一個月睇一次。我個仔一個月keep住睇兩至三次呀。唉!陰公,細細個就要成日食藥。其實点解你哋個個都話自已個仔thin,係咪佢哋唔多食嘢定係成日病呀!

cailford
其實你有冇諗過同你個仔睇中医?佢啱啱肺炎完要補返個肺架。我當初就係唔識,所以個仔就成日病。


大宅

積分: 1847


2126#
發表於 06-12-8 23:48 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

積肥
你好 . 因阿仔係G6PD仔, 我吾敢同佢睇中醫law :cry: . 吾好話中藥...就連藥材湯我都吾敢亂比阿仔飲,
阿仔又吾係吾食野wor, 但就係吾長肉, 都吾知係未食得藥有關, 佢都係差吾多日日都要食藥嫁 :-( :-(
:wave:  :wave:  :wave:


子爵府

積分: 14241


2127#
發表於 06-12-9 09:07 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

積肥

我女細小小的時候都係一個月都要探下醫生兩次架! 而家就x左啲, 但成日都要食葯架都係.
唔知亞女幾時先會叮一聲


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2128#
發表於 06-12-9 09:48 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

早晨

亞薛, 我都係飲奶茶無事, 係對純牛奶D味可能唔慣, 總之飲咗就會多多少少心理, 生理都有想嘔的感覺 :-( :-(
生日月, 開心過


複式洋房

積分: 419


2129#
發表於 06-12-9 20:58 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford

其實我個仔都有G6PD,初初我都同你有同樣想法,你記唔記得我之前咪話過我個仔由7月尾咳到十月,後尾我都係睇中医搞掂,都食咗成個半月,差唔多好返晒。你知唔知係第二個討論區有個G6PD topic,佢嗰度有寫G6PD可以食得乜同用得乜,其實北耆、當參都可以架。如果你唔知就話比我知,我send個比你。


民房

積分: 4


2130#
發表於 06-12-9 22:02 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hi , 大家好 !
我個仔自6歲 開始有鼻敏感 , 初初食西藥都 ok, e生話到7歲便会無事, 点知 ,到半年後有埋氣管敏感,敏感足成年 ,眼水鼻水咳一齊來,又怕强光, 睇見佢個心都實晒 , 個人好似抖唔到咁,中西e都試 , 吸塵机,空氣清新机,防塵蟎用品都試, 較到我暈晒!都係唔得 !!! 最後返去睇返出世跟開的兒科医生 , e生
話敏感是個人体質問題, 就算是眼水鼻水咳一齊來都唔駛食藥, 過一陣就無事 , 如果要面試的語, 便給他吃藥止下先.咁我又問e生, 健康食品是否對他有幫助 , e生話只要均衡飲食已足夠.
我又回想起我兩個姪仔 , 佢地細細個時都係有鼻敏感 , 成用
打噴嚏及流鼻水, 但係大個左又好左好多 , 都有打噴嚏 , 無咁密. 我亞嫂是沒有同佢地睇過e生, 感冒就有睇 ,我都唔知自己是否太過緊張 .
我留意過亞仔有時起床咳或打噴嚏1-2 hour , 跟住成日又無
事喎! 咁我又無比佢食藥 .
你地点睇 !


大宅

積分: 1847


2131#
發表於 06-12-9 23:46 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

積肥
係wor...之前都好似聽你講過你仔仔都係G6PD..
我都知有lee個topic, 亦知有張list寫左咩中藥吾食得, 但中藥有好多種, 有d係張list無講食or吾食得的, 我都吾敢比佢試. 又吾知邊d中e信得過, 所以未吾睇中e law.
不過北耆、當參我都有用黎煲湯阿仔飲的. 吾該晒你先.
:wave:  :wave:  :wave:


民房

積分: 17


2132#
發表於 06-12-10 23:38 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hi, 天氣轉冷, 大家的小朋友都OK嘛!
我個仔本來食中藥都算可控制無復發, 但上個星期佢發燒,燒了3日跟住有咳, 我諗住比小小咳水佢食下會冇事, 因吾想佢日日成藥, 但點知前兩天佢咳得密左, 同佢睇西藥話佢無事只是算水倒流, 但到整日真是無停過咳,立刻比氣佢聞, 但到夜晚睡覺時直頭聽佢hehe聲,全晩keep住2個鐘聞一次,到今早同佢再睇醫生, 含氧只得96%, 醫生話係喎吾洗用聽筒到聽到hehe聲, 要食類固醇及明天覆診, 吾通我真係要試下每日聞類固醇控制 ???
你地有無人試左我講嗰個中醫呢?對你地work吾work呀?


子爵府

積分: 14241


2133#
發表於 06-12-10 23:48 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

小小謙

講真我真係唔識聽點hehe聲, 會唔會係因用口透氣所發出架?? 2個鐘聞一次仔咁密得唔得架??

小小謙 寫道:
Hi, 天氣轉冷, 大家的小朋友都OK嘛!
我個仔本來食中藥都算可控制無復發, 但上個星期佢發燒,燒了3日跟住有咳, 我諗住比小小咳水佢食下會冇事, 因吾想佢日日成藥, 但點知前兩天佢咳得密左, 同佢睇西藥話佢無事只是算水倒流, 但到整日真是無停過咳,立刻比氣佢聞, 但到夜晚睡覺時直頭聽佢hehe聲,全晩keep住2個鐘聞一次,到今早同佢再睇醫生, 含氧只得96%, 醫生話係喎吾洗用聽筒到聽到hehe聲, 要食類固醇及明天覆診, 吾通我真係要試下每日聞類固醇控制 ???
你地有無人試左我講嗰個中醫呢?對你地work吾work呀?
唔知亞女幾時先會叮一聲


男爵府

積分: 9252


2134#
發表於 06-12-11 08:08 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

你地有無人試左我講嗰個中醫呢?對你地work吾work呀?


小小謙, sorry, 我囡囡睇咗成個月都唔work... :-( :-(


複式洋房

積分: 469


2135#
發表於 06-12-11 16:04 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hi 各位,
我本是路過見到個topic 好有興趣,於是由131頁看到今天的留言. 我有一個女兒已十多歲,一直鼻感感都不好. 看醫生又當佢感冒...看專科兩次又話佢鼻"豆" 炎..食在6千幾文藥唔好(太多類固醇及抭生素)後來重变了濕疹.又醫了一年的濕疹才好...而家都唔敢再睇個專科了. 但這兩,三星期....佢已經不停睇了兩次西醫不停食藥.但佢個鼻係好多鼻水及鼻腫...我好擔心又無助.而我所懂的專科都看不好她! 請問我見前文大家提到一旺角專科是貴姓名呀,如不方便就pm比我呀.我真係好需要多一個醫生幫囡囡的.另你們說養和的楊教授及陳醫生(兒科) 好嗎? 楊教授是專注那一科的?
請大家指教下本人及提供資料給我呀! 謝謝幫忙!我的囡囡是很thin的....


子爵府

積分: 14241


2136#
發表於 06-12-11 17:06 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

piglet

你女女是否由細已經鼻敏感好嚴重的了? 有無試過噴葯呀? 唔.... 我好明白你既擔心呀.
唔知亞女幾時先會叮一聲


別墅

積分: 646


2137#
發表於 06-12-11 21:32 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

你好!看見你囡囡的情況也替她辛苦。我囝囝也有鼻敏感,後來朋友介紹看一位医師,現在情況已有好轉,但這位 医師要熟人介紹才看,如你有需要,再回覆我。这位医師不是給藥吃,而是教病人吃營養素,因為吃藥愈吃愈弱。同時你也要知道你囡囡是否有对某些食物过敏, 我囝囝就是不可吃含有牛奶的食物。希望能幫到你!


民房

積分: 17


2138#
發表於 06-12-11 23:47 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

heihei媽,

我之前D醫生話比我聽如果情況緊要的話2個鐘頭可以聞2下的。因前晚我個仔聞完氣後約2個鐘頭又好咳,所以就密D比佢聞law。

hehe聲是好似吹哨子聲禁, 如果佢氣緊時你會聽到佢好似好細力禁吹BB, 不是由鼻發出的聲音。

今日同阿仔覆診, 醫生話好好無左hehe聲啦, 食埋明日兩次類固醇藥及聞多1日氣(4個鐘1次)就吾駛食藥同覆診。希望以後都吾駛因呢個原因覆診啦!


民房

積分: 17


2139#
發表於 06-12-11 23:52 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

aves_y

吾好意思幫吾到你, 希望大家都早日找到一様好work的方法啦! 請問你個女幾多歲及幾時開始會喘氣呢!


複式洋房

積分: 469


2140#
發表於 06-12-12 00:45 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

多謝你呀hei hei ma & wjd, 我囡囡的敏感真已是記憶中的5年以上有了....我好"登"佢辛苦.有時聽到佢個鼻好滿鼻水声便駡她快的"呻"出來.她總是無奈答我:媽咪,我真係呻唔出...最初我不信,但後來醫生和朋友解釋我聽才明白.的鼻水其實夾在鼻樑上準備想倒流...我才感受到她的辛苦....
wjd, 已有一個中醫向我提過.改善囡囡的情況,必須把她身體弄好....你說得正是對, 她沒有什麼不能吃,只是如有得選擇她只選自己喜歡的,不隨便試新的.但依家她意想長大了.我知她都想自己好....我pm在我的聯絡e-mail and tel 給你.如可以, 請你介紹比我呀...無言感激!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo