小小謙 寫道:
Hi, 天氣轉冷, 大家的小朋友都OK嘛!
我個仔本來食中藥都算可控制無復發, 但上個星期佢發燒,燒了3日跟住有咳, 我諗住比小小咳水佢食下會冇事, 因吾想佢日日成藥, 但點知前兩天佢咳得密左, 同佢睇西藥話佢無事只是算水倒流, 但到整日真是無停過咳,立刻比氣佢聞, 但到夜晚睡覺時直頭聽佢hehe聲,全晩keep住2個鐘聞一次,到今早同佢再睇醫生, 含氧只得96%, 醫生話係喎吾洗用聽筒到聽到hehe聲, 要食類固醇及明天覆診, 吾通我真係要試下每日聞類固醇控制 ???
你地有無人試左我講嗰個中醫呢?對你地work吾work呀?
