跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2141#
發表於 08-6-20 14:13 |只看該作者
我見萬景峰開馬莎添和!!


原文章由 szewan 於 08-6-20 13:38 發表
麗城天文臺
1. 街市吾執, 續約wor
2.萬景峰開大眾書店


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2142#
發表於 08-6-20 14:14 |只看該作者
噢..... thank you ~


原文章由 szewan 於 08-6-20 14:09 發表
冇ar , 我依個姐姐係新黎HK, 預早大半個月到等舊工人教佢 lor , 我費事勞氣ar ma.


別墅

積分: 916


2143#
發表於 08-6-20 14:31 |只看該作者
我本來要比$3500, 但要比$1000 機票,agent話收平我行我 $1000,結果係一共比$3500。 我唔知佢比幾多錢 agent,因為唔關我事我唔理囉。

原文章由 cc0524 於 08-6-20 12:00 發表
係呢, 我想問下如果你新請一個本身已經係香港約滿既工人, 佢要比幾多錢 agent 架??


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2144#
發表於 08-6-20 14:51 |只看該作者
cc, check pm pls.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2145#
發表於 08-6-20 14:53 |只看該作者
其實我係想知個 agent 會收個工人幾多錢.

因為就算我個 agent 係收得個工人貴, 點都無理由貴得過佢搵個其他 agent 再搵新僱主所扣既 agent fee 羅!!


原文章由 Goody 於 08-6-20 14:31 發表
我本來要比$3500, 但要比$1000 機票,agent話收平我行我 $1000,結果係一共比$3500。 我唔知佢比幾多錢 agent,因為唔關我事我唔理囉。


別墅

積分: 916


2146#
發表於 08-6-20 15:33 |只看該作者
等我問下工人再話比你知啦。

原文章由 cc0524 於 08-6-20 14:53 發表
其實我係想知個 agent 會收個工人幾多錢.

因為就算我個 agent 係收得個工人貴, 點都無理由貴得過佢搵個其他 agent 再搵新僱主所扣既 agent fee 羅!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2147#
發表於 08-6-20 15:40 |只看該作者
唔該晒~


原文章由 Goody 於 08-6-20 15:33 發表
等我問下工人再話比你知啦。


別墅

積分: 916


2148#
發表於 08-6-20 16:58 |只看該作者
工人話個個唔同價錢喎,佢就$2000, 有d $2,500, $3,000 都有喎。

原文章由 cc0524 於 08-6-20 15:40 發表
唔該晒~


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2149#
發表於 08-6-20 17:09 |只看該作者
係??? 咁平??? 新僱主和??

咁點解係印尼來港要扣成七個月 agent fee 咁多既??


原文章由 Goody 於 08-6-20 16:58 發表
工人話個個唔同價錢喎,佢就$2000, 有d $2,500, $3,000 都有喎。


別墅

積分: 916


2150#
發表於 08-6-20 17:13 |只看該作者
我係講緊續約喎,我冇問佢新來港要要幾多。
原文章由 cc0524 於 08-6-20 17:09 發表
係??? 咁平??? 新僱主和??

咁點解係印尼來港要扣成七個月 agent fee 咁多既??


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2151#
發表於 08-6-20 17:18 |只看該作者
唔好意思呀, 可能我講得唔清楚, 我係想問一個在港既印僱去一間 agent 度搵一個新既僱主, 咁間 agent 會收個工人幾多錢??



原文章由 Goody 於 08-6-20 17:13 發表
我係講緊續約喎,我冇問佢新來港要要幾多。


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2152#
發表於 08-6-20 22:20 |只看該作者
cc, 黎過hk 完約就係goody 講咁既價錢囉, 未黎過就會貴好多架...


原文章由 Goody 於 08-6-20 16:58 發表
工人話個個唔同價錢喎,佢就$2000, 有d $2,500, $3,000 都有喎。


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2153#
發表於 08-6-21 09:03 |只看該作者
咁即係續約同新僱主個印印都係比咁多錢 agent ????




原文章由 PANCO 於 08-6-20 22:20 發表
cc, 黎過hk 完約就係goody 講咁既價錢囉, 未黎過就會貴好多架...


大宅

積分: 1508


2154#
發表於 08-6-21 09:57 |只看該作者
我問左我個印姐姐, 同舊顧主續約, 傭唔駛比錢, 搵個新顧主都係幾百至一千, 佢話有好多 agent 可以揀, 宜家比以前平好多.
同埋可以傭同顧主一齊上 immigration 攪, 唔駛經 agent,佢有朋友攪過.
希望 d 資料幫到你啦 !


原文章由 cc0524 於 08-6-20 17:18 發表
唔好意思呀, 可能我講得唔清楚, 我係想問一個在港既印僱去一間 agent 度搵一個新既僱主, 咁間 agent 會收個工人幾多錢??


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2155#
發表於 08-6-21 10:02 |只看該作者
如果出面真係咁好景!! 怪不得印印咁既態度!! 我係印印都唔續約啦!!

我都預左搵個另外一個架啦~



原文章由 Edith.C 於 08-6-21 09:57 發表
我問左我個印姐姐, 同舊顧主續約, 傭唔駛比錢, 搵個新顧主都係幾百至一千, 佢話有好多 agent 可以揀, 宜家比以前平好多.
同埋可以傭同顧主一齊上 immigration 攪, 唔駛經 agent,佢有朋友攪過.
希望 d 資料幫到你啦 ! ...


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2156#
發表於 08-6-24 09:26 |只看該作者
早呀, 點解呢2日咁靜既.....


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2157#
發表於 08-6-24 09:29 |只看該作者
szewan, 你贊唔贊成學校改時間表呀, 我同呀女都覺得唔好, 依家個時間表好d.....


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2158#
發表於 08-6-24 09:30 |只看該作者
你地改咩時間表呀??



原文章由 PANCO 於 08-6-24 09:29 發表
szewan, 你贊唔贊成學校改時間表呀, 我同呀女都覺得唔好, 依家個時間表好d.....


別墅

積分: 916


2159#
發表於 08-6-24 09:40 |只看該作者
szewan,
我sat. 路過兒興泰,不過佢舗面乜都冇,唔知點問佢買,所以空手而回!


別墅

積分: 916


2160#
發表於 08-6-24 09:43 |只看該作者
cc, 你工人問題解決未呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo